درود مجدد؛
در همین ارتباط، یکی از پاسخ های ایشون، نحوه برخورد و ادبیات رو با هم ببینیم:
abc.jpg
درود مجدد؛
در همین ارتباط، یکی از پاسخ های ایشون، نحوه برخورد و ادبیات رو با هم ببینیم:
abc.jpg
از این لحن برخورد کاملا مشخصه که شما هم خیلی عادی باهاشون صحبت نکردید ، بهتره که متن پیام خودتون رو هم بزارید که یک طرفه به قاضی نریم .
در مورد کلیه درگاه ها هم هیچکدام تسویه حساب آنی ندارن و حداقل زمان فردای روزی هستش که فروشنده درخواست تسویه حساب میکنه که pay هم از این قاعده مستثنی نیست ، و درگاه پرداخت هیچ حقی از بابت نگهداری پول فروشنده و یا بازگشت به حساب خریدار رو نداره مگر اینکه نامه قضایی براش ارسال شده باشه چون اگر به حساب فروشنده واریز نکنه فروشنده مدعی حق میشه .
این مورد رو هم در نظر داشته باشید که شما بعد از 24 ساعت از طریق pay.ir درخواست حل مساله رو داشتید که مطمئنا اگر فروشنده قصد کلاهبرداری داشته باشه همان روز خرید درخواست تسویه حساب رو رده و فردای همان روز وجه به حسابش واریز شده و از دست pay خارج شده این موضوع .
بهترین گزینه برای شما شکایت به صورت قانونی هستش از خود شخص فروشنده و نه از وبسایتشون که به راحتی میتونین اطلاعات مالک وبسایت رو به دست بیارید و بعد از رسیدگی همراه با خسارت های وارده کلیه حق خود را دریافت کنید .
دارای نماد اعتماد دوستاره و نشان ملی ثبت (ساماندهی)
چه ربطی به pay.ir داره
پولشو یکی دیگه برده
پیگیریشو pay.ir بکنه؟
مگه pay.ir مرجع قضاییه ؟
ملت چه انتظارا دارن![]()
چه مثال مسخره ای !
مثالی که شما زدید اگر بخواهیم به این موضوع ربط داشته باشه باید اینطور باشه : pay.ir مشکل امنیتی داره باید مدریش پاسخگو باشه یا حریم خصوصی کاربران pay.ir رعایت نمیشه باید مدریش پاسخگو باشه !
اما اینکه pay.ir بخواد برات پیگیری کنه ک وظیفش نیست
مث این میمونه که به یکی کارت به کارت کرده باشی بعد به بانک بگی پولمو پس بده
بانک خندش میگیره ! میگه برو شکایت کن !
فقط مقداری تفکر و عقل نیاز است !
ویرایش توسط Web-Hosting : May 18th, 2018 در ساعت 13:00
ادبیات و طرز تفکر حضرت عالی بیانگر میزان یا مقدار تفکر و عقل شماست، تشکر از پیشنهادتون.
به هر شکل، نگاهی به صفحه اصلی خدمات پرداخت واسط زرین پال داشته باشید.
موضوع خیلی جدید و عجیبی نیست! بیانگر سطح مسئولیت پذیری و کیفیت خدمات ارائه شده توسط مجموعه است.
ضمانت پرداخت
یکی از روشهای موثر برای کاهش درد پرداخت، تضمین بازگشت وجه به خریدار است. ضمانت پرداخت زرینپال در خریدار ایجاد اطمینان میکند.
اینکه پشتیبانی 24 ساعته داشته باشه با پیگیری ***ی و کلاهبرداری خیلی فرق داره !
من تا چن ماه پیش ک از درگاه های واسط استفاده میکردم
از pay.ir استفاده میکردم و بسیار راضی بودم از همه لحاظ
درمودر پیگیری تراکنش در حد وظیفه با فروشنده تماس میگیره اگر تسویه نشده باشه پولو بلاک میکنه
اما اینکه بعضیا میگن باید پیگیری کنه و اینا
اصن ربطی بهش نداره مثال هم زدم در این رابطه !
یا اگه با ATM تراکنش زده باشی بیوفتی با کلنگ به جون ATM بگی پولمو پس بده
- - - Updated - - -
کلا بد باید از بین بره
کسی که عقل داشته باشه دنبال بد نمیره ( مقداری تفکر و عقل مورد نیاز است !)
اگه فردی فکر کرد یه سرویس دهنده معتبر و بد هستش اصلا سمتش نره
اما اینکه ما بخواییم تو سیاستش دخالت کنیم که نمیشه !
اگه از سیاستش خوشمون نیومد استفاده نمیکنیم !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)