نقل قول نوشته اصلی توسط Web-Hosting نمایش پست ها


کلا بد باید از بین بره
کسی که عقل داشته باشه دنبال بد نمیره ( مقداری تفکر و عقل مورد نیاز است !)

اگه فردی فکر کرد یه سرویس دهنده معتبر و بد هستش اصلا سمتش نره

اما اینکه ما بخواییم تو سیاستش دخالت کنیم که نمیشه !
اگه از سیاستش خوشمون نیومد استفاده نمیکنیم !
الان از نظر شما عنوان کردن ضعف یک سرویس دهنده از نظر یک کاربر در یک انجمن عمومی دخالت تو سیاست داخلی اون سرویس دهنده هست؟
اصلا مگه دست کاربر هست که بخواد دخالتی بکنه؟

کلا تفکر شما شبیه به اون دسته از افرادی هست که هیچوقت نه کاربر بودند و نه سرویس دهنده و فقط سعی دارن یه چیزی گفته باشن.
این که یک کاربر وقت میزاره و مشکلی رو از یک سرویس دهنده در یک محیط عمومی اعلام می کنه برای هر دو دسته کاربران و سرویس دهنده ها مفید هست.
این که شما در مقابل چنین رفتاری قرار میگیرد و از جمله ای مثل "اینکه حالا این سیاست غلطه یا درست دیگه ما نباید دخالت کنیم" استفاده می کنید نشون میده درک درستی از نحوه فعالیت سرویس های آنلاین ندارید.
شما از سوپر مارکت هم خرید کنید و به مشکل بخورید به آشنا ها میگید دیگه خرید نکنن بعد اینجا کاربر نباید جایی عنوان و اعتراض کنه چون دخالت تو سیاست اون سرویس دهنده به حساب میاد؟

یاد بگیرید به جای پریدن به هر کسی که یه کاری انجام میده، قدر دان وقتی باشید که گذاشته و هر مسئله ای رو مطرح کرده. خیلی مسائل حتی اگر به خوبی مطرح نشن باز هم شرکت های باهوش استفاده خودشون رو می کنند و می تونن راه بهتری برای ارائه سرویس پیدا کنند که حالا چه سرویس مورد اعتراض باشه چه یه سرویس دیگه که در نهایت همین روند ها منجرب به پیشرفت یک بازار و صنعت میشه.

فراموش نکنید که شما در فضای مجازی فعالیت می کنید و این گردش هرچه بیشتر اطلاعات هست که موجب پیشرفت و کاملتر شدن این محیط میشه.