از این لحن برخورد کاملا مشخصه که شما هم خیلی عادی باهاشون صحبت نکردید ، بهتره که متن پیام خودتون رو هم بزارید که یک طرفه به قاضی نریم .
در مورد کلیه درگاه ها هم هیچکدام تسویه حساب آنی ندارن و حداقل زمان فردای روزی هستش که فروشنده درخواست تسویه حساب میکنه که pay هم از این قاعده مستثنی نیست ، و درگاه پرداخت هیچ حقی از بابت نگهداری پول فروشنده و یا بازگشت به حساب خریدار رو نداره مگر اینکه نامه قضایی براش ارسال شده باشه چون اگر به حساب فروشنده واریز نکنه فروشنده مدعی حق میشه .
این مورد رو هم در نظر داشته باشید که شما بعد از 24 ساعت از طریق pay.ir درخواست حل مساله رو داشتید که مطمئنا اگر فروشنده قصد کلاهبرداری داشته باشه همان روز خرید درخواست تسویه حساب رو رده و فردای همان روز وجه به حسابش واریز شده و از دست pay خارج شده این موضوع .
بهترین گزینه برای شما شکایت به صورت قانونی هستش از خود شخص فروشنده و نه از وبسایتشون که به راحتی میتونین اطلاعات مالک وبسایت رو به دست بیارید و بعد از رسیدگی همراه با خسارت های وارده کلیه حق خود را دریافت کنید .