نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

موضوع: سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Apr 2017
    نوشته ها
    39
    تشکر تشکر کرده 
    86
    تشکر تشکر شده 
    108
    تشکر شده در
    70 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
    اتفاقا خیلی ربط داره..همونطور که گفتم پی باید پشتیبانی 24 ساعته داشته باشه..این همه پول رد و بدل میشه و سود میلیاردی دارند استخدام شیفتی چند نفر کار سختی نیست!! همین که کسی شکایتی ثبت میکنه باید سریعا ان تراکنش رو مسدود کنه تا رسیدگی بشه..دقیقا کاری که پی پینگ انجام میده و تا الان 3 بار پولمو پس گرفتم از فروشنده!! حتی زرین پال هم همین کارو کرده و تصویه رو کمی مدت دار کرده تا کسی اگر شکایتی چیزی داره اعلام کنه... اگر پی ای ار این کارو میکرد راحت میتونست پول شاکی رو پس بده!! اما وقتی پشتیبانی درستی ندارند نتیجش میشه این..تا بیاد رسیدگی کنه چی به چی شده فروشنده پولو تصویه کرده یه ابم روش!
    اینکه پشتیبانی 24 ساعته داشته باشه با پیگیری ***ی و کلاهبرداری خیلی فرق داره !

    من تا چن ماه پیش ک از درگاه های واسط استفاده میکردم
    از pay.ir استفاده میکردم و بسیار راضی بودم از همه لحاظ
    درمودر پیگیری تراکنش در حد وظیفه با فروشنده تماس میگیره اگر تسویه نشده باشه پولو بلاک میکنه


    اما اینکه بعضیا میگن باید پیگیری کنه و اینا
    اصن ربطی بهش نداره مثال هم زدم در این رابطه !
    نقل قول نوشته اصلی توسط Web-Hosting نمایش پست ها
    مث این میمونه که به یکی کارت به کارت کرده باشی بعد به بانک بگی پولمو پس بده
    یا اگه با ATM تراکنش زده باشی بیوفتی با کلنگ به جون ATM بگی پولمو پس بده


    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط navid2zp نمایش پست ها
    ببخشید، کی باید دخالت کنه پس؟
    فرق بین یک سرویس دهنده خوب با سرویس دهنده بد وقتی مشخص میشه که کاربران خواسته ها و نقد هاشون رو ارائه کنند. اصلا سرویس دهنده های معتبر کلی هزینه و انرژی صرف می کنند تا خواسته های کاربران رو پیدا کنند.
    شما احتمالا از همونایی هستید که خونه همسایتون رو *** میزنه بعد میگید خوب به من چه.

    بعد می گن چرا مملکت اینطوری شده ...
    کلا بد باید از بین بره
    کسی که عقل داشته باشه دنبال بد نمیره ( مقداری تفکر و عقل مورد نیاز است !)

    اگه فردی فکر کرد یه سرویس دهنده معتبر و بد هستش اصلا سمتش نره

    اما اینکه ما بخواییم تو سیاستش دخالت کنیم که نمیشه !
    اگه از سیاستش خوشمون نیومد استفاده نمیکنیم !

  2. تعداد تشکر ها ازWeb-Hosting به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    215
    تشکر تشکر کرده 
    524
    تشکر تشکر شده 
    1,363
    تشکر شده در
    624 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Web-Hosting نمایش پست ها


    کلا بد باید از بین بره
    کسی که عقل داشته باشه دنبال بد نمیره ( مقداری تفکر و عقل مورد نیاز است !)

    اگه فردی فکر کرد یه سرویس دهنده معتبر و بد هستش اصلا سمتش نره

    اما اینکه ما بخواییم تو سیاستش دخالت کنیم که نمیشه !
    اگه از سیاستش خوشمون نیومد استفاده نمیکنیم !
    الان از نظر شما عنوان کردن ضعف یک سرویس دهنده از نظر یک کاربر در یک انجمن عمومی دخالت تو سیاست داخلی اون سرویس دهنده هست؟
    اصلا مگه دست کاربر هست که بخواد دخالتی بکنه؟

    کلا تفکر شما شبیه به اون دسته از افرادی هست که هیچوقت نه کاربر بودند و نه سرویس دهنده و فقط سعی دارن یه چیزی گفته باشن.
    این که یک کاربر وقت میزاره و مشکلی رو از یک سرویس دهنده در یک محیط عمومی اعلام می کنه برای هر دو دسته کاربران و سرویس دهنده ها مفید هست.
    این که شما در مقابل چنین رفتاری قرار میگیرد و از جمله ای مثل "اینکه حالا این سیاست غلطه یا درست دیگه ما نباید دخالت کنیم" استفاده می کنید نشون میده درک درستی از نحوه فعالیت سرویس های آنلاین ندارید.
    شما از سوپر مارکت هم خرید کنید و به مشکل بخورید به آشنا ها میگید دیگه خرید نکنن بعد اینجا کاربر نباید جایی عنوان و اعتراض کنه چون دخالت تو سیاست اون سرویس دهنده به حساب میاد؟

    یاد بگیرید به جای پریدن به هر کسی که یه کاری انجام میده، قدر دان وقتی باشید که گذاشته و هر مسئله ای رو مطرح کرده. خیلی مسائل حتی اگر به خوبی مطرح نشن باز هم شرکت های باهوش استفاده خودشون رو می کنند و می تونن راه بهتری برای ارائه سرویس پیدا کنند که حالا چه سرویس مورد اعتراض باشه چه یه سرویس دیگه که در نهایت همین روند ها منجرب به پیشرفت یک بازار و صنعت میشه.

    فراموش نکنید که شما در فضای مجازی فعالیت می کنید و این گردش هرچه بیشتر اطلاعات هست که موجب پیشرفت و کاملتر شدن این محیط میشه.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نیازمند سورس زیر مجموعه گیر
    توسط !MAHDI! در انجمن درخواست خدمات برنامه نویسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: June 8th, 2017, 13:59
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 7th, 2014, 20:25
  3. سوال درمورد زیرمجموعه یک شرکت شدن
    توسط leonr2 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: October 27th, 2013, 23:54
  4. مجموعه سوالاتی پیرامون مدیریت سرور
    توسط vastgar در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: October 5th, 2013, 14:22

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •