نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

موضوع: سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن iraniam2000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    121
    تشکر تشکر کرده 
    253
    تشکر تشکر شده 
    642
    تشکر شده در
    321 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    دوستان توجه کنند درگاههای واسط یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که برای خودشان قائل میشن اینه که پیگیری تراکنش و شکایت از پذیرنده در اونها راحت هست وگرنه حتی psp ها موظف به بررسی شکایت ها هستند
    ضمنا درگاههای واسط چون پول به حساب اونها واریز میشه مکلف و موظف به دادن خدمات هستند و مسئولیت درگاه با اونها هست پس اگر شکایتی رخ بده پای اونها هم گیر هست
    هر درگاهی حتی مستقیم موظف هست پذیرنده را کنترل کنه ، یادمه سال 91 از یکی که اون زمان اینجا خیلی هم فعال بود دامنه خریدم در حین خرید تیکتی زدم و بعد که پرداخت را انجام دادم ایشان همزمان قیمت را افزایش داد و بنده در ورود به پنل تراکنش را ناموفق نشان داد ، کارت بنده پاسارگاد و درگاه هم به پرداخت بود ، کاملا تا تحویل سرویس پیگیر ماجرا شدن و فروشنده را وادار به تحویل سرویس کردن اینجا که درگاه واسط و داره کارمزد هم میگیره و وظیفه داره خدمات رسانی کنه

    agar gül bağdan ayrilsa;bulutlar dağdan ayrilsa ;manin istakli AZARBAYJAN, IRANdan ayrilmaz...




  2. تعداد تشکر ها ازiraniam2000 به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    محل سکونت
    Leaseweb
    نوشته ها
    979
    تشکر تشکر کرده 
    496
    تشکر تشکر شده 
    1,493
    تشکر شده در
    1,179 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط iraniam2000 نمایش پست ها
    دوستان توجه کنند درگاههای واسط یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که برای خودشان قائل میشن اینه که پیگیری تراکنش و شکایت از پذیرنده در اونها راحت هست وگرنه حتی psp ها موظف به بررسی شکایت ها هستند
    ضمنا درگاههای واسط چون پول به حساب اونها واریز میشه مکلف و موظف به دادن خدمات هستند و مسئولیت درگاه با اونها هست پس اگر شکایتی رخ بده پای اونها هم گیر هست
    هر درگاهی حتی مستقیم موظف هست پذیرنده را کنترل کنه ، یادمه سال 91 از یکی که اون زمان اینجا خیلی هم فعال بود دامنه خریدم در حین خرید تیکتی زدم و بعد که پرداخت را انجام دادم ایشان همزمان قیمت را افزایش داد و بنده در ورود به پنل تراکنش را ناموفق نشان داد ، کارت بنده پاسارگاد و درگاه هم به پرداخت بود ، کاملا تا تحویل سرویس پیگیر ماجرا شدن و فروشنده را وادار به تحویل سرویس کردن اینجا که درگاه واسط و داره کارمزد هم میگیره و وظیفه داره خدمات رسانی کنه
    عزیز اینجا ایرانه ها جهان سوم .
    پی اس پی های ایران پی پال امریکا نیستن که شکایت ها رو رسیدگی کنن
    حرف ها و ایده های شما همش خوبه ولی تا وقتی که تو ایران قانون بدرستی اجرا نشه هیچی خوب نمیشه .
    کانفیگ فنی و امنیتی سیستم عامل و انواع کنترل پنل های لینوکس cPanel - Directadmin همراه با 8 سال تجربه پذیرفته می شود .
    Telegram: @ramezanniay_mehrshad

  4. #3
    عضو انجمن iraniam2000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    121
    تشکر تشکر کرده 
    253
    تشکر تشکر شده 
    642
    تشکر شده در
    321 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mizban97 نمایش پست ها
    عزیز اینجا ایرانه ها جهان سوم .
    پی اس پی های ایران پی پال امریکا نیستن که شکایت ها رو رسیدگی کنن
    حرف ها و ایده های شما همش خوبه ولی تا وقتی که تو ایران قانون بدرستی اجرا نشه هیچی خوب نمیشه .
    اتفاقا خوب هم پیگیری میکنند ، همین یک ماه قبل بود که مشکلی برام پیش اومد با راهنمایی یکی از دوستان با شاپرک تماس گرفتم 12 ساعت نشده پولم را برگشت زد psp کلی هم معذرت خواهی کرد
    موضوع 5 سال قبل هم که نه تنها به پرداخت که خود بانک پاسارگاد هم پیگیر موضوع بود اون زمان و کل مبلغ هم 17 هزار تومان بود اگه درست یادم مانده باشه
    همین جهان سومی ها شدیدا به پول حساسیت دارند و تحمل خوردن هیچ کس جز خودشانم را ندارند
    دز/د اگه سهم کلانتری را داد میتونه آقایی کنه نداد پوستش را میکنن تا درس عبرتی بشه برای بقیه
    پ.ن.
    تعداد زیادی از درگاههای واسط به خاطر شکایت ها بسته شدن و حتی تعدادی از اونها به خاطر مشکلات حقوقی و شکایت های شخصی بیخیال این کار شدن
    البته شاید بگید نه به خاطر درگاه دادن به سایت های خلاف بوده ولی خبر دارم که چند تای اونها شکایت شخصی داشتند و مجبور به حضور در دادگاه برای پاسخ دادن به همین تخلفات ریز کاربرهاشون شدن
    همین پی یک ماه نشده حساب هاش را بسته بودن
    ویرایش توسط iraniam2000 : May 18th, 2018 در ساعت 15:14

    agar gül bağdan ayrilsa;bulutlar dağdan ayrilsa ;manin istakli AZARBAYJAN, IRANdan ayrilmaz...




  5. #4
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    محل سکونت
    Leaseweb
    نوشته ها
    979
    تشکر تشکر کرده 
    496
    تشکر تشکر شده 
    1,493
    تشکر شده در
    1,179 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط iraniam2000 نمایش پست ها
    اتفاقا خوب هم پیگیری میکنند ، همین یک ماه قبل بود که مشکلی برام پیش اومد با راهنمایی یکی از دوستان با شاپرک تماس گرفتم 12 ساعت نشده پولم را برگشت زد psp کلی هم معذرت خواهی کرد
    موضوع 5 سال قبل هم که نه تنها به پرداخت که خود بانک پاسارگاد هم پیگیر موضوع بود اون زمان و کل مبلغ هم 17 هزار تومان بود اگه درست یادم مانده باشه
    همین جهان سومی ها شدیدا به پول حساسیت دارند و تحمل خوردن هیچ کس جز خودشانم را ندارند
    دز/د اگه سهم کلانتری را داد میتونه آقایی کنه نداد پوستش را میکنن تا درس عبرتی بشه برای بقیه
    یعنی میفرمایید بدون اینکه پذیرنده بدونه پول رو برگشت زدن ؟
    کانفیگ فنی و امنیتی سیستم عامل و انواع کنترل پنل های لینوکس cPanel - Directadmin همراه با 8 سال تجربه پذیرفته می شود .
    Telegram: @ramezanniay_mehrshad

  6. #5
    عضو انجمن iraniam2000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    121
    تشکر تشکر کرده 
    253
    تشکر تشکر شده 
    642
    تشکر شده در
    321 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mizban97 نمایش پست ها
    یعنی میفرمایید بدون اینکه پذیرنده بدونه پول رو برگشت زدن ؟
    الان از کجای پست من این را برداشت کردید ؟
    مشتری پرداخت را انجام داده بود و پول از حساب اون کسر و حتی ایمیل پرداخت موفقیت آمیز خودش را برای من ارسال کرد و من بر اساس اون ایمیل سرویس و کالای کاربر را تحویل دادم ( درگاه مبنا کارت ) ولی پول به حساب بنده نیامد
    فرداش تماس گرفتم یک خانمی گفت تا عصر برمیگرده ولی نشد و عصر با واحد شکایت اونها تماس گرفتم ، آقایی گفت که 72 ساعت کاری صبر کنید بعد پول برگشت میخوره و چون مشتری آشنا بود مشکلی نداشتم ، سه روز بعد که تماس گرفتم ایشان اعلام کرد تا آخر هفته باید صبر کنید که من هم با شاپرک تماس گرفتم و اتفاقا با برخورد خوب وصل کردن به آقایی که وقتی موضوع را بهش گفتم شدیدا عصبانی شد و شماره موبایل گرفت که پیگیری کنه و تنها چند ساعت بعد در پنل مبنا کارت مشکل حل شده بود و عصر هم پول تو حساب بنده بود
    پول هم تو اینترنت بانک با عنوان سند اصلاحی به حساب بنده واریز شده بود

    ویرایش توسط iraniam2000 : May 18th, 2018 در ساعت 15:51

    agar gül bağdan ayrilsa;bulutlar dağdan ayrilsa ;manin istakli AZARBAYJAN, IRANdan ayrilmaz...




  7. تعداد تشکر ها از iraniam2000 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نیازمند سورس زیر مجموعه گیر
    توسط !MAHDI! در انجمن درخواست خدمات برنامه نویسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: June 8th, 2017, 13:59
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 7th, 2014, 20:25
  3. سوال درمورد زیرمجموعه یک شرکت شدن
    توسط leonr2 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: October 27th, 2013, 23:54
  4. مجموعه سوالاتی پیرامون مدیریت سرور
    توسط vastgar در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: October 5th, 2013, 14:22

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •