-
سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
درود؛
پیشنهاد میکنم هرگاه با فروشگاه آنلاینی مواجه شدید که از درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر استفاده میکرد، از پرداخت آنلاین هرگونه وجه خودداری فرمایید.
در صورت عدم اجرای تعهدات توسط فروشنده، هیچ گونه ضمانت پرداخت برای خریدار از جانب مجموعه پی دات آی آر وجود ندارد!!
==========================
مدیریت محترم مجموعه پی، تداوم مشکلات در مجموعه شما (اخیرا مسدود شدن حساب های بانکی توضیحی که خودتون ارائه فرمودید )
بی دلیل نیست! شانه خالی کردن از مسئولیت هایی که متوجه یک مجموعه زیرساخت تجارت الکترونیک است، منجر به چنین مشکلاتی می شود.
==========================
فروشگاه اینترنت موبایلکو یکی از پذیرندگان مجموعه خدمات پرداخت واسط پی دات آی آر میباشد:
کد HTML:
http://mobileko.ir
بنده در تاریخ شنبه 22اردیبهشت 97 از وب سایت ایشون، به کمک درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر، به مبلغ 350،000 هزار تومان خرید اینترنتی انجام دادم.
روز بعد، یکشنبه 23اردیبهشت 97 (24ساعت پس از پرداخت و سفارش) فروشنده نسبت به اجرای تعهدات و ارسال کالا اقدام نکردند، برای پیگیری و دریافت کد رهگیری پستی، تماس گرفتم.
فروشنده، بدون هیچ دلیل موجه از عدم ارسال کالا، پس از لحظاتی تماس رو قطع کردند.
همون لحظه بنده به سایت پی دات آی آر مراجعه و موضوع رو در بخش حل اختلاف تیکت کردم، همچنین موضوع به اطلاع فروشنده رسید.
دقایقی بعد (یکشنبه 23اردیبهشت ساعت 11:32 دقیقه)، فروشنده با لحن ناشایست شخصا در پیامک اعلام کرند سفارش لغو و وجه پرداختی طی سه ساعت به شماره کارت اعلامی بازگشت خواهد شد.
از یکشنبه تا امروز پنجشنبه، ایشون این ساعت و اون ساعت، امروز و فردا میکنند اما با وجود اینکه موضوع در بخش حل اختلاف پی دات آی آر جریان داره، هنوز وجه بنده در اختیار فروشنده است!
همچنین؛ فروشنده خواستار کسر از وجه پرداختی (بدون دلیل! کالا و خدماتی انجام یا ارسال نشده) هستند!!!
همچنین؛ فروشنده در طول تیکت های ارسالی در پی دات آی آر، مرتب با لحن ناشایست، تمسخر آمیز و توهین محتوا، بهانه تراشی میکنند!
جالبترین بخش ماجرا اینجاست:
امروز پاسخ پشتیبانی شرکت پی دات آی آر، دعوت به حل موضوع از طریق مسالمت آمیز بوده!
بنده همواره با نهایت احترام و خواهش دوستانه از فروشنده خواستار اجرای تعهد بازگشت وجهی شدم که خودشون در پیامک اعلام بازگشت وجه کرده بودند!!
مگر بازگشت وجه، حق قانونی بنده، در شرایطی که هیچ خدمات یا کالایی ارسال نشده تا این حد کار سختیه؟
نوش داروی پس از مرگ سهراب، نام موبایلکو رو در گوگل جستجو کردم، دیدم ایشون از سال 93 مشتریان ناراضی دارند!!
کد HTML:
https://www.google.com/search?q=موبایلکو
مدیریت محترم مجموعه پی؛
اگر فروشنده حاضر به حل مشکل به صورت دوستانه بود، آیا دلیلی داشت که موضوع با شما مطرح شود؟
نه تنها حضور چنین فروشندگانی ضربه بزرگی به تجارت الکترونیک ایران هست، بلکه بی تفاوتی مجموعه هایی همچون پی دات آی آر باعث تخریب بیشتر و بیشتر این حوزه خواهد بود.
بنده در زمان پی لاین، از پذیرندگان شما بودم، نامی نیک و خاطراتی خوش به جا مانده بود!
اما امروز نام پی دات آی آر، در ذهن بنده داخل قفسه سوء استفاده های اینترنتی جای دارد.
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
معمولا هر وقت مشتری تیکتی مبنی بر نارضایتی میده ان مبلغ سریعا تو حساب فروشنده بلوکه میشه تا رسیدگی بشه بهش..کاری که درگاه پی پینگ انجام میده و من ازش استفاده میکنم راضی هستم چون هیچ کسی نمیتونه سرتو کلاه بزاره.. این درگاه و بقیه هم باید همینطوری عمل کنند..نه اینکه 3 روزه درخواست داده باشید و هیچ...البته تا الان دیگر ان سایت پولشو گرفته و تصویه کرده حتما...
سایته هم اسم باحالی داره.. موبایله کو!! :)
-
2 فایل پیوست
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
متاسفانه شرکت پی یه مقدار توی پشتیبانی خوب نیست بنده استفاده میکردم تسویه آنی بود اون زمان هم که پیپال مال خودشون بود بنده بهشون یک بار گفتم چرا مثل جهان پی درخواست درگاه اسون نمیکنید اون زمان یادمه با لحن بد گفتن ما مثل جهان پی با افراد بچه کار نمیکنیم خوب بگذریم شاید اون زمان سن کم بود مشکلی نیست
اما بنده از پشتیبانی تیکتشون بسیار ناراضیم چون بنده شده بود 2 روز تسویه نمیشد و تیکت میزدم هزینه های کم تیکت رو بدون پاسخ میبستن یا کلا جواب نمیدادن و وقتیم که براشون مشکل پیش اومد کلا اعتماد از بین رفت و باز رفتم روی همون جهان پی سابق که مدیریت بسیار خوبی داره و مخصوصا توی پشتیبانی خیلی خوب بودن یادمه اون زمان مشتری از سرویس ناراضی بود و خوب پول پرداخت کرده بود با جهان پی تماس گرفت سریعا به من زنگ زدن که چرا اینطوری شده و مشکل حل شد و هم مشتری راضی شد و هم بنده . ولی پی رو اخیرا نمیدونم چرا اینطور شده اگر پشتیبانیشون خوب بشه بنده قطعا باز باهاشون ادامه میدم
فایل پیوست 38037
فایل پیوست 38038
بنده باهاشون نه مشکلی دارم نه چیزی ولی به عنوان یک کسی که دارم خدمات میگیریم حق انتقاد دارم ازشون ؟
امیدوارم خوب بشه پشتیبانیشون
- - - Updated - - -
و در خصوص خرید از این سایت به شما هم بگم توی زمینه وب ما حتی گوشی رو از دیجی کالا با اون عظمت خریداری نمیکنیم که نکنه مشکلی پیش بیاد شما از این سایت بدون نماد نباید محصولات این چنینی خریداری کنید :x
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
بهترین درگاهی که باهاش کار کردم آرین پال بوده ( پارس پال قدیم) از سال 91 یا 92
اون زمان واریزی ها بعد از 3روز از آخرین تراکنش بود
حالا یک روز هست
شده زود تر وازیر کنند ولی دیرتر نه
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
delta
معمولا هر وقت مشتری تیکتی مبنی بر نارضایتی میده ان مبلغ سریعا تو حساب فروشنده بلوکه میشه تا رسیدگی بشه بهش..کاری که درگاه پی پینگ انجام میده و من ازش استفاده میکنم راضی هستم چون هیچ کسی نمیتونه سرتو کلاه بزاره.. این درگاه و بقیه هم باید همینطوری عمل کنند..نه اینکه 3 روزه درخواست داده باشید و هیچ...البته تا الان دیگر ان سایت پولشو گرفته و تصویه کرده حتما...
سایته هم اسم باحالی داره.. موبایله کو!! :)
متاستفانه اینطور که امروز پشتیبان این مجموعه پاسخ دادن، هیچ ضمانت و بلوکه شدن حسابی در کار نیست!!
دعوت به حل دوستان موضوع کردند!
واقعا اگر دوستانه حل شدنی بود، نیاز به طرح موضوع با پی بود؟!
==========
اشاره به اسم هم خیلی جالب بود!! موبایل کو؟ 8-|
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
با سلام
البته سهلانگاری از طرف شما هست ، چگونه همچین مبلغی به فروشگاهی پرداخت کردین که حتی زحمتی به خودش نداده تا سایتش رو در سایت ساماندهی ثبت بکنه !
امیدوارم بصورت دوستانه بتوانید موضوع رو حل کنید
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
CaeZer
با سلام
البته سهلانگاری از طرف شما هست ، چگونه همچین مبلغی به فروشگاهی پرداخت کردین که حتی زحمتی به خودش نداده تا سایتش رو در سایت ساماندهی ثبت بکنه !
امیدوارم بصورت دوستانه بتوانید موضوع رو حل کنید
درود بر شما؛
سایت ایشون در ساماندهی به ثبت رسیده!
بنده فقط به اعتبار مجموعه پی دات آی آر از ایشون خرید کردم و حالا نتیجه این چنین شده!
در ارتباط با دوستانه؛ حل هر مشکل و موضوع به صورت دوستانه، مستلزم شخصیت و تمدن انسانی در طرفین هست.
تشکر از مشارکت و دلگرمی شما.
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
سلام
بنده خیلی وقته با pay.ir کار می کنم و کاملا هم راضی هستم
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
عزیز وقتی فروشنده مبلغ از سایت pay.ir تسویه زده باشد .
اونوقت طرف حساب شما به نظرتون درگاه هست ؟
درگاه یعنی باید به خاطر پولی که برای فروشنده تسویه زده به شما خسارت بده ؟
به شما حق میدم اما یکم کلاه خودتون قاضی کنید ببینید از چه فروشگاهی خرید کردید .
بهتر نبود قبلش راجب فروشگاه تحقیق میکردید ؟
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
مهم ترین و بهترین نکته ای که برای استفاده از درگاه واسط به عنوان مشتری و یا فروشنده میشه در نظر گرفت همین میانجیگری بین دو طرف هست .
تجربه مشابه ای همزمان با جهان پی قدیم و پی قدیم ( اسم قدیمش یادم نیست ) داشتم .
پی کلا دایورت کرد به طرف چپ ولی جهان پی پگیری کرد تا فروشنده مبلغ رو بازگشت زد .
الان خود من روی سایت ها درگاه مستقیم هم داشتم و دارم و زرین پال هم دارم . تو بحث تحویل کالا خطا یا اشتباهی اگر پیش اومده از جانب من با وجود دوستی قدیم ، فورا تیکتی مشابه با خریدار باز کردند و یگیری کردند تا رضایت خریدار جلب بشه .
فکر میکردم پی جدید متفاوت تر از پی قدیم که ترکید ، بود . ولی متوجه شدم اشتباهه . همون راه کج رو دارند ادامه میدهند با مدیریت جدید . [-(
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mizban97
عزیز وقتی فروشنده مبلغ از سایت pay.ir تسویه زده باشد .
اونوقت طرف حساب شما به نظرتون درگاه هست ؟
درگاه یعنی باید به خاطر پولی که برای فروشنده تسویه زده به شما خسارت بده ؟
به شما حق میدم اما یکم کلاه خودتون قاضی کنید ببینید از چه فروشگاهی خرید کردید .
بهتر نبود قبلش راجب فروشگاه تحقیق میکردید ؟
حرف شما درسته. درگاه واسط نباید متضرر بشه. ولی یه درگاه معتبر مثل آرین پال برای جلوگیری از این قسم مشکلات، حداقل ۱ روز وجوه واریزی رو نگه میداره و شما نمیتونید تسویه بزنید.
شاید برای من فروشنده این امر ناخوشایند باشه ولی از دید مشتری که نگاه کنید، کار درستی هست.
گرچه برای فروشنده های خوش حساب که تا کنون شکایتی نداشتند این محدودیت ۱ روز تاخیر در پرداخت رو ندارند.
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iranian-portal
درود؛
پیشنهاد میکنم هرگاه با فروشگاه آنلاینی مواجه شدید که از درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر استفاده میکرد، از پرداخت آنلاین هرگونه وجه خودداری فرمایید.
در صورت عدم اجرای تعهدات توسط فروشنده، هیچ گونه ضمانت پرداخت برای خریدار از جانب مجموعه پی دات آی آر وجود ندارد!!
==========================
مدیریت محترم مجموعه پی، تداوم مشکلات در مجموعه شما (اخیرا مسدود شدن حساب های بانکی
توضیحی که خودتون ارائه فرمودید )
بی دلیل نیست! شانه خالی کردن از مسئولیت هایی که متوجه یک مجموعه زیرساخت تجارت الکترونیک است، منجر به چنین مشکلاتی می شود.
==========================
فروشگاه اینترنت موبایلکو یکی از پذیرندگان مجموعه خدمات پرداخت واسط پی دات آی آر میباشد:
کد HTML:
http://mobileko.ir
بنده در تاریخ شنبه 22اردیبهشت 97 از وب سایت ایشون،
به کمک درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر، به مبلغ 350،000 هزار تومان خرید اینترنتی انجام دادم.
روز بعد، یکشنبه 23اردیبهشت 97 (24ساعت پس از پرداخت و سفارش) فروشنده نسبت به اجرای تعهدات و ارسال کالا اقدام نکردند، برای پیگیری و دریافت کد رهگیری پستی، تماس گرفتم.
فروشنده، بدون هیچ دلیل موجه از عدم ارسال کالا، پس از لحظاتی تماس رو قطع کردند.
همون لحظه بنده به سایت پی دات آی آر مراجعه و موضوع رو در بخش حل اختلاف تیکت کردم، همچنین موضوع به اطلاع فروشنده رسید.
دقایقی بعد (یکشنبه 23اردیبهشت ساعت 11:32 دقیقه)، فروشنده با لحن ناشایست شخصا در پیامک اعلام کرند سفارش لغو و وجه پرداختی طی سه ساعت به شماره کارت اعلامی بازگشت خواهد شد.
از یکشنبه تا امروز پنجشنبه، ایشون این ساعت و اون ساعت، امروز و فردا میکنند اما
با وجود اینکه موضوع در بخش حل اختلاف پی دات آی آر جریان داره، هنوز وجه بنده در اختیار فروشنده است!
همچنین؛ فروشنده خواستار کسر از وجه پرداختی (بدون دلیل! کالا و خدماتی انجام یا ارسال نشده) هستند!!!
همچنین؛ فروشنده در طول تیکت های ارسالی در پی دات آی آر، مرتب با لحن ناشایست، تمسخر آمیز و توهین محتوا، بهانه تراشی میکنند!
جالبترین بخش ماجرا اینجاست:
امروز پاسخ پشتیبانی شرکت پی دات آی آر، دعوت به حل موضوع از طریق مسالمت آمیز بوده!
بنده همواره با نهایت احترام و خواهش دوستانه از فروشنده خواستار اجرای تعهد بازگشت وجهی شدم که خودشون در پیامک اعلام بازگشت وجه کرده بودند!!
مگر بازگشت وجه، حق قانونی بنده، در شرایطی که هیچ خدمات یا کالایی ارسال نشده تا این حد کار سختیه؟
نوش داروی پس از مرگ سهراب، نام موبایلکو رو در گوگل جستجو کردم، دیدم ایشون از سال 93 مشتریان ناراضی دارند!!
کد HTML:
https://www.google.com/search?q=موبایلکو
مدیریت محترم مجموعه پی؛
اگر فروشنده حاضر به حل مشکل به صورت دوستانه بود، آیا دلیلی داشت که موضوع با شما مطرح شود؟
نه تنها حضور چنین فروشندگانی ضربه بزرگی به تجارت الکترونیک ایران هست، بلکه بی تفاوتی مجموعه هایی همچون پی دات آی آر باعث تخریب بیشتر و بیشتر این حوزه خواهد بود.
بنده در زمان پی لاین، از پذیرندگان شما بودم، نامی نیک و خاطراتی خوش به جا مانده بود!
اما امروز نام پی دات آی آر، در ذهن بنده داخل قفسه سوء استفاده های اینترنتی جای دارد.
سلام دوست گل و گرامی شب بخیر
من حدود 1 سال و نیم با پی دات آی ار هستش که کار می کنم.در رابطه با پشتیبانی کاملا موافق هستم با شما.ان شالله پشتیبانیشون بهت و دوستانه تر صحبت خواهند کرد.
اما در رابطه با صحبتی که کردید.بار ها و بارها و به مراتب در حوزه وب مسائل مالی از این قبیل برایم پیش آمده است.شاید باورتان نشود اما خیلی زیاد بوده است.
یک سوال می کنم ازتون.بنظرتون این پول برای این فروشندگان خیری دارد؟به جایی می رسند؟
این دوستان به خاطر تفاوت قیمت چند تومانی شما را به سمت خود می کشند و سپس جنس بی کیفیت خود را به شما به عبارتی می اندازند یا اصلا ارسال نمی کنند.بنده از سایت ای نماد دار خرید کردم و سفارش بنده پردازش نشد.از طریق ای نماد شکایت کردم در نهایت این شد جواب:
با سلام.شکایت شما از بخش کارتابل تخلفات برای فروشنده در دسترس خواهد بود.از روز شکایت تا این مورد حدود 2 ماه طول کشید.در نهایت هم هیچی که هیچی!!!
در ایران متاسفانه نماد و... چاره و راه حل کلاهبرداری های اینترنتی نمی باشد.دوستان به قدری راحت این کار را انجام می دهند که مطمئن هستند اگر شکایتی رخ دهد در نهایت آنها پیروز خواهد بود!
بنظر من این مشکل حالا حالا ها رفع نمی شود.خیال باطلی هستش.
بنظرم ما باید به قدری در خرید اینترنتی محتاطانه عمل کنیم تا قربانی کلاهبرداران نشویم.
در رابطه با درگاه پی هم عرض کنم .وقتی شما پول را می ریزید و فروشنده تسویه حساب می کنه نظرتون برای پی ممکن هستش که پول را برای شما برگشت بزند؟؟
البته که حق با شماست.اما این درگاه از دو طرف تحت فشار هستش.هم درخواست تسویه حساب فروشنده و هم در خواست بازگشت وجه شما!
بنظرم در خرید اینترنتی تان محتاطانه ترعمل کنید تا مشکل نخورید.چاره ای نیست.بنظرم یک جنس را گران تر بخرید اما تحویل بگیرید بهتر از ارزون ولی تحویل هیچ وقت هستش
امیدوارم مشکل شما حل شود.
موفق و موید باشید
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Reza G
حرف شما درسته. درگاه واسط نباید متضرر بشه. ولی یه درگاه معتبر مثل آرین پال برای جلوگیری از این قسم مشکلات، حداقل ۱ روز وجوه واریزی رو نگه میداره و شما نمیتونید تسویه بزنید.
شاید برای من فروشنده این امر ناخوشایند باشه ولی از دید مشتری که نگاه کنید، کار درستی هست.
گرچه برای فروشنده های خوش حساب که تا کنون شکایتی نداشتند این محدودیت ۱ روز تاخیر در پرداخت رو ندارند.
پس عزیز من این همه مراحل وریفای و دریافت مدارک و تایید حساب برای چیه ؟
نگه داشتن وجه در حساب هاشون باعث سود آوری بیشتر اون شرکت میشه .
اصلا هدف از راه اندازی درگاه واسط کسب درامد هست .
هر چه محدودیت بیشتر باشه سود بیشتر خواهد بود .
:76:
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mizban97
پس عزیز من این همه مراحل وریفای و دریافت مدارک و تایید حساب برای چیه ؟
نگه داشتن وجه در حساب هاشون باعث سود آوری بیشتر اون شرکت میشه .
اصلا هدف از راه اندازی درگاه واسط کسب درامد هست .
هر چه محدودیت بیشتر باشه سود بیشتر خواهد بود .
:76:
عرض کردم برای شمای فروشنده، این امر ناخوشایند هست.
در ضمن مدارک و وریفای و ... که توی ایران عزیز چندان کارایی نداره. الان بیان به ایشون بگن فروشنده فلانی بوده.
حالا بره یارو رو پیدا کنه ازش شکایت کنه، بعد از کلی رفت و آمد به دادگاه تازه شاید پولش زنده بشه.
اما وقتی پول تو حساب شرکت واسط باشه، به راحتی میتونه برگشت بزنه و اون وقت فروشنده متخلف باید دنبال مشتری دوان دوان حرکت کنه.
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
delta
معمولا هر وقت مشتری تیکتی مبنی بر نارضایتی میده ان مبلغ سریعا تو حساب فروشنده بلوکه میشه تا رسیدگی بشه بهش..کاری که درگاه پی پینگ انجام میده و من ازش استفاده میکنم راضی هستم چون هیچ کسی نمیتونه سرتو کلاه بزاره.. این درگاه و بقیه هم باید همینطوری عمل کنند..نه اینکه 3 روزه درخواست داده باشید و هیچ...البته تا الان دیگر ان سایت پولشو گرفته و تصویه کرده حتما...
سایته هم اسم باحالی داره.. موبایله کو!! :)
درگاه پی پینگ ؟
حریم خصوصی در این درگاه بی خاصیت یعنی کشک . حتی بدون هیچ بررسی شماره موبایل و مشخصات صاحب سایت رو میده به مشتری میگه زنگ بزن بهش !
خواهشا بزرگان این بیزنس رو با این بچه مدرسه ای ها مقایسه نکنید .
-
1 فایل پیوست
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
درود مجدد؛
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
masihwebhost
در ایران متاسفانه نماد و... چاره و راه حل کلاهبرداری های اینترنتی نمی باشد.دوستان به قدری راحت این کار را انجام می دهند که مطمئن هستند اگر شکایتی رخ دهد در نهایت آنها پیروز خواهد بود!
در همین ارتباط، یکی از پاسخ های ایشون، نحوه برخورد و ادبیات رو با هم ببینیم:
فایل پیوست 38041
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iranian-portal
درود مجدد؛
در همین ارتباط، یکی از پاسخ های ایشون، نحوه برخورد و ادبیات رو با هم ببینیم:
فایل پیوست 38041
از این لحن برخورد کاملا مشخصه که شما هم خیلی عادی باهاشون صحبت نکردید ، بهتره که متن پیام خودتون رو هم بزارید که یک طرفه به قاضی نریم .
در مورد کلیه درگاه ها هم هیچکدام تسویه حساب آنی ندارن و حداقل زمان فردای روزی هستش که فروشنده درخواست تسویه حساب میکنه که pay هم از این قاعده مستثنی نیست ، و درگاه پرداخت هیچ حقی از بابت نگهداری پول فروشنده و یا بازگشت به حساب خریدار رو نداره مگر اینکه نامه قضایی براش ارسال شده باشه چون اگر به حساب فروشنده واریز نکنه فروشنده مدعی حق میشه .
این مورد رو هم در نظر داشته باشید که شما بعد از 24 ساعت از طریق pay.ir درخواست حل مساله رو داشتید که مطمئنا اگر فروشنده قصد کلاهبرداری داشته باشه همان روز خرید درخواست تسویه حساب رو رده و فردای همان روز وجه به حسابش واریز شده و از دست pay خارج شده این موضوع .
بهترین گزینه برای شما شکایت به صورت قانونی هستش از خود شخص فروشنده و نه از وبسایتشون که به راحتی میتونین اطلاعات مالک وبسایت رو به دست بیارید و بعد از رسیدگی همراه با خسارت های وارده کلیه حق خود را دریافت کنید .
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
برادر عزیز بصورت قانونی شکایت کنید دادگاه جراعم اینترنتی یه فرم پر کنید نامه رو ارجاع بدن فتا و به حقتون راهت برسید بهر حال وقتی پرداخت کردید شماره پیگیری داره ... با اینجا به جایی نمیرسی برادر من اگر واسه پولت زحمت کشیدی پس باید براش یه کمی دوندگی کنی تا برسی بهش اگرم برات مهم نیست دیگه واگذارش باید کنی به خدا همین
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
درود مجدد؛
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
IranianServer
از این لحن برخورد کاملا مشخصه که شما هم خیلی عادی باهاشون صحبت نکردید ، بهتره که متن پیام خودتون رو هم بزارید که یک طرفه به قاضی نریم .
گرامی از اولین تماسی که با ایشون حاصل شد، از گل بالاتر گفته نشده! اما ایشون مرتب و پی در پی توهین آمیز پاسخ دادن!
به عنوان مثال: هیچ وقت جمله " در سایتت رو تخته میکنم" از جانب بنده بیان نشده، اما ایشون این جمله رو از کی شنیده نمیدونم!
متن انتخابی هم در تیکت های پی دات آی آر هست، که کاملا مستند و زنده، لحن برخورد طرفین مشخص هست.
همچنین ایشان در طول پیامک ها هم برخورد شایسته ای نداشتند که کلیه پیامک ها موجود و ذخیره شده است.
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
OMIDTU5
درگاه پی پینگ ؟
حریم خصوصی در این درگاه بی خاصیت یعنی کشک . حتی بدون هیچ بررسی شماره موبایل و مشخصات صاحب سایت رو میده به مشتری میگه زنگ بزن بهش !
خواهشا بزرگان این بیزنس رو با این بچه مدرسه ای ها مقایسه نکنید .
سلام
فکر کنم جمله درستتر اینه که : حریم خصوصی تو این مملکت یعنی کشک (البته حیف کشک که اینقدر خاصیت داره )
وقتی شما نماد میگیری تا درگاه بانک داشته باشی حتی شماره خانه و یا دفترت را هم قرار میدن در دسترس عموم و هر کسی میتونه با اسم خودت برای اطرافیانت مزاحمت ایجاد کنه چون هم شماره هم اسم هم آدرس و ... را اونجا قرار دادن
من زیاد اطلاع ندارم ولی کشور دیگه ای را میشناسیت که همچین اسکول بازی در بیاره یا نه تنها تو کشور ما مسئولانش یا سهمیه دانشگاه داشتن یا مثل علی کردان مدرک 250 پوندی خریدن و از این شاهکارها میتونند خلق کنند ؟
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
عجیبه مدیر پی که همیشه تو تاپیک های انتقادی علیه پی حضور داشت الان حضور نداره !
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
درود؛
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
dertgtr
عجیبه مدیر پی که همیشه تو تاپیک های انتقادی علیه پی حضور داشت الان حضور نداره !
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Pay.ir
سلام و عرض ادب
باتوجه به اینکه فروم هارو دنبال نمیکنیم، از اتفاقاتی که رخ میده اینجا اطلاعی نداریم.
البته؛ شایان ذکر هست که بنده مشکل رو از طریق تهیه پیش نویس شکایت علیه ایشان حل کردم!
فروشنده به محض اینکه تصویر برگه پیش نویس شکایت رو در تیکت های پی مشاهده کردند، حدود 1ساعت بعد وجه رو کامل واریز کردند.
برگه پیش نویس طرح شکایت علیه ایشان، پنجشنبه تهیه شد، ضمن پیوست تصویر در تیکت سایت پی، به فروشنده اطلاع رسانی شد که تا شنبه 8صبح جهت تسویه حساب فرصت دارند، در غیر این صورت، پیش نویس پس از عریضه نویسی، به دادسرای جرایم رایانه ای، جهت پیگیری تقدیم خواهد شد.
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
OMIDTU5
درگاه پی پینگ ؟
حریم خصوصی در این درگاه بی خاصیت یعنی کشک . حتی بدون هیچ بررسی شماره موبایل و مشخصات صاحب سایت رو میده به مشتری میگه زنگ بزن بهش !
خواهشا بزرگان این بیزنس رو با این بچه مدرسه ای ها مقایسه نکنید .
شما از یه درگاه چی انتظار دارید؟ پرداختی و دریافتی راحت و سریع باشه...غیر اینه؟ یا نکنه دوست دارید شما رو بفرستن فضا؟ پسر خوب درگاه همینه دیگه..امنیت رو تو ایران مثال نزن تمام درگاه ها بی امنیت هستند..اینا اتفاقا خیلی بزرگان بیزینس هستند شما خبر نداری...کلا تو ایران بزرگان بیزینس صداشو در نمیارن و با ارامش حسابی کار میکنن...پی پینگو من خبر دارم چه پولهایی دارن روزانه جابه جا میکنن..راحت درگاه میده و هر کسی تو تلگرام و.. داره باهاش پول در میاره..به هر حال درگاه اول زرین پال و دومی پی پینگو پیشنهاد میکنم..
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
IranianServer
از این لحن برخورد کاملا مشخصه که شما هم خیلی عادی باهاشون صحبت نکردید ، بهتره که متن پیام خودتون رو هم بزارید که یک طرفه به قاضی نریم .
فروشنده از مشتری فحش هم بخوره به هر دلیلی ، نباید بی احترامی یا جبران کنه. این چیزا طول میکشه تجربه شه براتون.
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
چه ربطی به pay.ir داره
پولشو یکی دیگه برده
پیگیریشو pay.ir بکنه؟
مگه pay.ir مرجع قضاییه ؟
ملت چه انتظارا دارن(:|
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Web-Hosting
چه ربطی به pay.ir داره
پولشو یکی دیگه برده
پیگیریشو pay.ir بکنه؟
مگه pay.ir مرجع قضاییه ؟
ملت چه انتظارا دارن(:|
جدی؟
پراید امنیت نداره چه ربطی به سایپا داره؟؟
یکی دیگه خودشو تو تصادف به کشتن میده، سایپا جوابگو باشه؟
=======
با امثال شما شدیم 70-80 میلیون نفر!!! با امثال شما وضع امروز مملکت شده این!!
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iranian-portal
جدی؟
پراید امنیت نداره چه ربطی به سایپا داره؟؟
یکی دیگه خودشو تو تصادف به کشتن میده، سایپا جوابگو باشه؟
=======
با امثال شما شدیم 70-80 میلیون نفر!!! با امثال شما وضع امروز مملکت شده این!!
چه مثال مسخره ای !
مثالی که شما زدید اگر بخواهیم به این موضوع ربط داشته باشه باید اینطور باشه : pay.ir مشکل امنیتی داره باید مدریش پاسخگو باشه یا حریم خصوصی کاربران pay.ir رعایت نمیشه باید مدریش پاسخگو باشه !
اما اینکه pay.ir بخواد برات پیگیری کنه ک وظیفش نیست
مث این میمونه که به یکی کارت به کارت کرده باشی بعد به بانک بگی پولمو پس بده
بانک خندش میگیره ! میگه برو شکایت کن !
فقط مقداری تفکر و عقل نیاز است !
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Web-Hosting
چه مثال مسخره ای !
مثالی که شما زدید اگر بخواهیم به این موضوع ربط داشته باشه باید اینطور باشه : pay.ir مشکل امنیتی داره باید مدریش پاسخگو باشه یا حریم خصوصی کاربران pay.ir رعایت نمیشه باید مدریش پاسخگو باشه !
اما اینکه pay.ir بخواد برات پیگیری کنه ک وظیفش نیست
مث این میمونه که به یکی کارت به کارت کرده باشی بعد به بانک بگی پولمو پس بده
بانک خندش میگیره ! میگه برو شکایت کن !
فقط مقداری تفکر و عقل نیاز است !
ادبیات و طرز تفکر حضرت عالی بیانگر میزان یا مقدار تفکر و عقل شماست، تشکر از پیشنهادتون.
به هر شکل، نگاهی به صفحه اصلی خدمات پرداخت واسط زرین پال داشته باشید.
نقل قول:
ضمانت پرداخت
یکی از روشهای موثر برای کاهش درد پرداخت، تضمین بازگشت وجه به خریدار است. ضمانت پرداخت زرینپال در خریدار ایجاد اطمینان میکند.
موضوع خیلی جدید و عجیبی نیست! بیانگر سطح مسئولیت پذیری و کیفیت خدمات ارائه شده توسط مجموعه است.
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
با سلام به حضار گرامی :65:
استارتر عزیز قشنگ توجه کنید
فرض بر مثال شما صاحب مجموعه درگاه پرداخت هستین . در این میان هزاران سایت مشغول خرید و فروش هستن
این وسط هزار تا هم تراکنش واریزی دارین - خب مثلا وقتی مشتری کالایی رو میخره فروشنده زود اون رو انتقال میده به حساب بانکیش
وقتی پولی تو پنل پی اش نداره ، پی دات آی آر از کجا و چطوری باید وجهتون رو پرداخت کنه؟ میمونه همون راه مسالمت آمیز .
یکم واقع بینانه به مسائل نگرش داشته باشید
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Web-Hosting
چه ربطی به pay.ir داره
پولشو یکی دیگه برده
پیگیریشو pay.ir بکنه؟
مگه pay.ir مرجع قضاییه ؟
ملت چه انتظارا دارن(:|
اتفاقا خیلی ربط داره..همونطور که گفتم پی باید پشتیبانی 24 ساعته داشته باشه..این همه پول رد و بدل میشه و سود میلیاردی دارند استخدام شیفتی چند نفر کار سختی نیست!! همین که کسی شکایتی ثبت میکنه باید سریعا ان تراکنش رو مسدود کنه تا رسیدگی بشه..دقیقا کاری که پی پینگ انجام میده و تا الان 3 بار پولمو پس گرفتم از فروشنده!! حتی زرین پال هم همین کارو کرده و تصویه رو کمی مدت دار کرده تا کسی اگر شکایتی چیزی داره اعلام کنه... اگر پی ای ار این کارو میکرد راحت میتونست پول شاکی رو پس بده!! اما وقتی پشتیبانی درستی ندارند نتیجش میشه این..تا بیاد رسیدگی کنه چی به چی شده فروشنده پولو تصویه کرده یه ابم روش!
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
وقتی آدرس ایشون رو دیدم کاملا قانع شدم خرید از این وبسایت اشتباهه!
تهران خیابان جمهوری، پل حافظ پاساژ علاالدین
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
nevergotme
فروشنده از مشتری فحش هم بخوره به هر دلیلی ، نباید بی احترامی یا جبران کنه. این چیزا طول میکشه تجربه شه براتون.
دوست عزیزم خداروشکر توی این 15 سالی که تجربه کاری دارم با رفتار و شیوه ی کاریم هیچ کاربر و خریداری به خودش اجازه نداده که بخواد با من و همکارانم برخورد نا مناسب داشته باشه و بعید میدونم بعد از این 15 سال هم پیش بیاد و اگر قرار به طول کشیدن باشه که برای کسی تجربه بشه باید طی این مدت زمان پیش میومده ، درخواستم از شما هم اینه که ابتدا سابقه یک نفر رو بررسی کنید بعد نصیحتش کنید .
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iranian-portal
جدی؟
پراید امنیت نداره چه ربطی به سایپا داره؟؟
یکی دیگه خودشو تو تصادف به کشتن میده، سایپا جوابگو باشه؟
=======
با امثال شما شدیم 70-80 میلیون نفر!!! با امثال شما وضع امروز مملکت شده این!!
داداش مثال شما مثل اینکه که من با پراید یکی رو بکشم بعدش سایپا بخاطر تصادف دیه بده
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
programmer6811
داداش مثال شما مثل اینکه که من با پراید یکی رو بکشم بعدش سایپا بخاطر تصادف دیه بده
چسبیدی به پراید داداش...پرایدو ول کن برادر پول رفت!!:)
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
programmer6811
داداش مثال شما مثل اینکه که من با پراید یکی رو بکشم بعدش سایپا بخاطر تصادف دیه بده
بحث بر سر کیفیت و امنیت هست! کیفیت و امنیت پرداخت در پی دات آی آر با مثال بیان شده از کیفیت و استاندارد پراید
در مورد کیفیت و استاندارد مدیر و مسئول یک مجموعه باید پاسخگو باشد
اما موضوعی که شما بیان کردید، ارتکاب جرم هست و هیچ گونه ارتباطی با بحث تاپیک نداره.
اینطور که شما مثال میزنید، یعنی بنده مرتکب جرم شدم که به کمک درگاه پی خرید کردم!
خواهشا قبل از اینکه هر چیزی رو به زبان بیارید یا بیان کنید، اندکی تحلیل کنید!
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
دوستان توجه کنند درگاههای واسط یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که برای خودشان قائل میشن اینه که پیگیری تراکنش و شکایت از پذیرنده در اونها راحت هست وگرنه حتی psp ها موظف به بررسی شکایت ها هستند
ضمنا درگاههای واسط چون پول به حساب اونها واریز میشه مکلف و موظف به دادن خدمات هستند و مسئولیت درگاه با اونها هست پس اگر شکایتی رخ بده پای اونها هم گیر هست
هر درگاهی حتی مستقیم موظف هست پذیرنده را کنترل کنه ، یادمه سال 91 از یکی که اون زمان اینجا خیلی هم فعال بود دامنه خریدم در حین خرید تیکتی زدم و بعد که پرداخت را انجام دادم ایشان همزمان قیمت را افزایش داد و بنده در ورود به پنل تراکنش را ناموفق نشان داد ، کارت بنده پاسارگاد و درگاه هم به پرداخت بود ، کاملا تا تحویل سرویس پیگیر ماجرا شدن و فروشنده را وادار به تحویل سرویس کردن اینجا که درگاه واسط و داره کارمزد هم میگیره و وظیفه داره خدمات رسانی کنه
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iraniam2000
دوستان توجه کنند درگاههای واسط یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که برای خودشان قائل میشن اینه که پیگیری تراکنش و شکایت از پذیرنده در اونها راحت هست وگرنه حتی psp ها موظف به بررسی شکایت ها هستند
ضمنا درگاههای واسط چون پول به حساب اونها واریز میشه مکلف و موظف به دادن خدمات هستند و مسئولیت درگاه با اونها هست پس اگر شکایتی رخ بده پای اونها هم گیر هست
هر درگاهی حتی مستقیم موظف هست پذیرنده را کنترل کنه ، یادمه سال 91 از یکی که اون زمان اینجا خیلی هم فعال بود دامنه خریدم در حین خرید تیکتی زدم و بعد که پرداخت را انجام دادم ایشان همزمان قیمت را افزایش داد و بنده در ورود به پنل تراکنش را ناموفق نشان داد ، کارت بنده پاسارگاد و درگاه هم به پرداخت بود ، کاملا تا تحویل سرویس پیگیر ماجرا شدن و فروشنده را وادار به تحویل سرویس کردن اینجا که درگاه واسط و داره کارمزد هم میگیره و وظیفه داره خدمات رسانی کنه
عزیز اینجا ایرانه ها جهان سوم .
پی اس پی های ایران پی پال امریکا نیستن که شکایت ها رو رسیدگی کنن :d
حرف ها و ایده های شما همش خوبه ولی تا وقتی که تو ایران قانون بدرستی اجرا نشه هیچی خوب نمیشه .
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mizban97
عزیز اینجا ایرانه ها جهان سوم .
پی اس پی های ایران پی پال امریکا نیستن که شکایت ها رو رسیدگی کنن :d
حرف ها و ایده های شما همش خوبه ولی تا وقتی که تو ایران قانون بدرستی اجرا نشه هیچی خوب نمیشه .
اتفاقا خوب هم پیگیری میکنند ، همین یک ماه قبل بود که مشکلی برام پیش اومد با راهنمایی یکی از دوستان با شاپرک تماس گرفتم 12 ساعت نشده پولم را برگشت زد psp کلی هم معذرت خواهی کرد
موضوع 5 سال قبل هم که نه تنها به پرداخت که خود بانک پاسارگاد هم پیگیر موضوع بود اون زمان و کل مبلغ هم 17 هزار تومان بود اگه درست یادم مانده باشه
همین جهان سومی ها شدیدا به پول حساسیت دارند و تحمل خوردن هیچ کس جز خودشانم را ندارند
دز/د اگه سهم کلانتری را داد میتونه آقایی کنه نداد پوستش را میکنن تا درس عبرتی بشه برای بقیه
پ.ن.
تعداد زیادی از درگاههای واسط به خاطر شکایت ها بسته شدن و حتی تعدادی از اونها به خاطر مشکلات حقوقی و شکایت های شخصی بیخیال این کار شدن
البته شاید بگید نه به خاطر درگاه دادن به سایت های خلاف بوده ولی خبر دارم که چند تای اونها شکایت شخصی داشتند و مجبور به حضور در دادگاه برای پاسخ دادن به همین تخلفات ریز کاربرهاشون شدن
همین پی یک ماه نشده حساب هاش را بسته بودن
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iraniam2000
اتفاقا خوب هم پیگیری میکنند ، همین یک ماه قبل بود که مشکلی برام پیش اومد با راهنمایی یکی از دوستان با شاپرک تماس گرفتم 12 ساعت نشده پولم را برگشت زد psp کلی هم معذرت خواهی کرد
موضوع 5 سال قبل هم که نه تنها به پرداخت که خود بانک پاسارگاد هم پیگیر موضوع بود اون زمان و کل مبلغ هم 17 هزار تومان بود اگه درست یادم مانده باشه
همین جهان سومی ها شدیدا به پول حساسیت دارند و تحمل خوردن هیچ کس جز خودشانم را ندارند
دز/د اگه سهم کلانتری را داد میتونه آقایی کنه نداد پوستش را میکنن تا درس عبرتی بشه برای بقیه
یعنی میفرمایید بدون اینکه پذیرنده بدونه پول رو برگشت زدن ؟
:39:
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mizban97
یعنی میفرمایید بدون اینکه پذیرنده بدونه پول رو برگشت زدن ؟
:39:
الان از کجای پست من این را برداشت کردید ؟
مشتری پرداخت را انجام داده بود و پول از حساب اون کسر و حتی ایمیل پرداخت موفقیت آمیز خودش را برای من ارسال کرد و من بر اساس اون ایمیل سرویس و کالای کاربر را تحویل دادم ( درگاه مبنا کارت ) ولی پول به حساب بنده نیامد
فرداش تماس گرفتم یک خانمی گفت تا عصر برمیگرده ولی نشد و عصر با واحد شکایت اونها تماس گرفتم ، آقایی گفت که 72 ساعت کاری صبر کنید بعد پول برگشت میخوره و چون مشتری آشنا بود مشکلی نداشتم ، سه روز بعد که تماس گرفتم ایشان اعلام کرد تا آخر هفته باید صبر کنید که من هم با شاپرک تماس گرفتم و اتفاقا با برخورد خوب وصل کردن به آقایی که وقتی موضوع را بهش گفتم شدیدا عصبانی شد و شماره موبایل گرفت که پیگیری کنه و تنها چند ساعت بعد در پنل مبنا کارت مشکل حل شده بود و عصر هم پول تو حساب بنده بود
پول هم تو اینترنت بانک با عنوان سند اصلاحی به حساب بنده واریز شده بود
https://worldup.ir/file/c5af2916a8b63.png