کانفیگ فنی و امنیتی سیستم عامل و انواع کنترل پنل های لینوکس cPanel - Directadmin همراه با 8 سال تجربه پذیرفته می شود .
Telegram: @ramezanniay_mehrshad
الان از کجای پست من این را برداشت کردید ؟
مشتری پرداخت را انجام داده بود و پول از حساب اون کسر و حتی ایمیل پرداخت موفقیت آمیز خودش را برای من ارسال کرد و من بر اساس اون ایمیل سرویس و کالای کاربر را تحویل دادم ( درگاه مبنا کارت ) ولی پول به حساب بنده نیامد
فرداش تماس گرفتم یک خانمی گفت تا عصر برمیگرده ولی نشد و عصر با واحد شکایت اونها تماس گرفتم ، آقایی گفت که 72 ساعت کاری صبر کنید بعد پول برگشت میخوره و چون مشتری آشنا بود مشکلی نداشتم ، سه روز بعد که تماس گرفتم ایشان اعلام کرد تا آخر هفته باید صبر کنید که من هم با شاپرک تماس گرفتم و اتفاقا با برخورد خوب وصل کردن به آقایی که وقتی موضوع را بهش گفتم شدیدا عصبانی شد و شماره موبایل گرفت که پیگیری کنه و تنها چند ساعت بعد در پنل مبنا کارت مشکل حل شده بود و عصر هم پول تو حساب بنده بود
پول هم تو اینترنت بانک با عنوان سند اصلاحی به حساب بنده واریز شده بود
![]()
ویرایش توسط iraniam2000 : May 18th, 2018 در ساعت 15:51
agar gül bağdan ayrilsa;bulutlar dağdan ayrilsa ;manin istakli AZARBAYJAN, IRANdan ayrilmaz...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)