نقل قول نوشته اصلی توسط iraniam2000 نمایش پست ها
دوستان توجه کنند درگاههای واسط یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که برای خودشان قائل میشن اینه که پیگیری تراکنش و شکایت از پذیرنده در اونها راحت هست وگرنه حتی psp ها موظف به بررسی شکایت ها هستند
ضمنا درگاههای واسط چون پول به حساب اونها واریز میشه مکلف و موظف به دادن خدمات هستند و مسئولیت درگاه با اونها هست پس اگر شکایتی رخ بده پای اونها هم گیر هست
هر درگاهی حتی مستقیم موظف هست پذیرنده را کنترل کنه ، یادمه سال 91 از یکی که اون زمان اینجا خیلی هم فعال بود دامنه خریدم در حین خرید تیکتی زدم و بعد که پرداخت را انجام دادم ایشان همزمان قیمت را افزایش داد و بنده در ورود به پنل تراکنش را ناموفق نشان داد ، کارت بنده پاسارگاد و درگاه هم به پرداخت بود ، کاملا تا تحویل سرویس پیگیر ماجرا شدن و فروشنده را وادار به تحویل سرویس کردن اینجا که درگاه واسط و داره کارمزد هم میگیره و وظیفه داره خدمات رسانی کنه
عزیز اینجا ایرانه ها جهان سوم .
پی اس پی های ایران پی پال امریکا نیستن که شکایت ها رو رسیدگی کنن
حرف ها و ایده های شما همش خوبه ولی تا وقتی که تو ایران قانون بدرستی اجرا نشه هیچی خوب نمیشه .