صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 46

موضوع: سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

  1. #11
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    بندرعباس
    نوشته ها
    524
    تشکر تشکر کرده 
    899
    تشکر تشکر شده 
    660
    تشکر شده در
    457 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mizban97 نمایش پست ها
    عزیز وقتی فروشنده مبلغ از سایت pay.ir تسویه زده باشد .
    اونوقت طرف حساب شما به نظرتون درگاه هست ؟
    درگاه یعنی باید به خاطر پولی که برای فروشنده تسویه زده به شما خسارت بده ؟
    به شما حق میدم اما یکم کلاه خودتون قاضی کنید ببینید از چه فروشگاهی خرید کردید .
    بهتر نبود قبلش راجب فروشگاه تحقیق میکردید ؟
    حرف شما درسته. درگاه واسط نباید متضرر بشه. ولی یه درگاه معتبر مثل آرین پال برای جلوگیری از این قسم مشکلات، حداقل ۱ روز وجوه واریزی رو نگه میداره و شما نمیتونید تسویه بزنید.
    شاید برای من فروشنده این امر ناخوشایند باشه ولی از دید مشتری که نگاه کنید، کار درستی هست.
    گرچه برای فروشنده های خوش حساب که تا کنون شکایتی نداشتند این محدودیت ۱ روز تاخیر در پرداخت رو ندارند.
    رضا قلعه‌خانی: وردپرس و WHMCS - طراحی و راه‌اندازی انواع وب‌سایت شخصی، شرکتی و فروشگاهی

    تماس: ارسال ایمیل

  2. تعداد تشکر ها از Reza G به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #12
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2018
    محل سکونت
    تهران - پونک
    نوشته ها
    9
    تشکر تشکر کرده 
    4
    تشکر تشکر شده 
    33
    تشکر شده در
    8 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط iranian-portal نمایش پست ها
    درود؛


    پیشنهاد میکنم هرگاه با فروشگاه آنلاینی مواجه شدید که از درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر استفاده میکرد، از پرداخت آنلاین هرگونه وجه خودداری فرمایید.

    در صورت عدم اجرای تعهدات توسط فروشنده، هیچ گونه ضمانت پرداخت برای خریدار از جانب مجموعه پی دات آی آر وجود ندارد!!

    ==========================

    مدیریت محترم مجموعه پی، تداوم مشکلات در مجموعه شما (اخیرا مسدود شدن حساب های بانکی توضیحی که خودتون ارائه فرمودید )

    بی دلیل نیست! شانه خالی کردن از مسئولیت هایی که متوجه یک مجموعه زیرساخت تجارت الکترونیک است، منجر به چنین مشکلاتی می شود.

    ==========================

    فروشگاه اینترنت موبایلکو یکی از پذیرندگان مجموعه خدمات پرداخت واسط پی دات آی آر میباشد:
    کد HTML:
    http://mobileko.ir
    بنده در تاریخ شنبه 22اردیبهشت 97 از وب سایت ایشون، به کمک درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر، به مبلغ 350،000 هزار تومان خرید اینترنتی انجام دادم.

    روز بعد، یکشنبه 23اردیبهشت 97 (24ساعت پس از پرداخت و سفارش) فروشنده نسبت به اجرای تعهدات و ارسال کالا اقدام نکردند، برای پیگیری و دریافت کد رهگیری پستی، تماس گرفتم.

    فروشنده، بدون هیچ دلیل موجه از عدم ارسال کالا، پس از لحظاتی تماس رو قطع کردند.

    همون لحظه بنده به سایت پی دات آی آر مراجعه و موضوع رو در بخش حل اختلاف تیکت کردم، همچنین موضوع به اطلاع فروشنده رسید.

    دقایقی بعد (یکشنبه 23اردیبهشت ساعت 11:32 دقیقه)، فروشنده با لحن ناشایست شخصا در پیامک اعلام کرند سفارش لغو و وجه پرداختی طی سه ساعت به شماره کارت اعلامی بازگشت خواهد شد.

    از یکشنبه تا امروز پنجشنبه، ایشون این ساعت و اون ساعت، امروز و فردا میکنند اما با وجود اینکه موضوع در بخش حل اختلاف پی دات آی آر جریان داره، هنوز وجه بنده در اختیار فروشنده است!

    همچنین؛ فروشنده خواستار کسر از وجه پرداختی (بدون دلیل! کالا و خدماتی انجام یا ارسال نشده) هستند!!!

    همچنین؛ فروشنده در طول تیکت های ارسالی در پی دات آی آر، مرتب با لحن ناشایست، تمسخر آمیز و توهین محتوا، بهانه تراشی میکنند!

    جالبترین بخش ماجرا اینجاست:
    امروز پاسخ پشتیبانی شرکت پی دات آی آر، دعوت به حل موضوع از طریق مسالمت آمیز بوده!

    بنده همواره با نهایت احترام و خواهش دوستانه از فروشنده خواستار اجرای تعهد بازگشت وجهی شدم که خودشون در پیامک اعلام بازگشت وجه کرده بودند!!

    مگر بازگشت وجه، حق قانونی بنده، در شرایطی که هیچ خدمات یا کالایی ارسال نشده تا این حد کار سختیه؟

    نوش داروی پس از مرگ سهراب، نام موبایلکو رو در گوگل جستجو کردم، دیدم ایشون از سال 93 مشتریان ناراضی دارند!!

    کد HTML:
    https://www.google.com/search?q=موبایلکو

    مدیریت محترم مجموعه پی؛


    اگر فروشنده حاضر به حل مشکل به صورت دوستانه بود، آیا دلیلی داشت که موضوع با شما مطرح شود؟

    نه تنها حضور چنین فروشندگانی ضربه بزرگی به تجارت الکترونیک ایران هست، بلکه بی تفاوتی مجموعه هایی همچون
    پی دات آی آر باعث تخریب بیشتر و بیشتر این حوزه خواهد بود.

    بنده در زمان پی لاین، از پذیرندگان شما بودم، نامی نیک و خاطراتی خوش به جا مانده بود!

    اما امروز نام
    پی دات آی آر، در ذهن بنده داخل قفسه سوء استفاده های اینترنتی جای دارد.

    سلام دوست گل و گرامی شب بخیر
    من حدود 1 سال و نیم با پی دات آی ار هستش که کار می کنم.در رابطه با پشتیبانی کاملا موافق هستم با شما.ان شالله پشتیبانیشون بهت و دوستانه تر صحبت خواهند کرد.

    اما در رابطه با صحبتی که کردید.بار ها و بارها و به مراتب در حوزه وب مسائل مالی از این قبیل برایم پیش آمده است.شاید باورتان نشود اما خیلی زیاد بوده است.
    یک سوال می کنم ازتون.بنظرتون این پول برای این فروشندگان خیری دارد؟به جایی می رسند؟

    این دوستان به خاطر تفاوت قیمت چند تومانی شما را به سمت خود می کشند و سپس جنس بی کیفیت خود را به شما به عبارتی می اندازند یا اصلا ارسال نمی کنند.بنده از سایت ای نماد دار خرید کردم و سفارش بنده پردازش نشد.از طریق ای نماد شکایت کردم در نهایت این شد جواب:

    با سلام.شکایت شما از بخش کارتابل تخلفات برای فروشنده در دسترس خواهد بود.از روز شکایت تا این مورد حدود 2 ماه طول کشید.در نهایت هم هیچی که هیچی!!!

    در ایران متاسفانه نماد و... چاره و راه حل کلاهبرداری های اینترنتی نمی باشد.دوستان به قدری راحت این کار را انجام می دهند که مطمئن هستند اگر شکایتی رخ دهد در نهایت آنها پیروز خواهد بود!

    بنظر من این مشکل حالا حالا ها رفع نمی شود.خیال باطلی هستش.

    بنظرم ما باید به قدری در خرید اینترنتی محتاطانه عمل کنیم تا قربانی کلاهبرداران نشویم.

    در رابطه با درگاه پی هم عرض کنم .وقتی شما پول را می ریزید و فروشنده تسویه حساب می کنه نظرتون برای پی ممکن هستش که پول را برای شما برگشت بزند؟؟
    البته که حق با شماست.اما این درگاه از دو طرف تحت فشار هستش.هم درخواست تسویه حساب فروشنده و هم در خواست بازگشت وجه شما!
    بنظرم در خرید اینترنتی تان محتاطانه ترعمل کنید تا مشکل نخورید.چاره ای نیست.بنظرم یک جنس را گران تر بخرید اما تحویل بگیرید بهتر از ارزون ولی تحویل هیچ وقت هستش

    امیدوارم مشکل شما حل شود.
    موفق و موید باشید

  5. تعداد تشکر ها ازmasihwebhost به دلیل پست مفید


  6. #13
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    محل سکونت
    Leaseweb
    نوشته ها
    979
    تشکر تشکر کرده 
    496
    تشکر تشکر شده 
    1,493
    تشکر شده در
    1,179 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Reza G نمایش پست ها
    حرف شما درسته. درگاه واسط نباید متضرر بشه. ولی یه درگاه معتبر مثل آرین پال برای جلوگیری از این قسم مشکلات، حداقل ۱ روز وجوه واریزی رو نگه میداره و شما نمیتونید تسویه بزنید.
    شاید برای من فروشنده این امر ناخوشایند باشه ولی از دید مشتری که نگاه کنید، کار درستی هست.
    گرچه برای فروشنده های خوش حساب که تا کنون شکایتی نداشتند این محدودیت ۱ روز تاخیر در پرداخت رو ندارند.
    پس عزیز من این همه مراحل وریفای و دریافت مدارک و تایید حساب برای چیه ؟
    نگه داشتن وجه در حساب هاشون باعث سود آوری بیشتر اون شرکت میشه .
    اصلا هدف از راه اندازی درگاه واسط کسب درامد هست .
    هر چه محدودیت بیشتر باشه سود بیشتر خواهد بود .
    کانفیگ فنی و امنیتی سیستم عامل و انواع کنترل پنل های لینوکس cPanel - Directadmin همراه با 8 سال تجربه پذیرفته می شود .
    Telegram: @ramezanniay_mehrshad

  7. #14
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    بندرعباس
    نوشته ها
    524
    تشکر تشکر کرده 
    899
    تشکر تشکر شده 
    660
    تشکر شده در
    457 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mizban97 نمایش پست ها
    پس عزیز من این همه مراحل وریفای و دریافت مدارک و تایید حساب برای چیه ؟
    نگه داشتن وجه در حساب هاشون باعث سود آوری بیشتر اون شرکت میشه .
    اصلا هدف از راه اندازی درگاه واسط کسب درامد هست .
    هر چه محدودیت بیشتر باشه سود بیشتر خواهد بود .
    عرض کردم برای شمای فروشنده، این امر ناخوشایند هست.
    در ضمن مدارک و وریفای و ... که توی ایران عزیز چندان کارایی نداره. الان بیان به ایشون بگن فروشنده فلانی بوده.
    حالا بره یارو رو پیدا کنه ازش شکایت کنه، بعد از کلی رفت و آمد به دادگاه تازه شاید پولش زنده بشه.
    اما وقتی پول تو حساب شرکت واسط باشه، به راحتی میتونه برگشت بزنه و اون وقت فروشنده متخلف باید دنبال مشتری دوان دوان حرکت کنه.
    رضا قلعه‌خانی: وردپرس و WHMCS - طراحی و راه‌اندازی انواع وب‌سایت شخصی، شرکتی و فروشگاهی

    تماس: ارسال ایمیل

  8. تعداد تشکر ها ازReza G به دلیل پست مفید


  9. #15
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Feb 2016
    نوشته ها
    143
    تشکر تشکر کرده 
    531
    تشکر تشکر شده 
    283
    تشکر شده در
    170 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
    معمولا هر وقت مشتری تیکتی مبنی بر نارضایتی میده ان مبلغ سریعا تو حساب فروشنده بلوکه میشه تا رسیدگی بشه بهش..کاری که درگاه پی پینگ انجام میده و من ازش استفاده میکنم راضی هستم چون هیچ کسی نمیتونه سرتو کلاه بزاره.. این درگاه و بقیه هم باید همینطوری عمل کنند..نه اینکه 3 روزه درخواست داده باشید و هیچ...البته تا الان دیگر ان سایت پولشو گرفته و تصویه کرده حتما...

    سایته هم اسم باحالی داره.. موبایله کو!!
    درگاه پی پینگ ؟
    حریم خصوصی در این درگاه بی خاصیت یعنی کشک . حتی بدون هیچ بررسی شماره موبایل و مشخصات صاحب سایت رو میده به مشتری میگه زنگ بزن بهش !
    خواهشا بزرگان این بیزنس رو با این بچه مدرسه ای ها مقایسه نکنید .

  10. تعداد تشکر ها از OMIDTU5 به دلیل پست مفید


  11. #16
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    نوشته ها
    361
    تشکر تشکر کرده 
    648
    تشکر تشکر شده 
    1,664
    تشکر شده در
    814 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    درود مجدد؛

    نقل قول نوشته اصلی توسط masihwebhost نمایش پست ها

    در ایران متاسفانه نماد و... چاره و راه حل کلاهبرداری های اینترنتی نمی باشد.دوستان به قدری راحت این کار را انجام می دهند که مطمئن هستند اگر شکایتی رخ دهد در نهایت آنها پیروز خواهد بود!
    در همین ارتباط، یکی از پاسخ های ایشون، نحوه برخورد و ادبیات رو با هم ببینیم:

    abc.jpg


  12. تعداد تشکر ها ازiranian-portal به دلیل پست مفید


  13. #17
    عضو انجمن IranianServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    650
    تشکر تشکر کرده 
    203
    تشکر تشکر شده 
    579
    تشکر شده در
    427 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط iranian-portal نمایش پست ها
    درود مجدد؛



    در همین ارتباط، یکی از پاسخ های ایشون، نحوه برخورد و ادبیات رو با هم ببینیم:

    abc.jpg
    از این لحن برخورد کاملا مشخصه که شما هم خیلی عادی باهاشون صحبت نکردید ، بهتره که متن پیام خودتون رو هم بزارید که یک طرفه به قاضی نریم .
    در مورد کلیه درگاه ها هم هیچکدام تسویه حساب آنی ندارن و حداقل زمان فردای روزی هستش که فروشنده درخواست تسویه حساب میکنه که pay هم از این قاعده مستثنی نیست ، و درگاه پرداخت هیچ حقی از بابت نگهداری پول فروشنده و یا بازگشت به حساب خریدار رو نداره مگر اینکه نامه قضایی براش ارسال شده باشه چون اگر به حساب فروشنده واریز نکنه فروشنده مدعی حق میشه .

    این مورد رو هم در نظر داشته باشید که شما بعد از 24 ساعت از طریق pay.ir درخواست حل مساله رو داشتید که مطمئنا اگر فروشنده قصد کلاهبرداری داشته باشه همان روز خرید درخواست تسویه حساب رو رده و فردای همان روز وجه به حسابش واریز شده و از دست pay خارج شده این موضوع .
    بهترین گزینه برای شما شکایت به صورت قانونی هستش از خود شخص فروشنده و نه از وبسایتشون که به راحتی میتونین اطلاعات مالک وبسایت رو به دست بیارید و بعد از رسیدگی همراه با خسارت های وارده کلیه حق خود را دریافت کنید .
    دارای نماد اعتماد دوستاره و نشان ملی ثبت (ساماندهی)

  14. تعداد تشکر ها از IranianServer به دلیل پست مفید


  15. #18
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    نوشته ها
    131
    تشکر تشکر کرده 
    1
    تشکر تشکر شده 
    86
    تشکر شده در
    62 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    برادر عزیز بصورت قانونی شکایت کنید دادگاه جراعم اینترنتی یه فرم پر کنید نامه رو ارجاع بدن فتا و به حقتون راهت برسید بهر حال وقتی پرداخت کردید شماره پیگیری داره ... با اینجا به جایی نمیرسی برادر من اگر واسه پولت زحمت کشیدی پس باید براش یه کمی دوندگی کنی تا برسی بهش اگرم برات مهم نیست دیگه واگذارش باید کنی به خدا همین

  16. #19
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    نوشته ها
    361
    تشکر تشکر کرده 
    648
    تشکر تشکر شده 
    1,664
    تشکر شده در
    814 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    درود مجدد؛

    نقل قول نوشته اصلی توسط IranianServer نمایش پست ها
    از این لحن برخورد کاملا مشخصه که شما هم خیلی عادی باهاشون صحبت نکردید ، بهتره که متن پیام خودتون رو هم بزارید که یک طرفه به قاضی نریم .

    گرامی از اولین تماسی که با ایشون حاصل شد، از گل بالاتر گفته نشده! اما ایشون مرتب و پی در پی توهین آمیز پاسخ دادن!

    به عنوان مثال: هیچ وقت جمله " در سایتت رو تخته میکنم" از جانب بنده بیان نشده، اما ایشون این جمله رو از کی شنیده نمیدونم!

    متن انتخابی هم در تیکت های پی دات آی آر هست، که کاملا مستند و زنده، لحن برخورد طرفین مشخص هست.

    همچنین ایشان در طول پیامک ها هم برخورد شایسته ای نداشتند که کلیه پیامک ها موجود و ذخیره شده است.


  17. تعداد تشکر ها از iranian-portal به دلیل پست مفید


  18. #20
    عضو انجمن iraniam2000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    121
    تشکر تشکر کرده 
    253
    تشکر تشکر شده 
    642
    تشکر شده در
    321 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط OMIDTU5 نمایش پست ها
    درگاه پی پینگ ؟
    حریم خصوصی در این درگاه بی خاصیت یعنی کشک . حتی بدون هیچ بررسی شماره موبایل و مشخصات صاحب سایت رو میده به مشتری میگه زنگ بزن بهش !
    خواهشا بزرگان این بیزنس رو با این بچه مدرسه ای ها مقایسه نکنید .
    سلام
    فکر کنم جمله درستتر اینه که : حریم خصوصی تو این مملکت یعنی کشک (البته حیف کشک که اینقدر خاصیت داره )
    وقتی شما نماد میگیری تا درگاه بانک داشته باشی حتی شماره خانه و یا دفترت را هم قرار میدن در دسترس عموم و هر کسی میتونه با اسم خودت برای اطرافیانت مزاحمت ایجاد کنه چون هم شماره هم اسم هم آدرس و ... را اونجا قرار دادن
    من زیاد اطلاع ندارم ولی کشور دیگه ای را میشناسیت که همچین اسکول بازی در بیاره یا نه تنها تو کشور ما مسئولانش یا سهمیه دانشگاه داشتن یا مثل علی کردان مدرک 250 پوندی خریدن و از این شاهکارها میتونند خلق کنند ؟

    agar gül bağdan ayrilsa;bulutlar dağdan ayrilsa ;manin istakli AZARBAYJAN, IRANdan ayrilmaz...




  19. تعداد تشکر ها از iraniam2000 به دلیل پست مفید


صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نیازمند سورس زیر مجموعه گیر
    توسط !MAHDI! در انجمن درخواست خدمات برنامه نویسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: June 8th, 2017, 13:59
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 7th, 2014, 20:25
  3. سوال درمورد زیرمجموعه یک شرکت شدن
    توسط leonr2 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: October 27th, 2013, 23:54
  4. مجموعه سوالاتی پیرامون مدیریت سرور
    توسط vastgar در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: October 5th, 2013, 14:22

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •