نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

موضوع: سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #16
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2018
    محل سکونت
    تهران - پونک
    نوشته ها
    9
    تشکر تشکر کرده 
    4
    تشکر تشکر شده 
    33
    تشکر شده در
    8 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط iranian-portal نمایش پست ها
    درود؛


    پیشنهاد میکنم هرگاه با فروشگاه آنلاینی مواجه شدید که از درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر استفاده میکرد، از پرداخت آنلاین هرگونه وجه خودداری فرمایید.

    در صورت عدم اجرای تعهدات توسط فروشنده، هیچ گونه ضمانت پرداخت برای خریدار از جانب مجموعه پی دات آی آر وجود ندارد!!

    ==========================

    مدیریت محترم مجموعه پی، تداوم مشکلات در مجموعه شما (اخیرا مسدود شدن حساب های بانکی توضیحی که خودتون ارائه فرمودید )

    بی دلیل نیست! شانه خالی کردن از مسئولیت هایی که متوجه یک مجموعه زیرساخت تجارت الکترونیک است، منجر به چنین مشکلاتی می شود.

    ==========================

    فروشگاه اینترنت موبایلکو یکی از پذیرندگان مجموعه خدمات پرداخت واسط پی دات آی آر میباشد:
    کد HTML:
    http://mobileko.ir
    بنده در تاریخ شنبه 22اردیبهشت 97 از وب سایت ایشون، به کمک درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر، به مبلغ 350،000 هزار تومان خرید اینترنتی انجام دادم.

    روز بعد، یکشنبه 23اردیبهشت 97 (24ساعت پس از پرداخت و سفارش) فروشنده نسبت به اجرای تعهدات و ارسال کالا اقدام نکردند، برای پیگیری و دریافت کد رهگیری پستی، تماس گرفتم.

    فروشنده، بدون هیچ دلیل موجه از عدم ارسال کالا، پس از لحظاتی تماس رو قطع کردند.

    همون لحظه بنده به سایت پی دات آی آر مراجعه و موضوع رو در بخش حل اختلاف تیکت کردم، همچنین موضوع به اطلاع فروشنده رسید.

    دقایقی بعد (یکشنبه 23اردیبهشت ساعت 11:32 دقیقه)، فروشنده با لحن ناشایست شخصا در پیامک اعلام کرند سفارش لغو و وجه پرداختی طی سه ساعت به شماره کارت اعلامی بازگشت خواهد شد.

    از یکشنبه تا امروز پنجشنبه، ایشون این ساعت و اون ساعت، امروز و فردا میکنند اما با وجود اینکه موضوع در بخش حل اختلاف پی دات آی آر جریان داره، هنوز وجه بنده در اختیار فروشنده است!

    همچنین؛ فروشنده خواستار کسر از وجه پرداختی (بدون دلیل! کالا و خدماتی انجام یا ارسال نشده) هستند!!!

    همچنین؛ فروشنده در طول تیکت های ارسالی در پی دات آی آر، مرتب با لحن ناشایست، تمسخر آمیز و توهین محتوا، بهانه تراشی میکنند!

    جالبترین بخش ماجرا اینجاست:
    امروز پاسخ پشتیبانی شرکت پی دات آی آر، دعوت به حل موضوع از طریق مسالمت آمیز بوده!

    بنده همواره با نهایت احترام و خواهش دوستانه از فروشنده خواستار اجرای تعهد بازگشت وجهی شدم که خودشون در پیامک اعلام بازگشت وجه کرده بودند!!

    مگر بازگشت وجه، حق قانونی بنده، در شرایطی که هیچ خدمات یا کالایی ارسال نشده تا این حد کار سختیه؟

    نوش داروی پس از مرگ سهراب، نام موبایلکو رو در گوگل جستجو کردم، دیدم ایشون از سال 93 مشتریان ناراضی دارند!!

    کد HTML:
    https://www.google.com/search?q=موبایلکو

    مدیریت محترم مجموعه پی؛


    اگر فروشنده حاضر به حل مشکل به صورت دوستانه بود، آیا دلیلی داشت که موضوع با شما مطرح شود؟

    نه تنها حضور چنین فروشندگانی ضربه بزرگی به تجارت الکترونیک ایران هست، بلکه بی تفاوتی مجموعه هایی همچون
    پی دات آی آر باعث تخریب بیشتر و بیشتر این حوزه خواهد بود.

    بنده در زمان پی لاین، از پذیرندگان شما بودم، نامی نیک و خاطراتی خوش به جا مانده بود!

    اما امروز نام
    پی دات آی آر، در ذهن بنده داخل قفسه سوء استفاده های اینترنتی جای دارد.

    سلام دوست گل و گرامی شب بخیر
    من حدود 1 سال و نیم با پی دات آی ار هستش که کار می کنم.در رابطه با پشتیبانی کاملا موافق هستم با شما.ان شالله پشتیبانیشون بهت و دوستانه تر صحبت خواهند کرد.

    اما در رابطه با صحبتی که کردید.بار ها و بارها و به مراتب در حوزه وب مسائل مالی از این قبیل برایم پیش آمده است.شاید باورتان نشود اما خیلی زیاد بوده است.
    یک سوال می کنم ازتون.بنظرتون این پول برای این فروشندگان خیری دارد؟به جایی می رسند؟

    این دوستان به خاطر تفاوت قیمت چند تومانی شما را به سمت خود می کشند و سپس جنس بی کیفیت خود را به شما به عبارتی می اندازند یا اصلا ارسال نمی کنند.بنده از سایت ای نماد دار خرید کردم و سفارش بنده پردازش نشد.از طریق ای نماد شکایت کردم در نهایت این شد جواب:

    با سلام.شکایت شما از بخش کارتابل تخلفات برای فروشنده در دسترس خواهد بود.از روز شکایت تا این مورد حدود 2 ماه طول کشید.در نهایت هم هیچی که هیچی!!!

    در ایران متاسفانه نماد و... چاره و راه حل کلاهبرداری های اینترنتی نمی باشد.دوستان به قدری راحت این کار را انجام می دهند که مطمئن هستند اگر شکایتی رخ دهد در نهایت آنها پیروز خواهد بود!

    بنظر من این مشکل حالا حالا ها رفع نمی شود.خیال باطلی هستش.

    بنظرم ما باید به قدری در خرید اینترنتی محتاطانه عمل کنیم تا قربانی کلاهبرداران نشویم.

    در رابطه با درگاه پی هم عرض کنم .وقتی شما پول را می ریزید و فروشنده تسویه حساب می کنه نظرتون برای پی ممکن هستش که پول را برای شما برگشت بزند؟؟
    البته که حق با شماست.اما این درگاه از دو طرف تحت فشار هستش.هم درخواست تسویه حساب فروشنده و هم در خواست بازگشت وجه شما!
    بنظرم در خرید اینترنتی تان محتاطانه ترعمل کنید تا مشکل نخورید.چاره ای نیست.بنظرم یک جنس را گران تر بخرید اما تحویل بگیرید بهتر از ارزون ولی تحویل هیچ وقت هستش

    امیدوارم مشکل شما حل شود.
    موفق و موید باشید

  2. تعداد تشکر ها ازmasihwebhost به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نیازمند سورس زیر مجموعه گیر
    توسط !MAHDI! در انجمن درخواست خدمات برنامه نویسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: June 8th, 2017, 13:59
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 7th, 2014, 20:25
  3. سوال درمورد زیرمجموعه یک شرکت شدن
    توسط leonr2 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: October 27th, 2013, 23:54
  4. مجموعه سوالاتی پیرامون مدیریت سرور
    توسط vastgar در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: October 5th, 2013, 14:22

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •