
نوشته اصلی توسط
DreamBox
۱- بنده بدون هیچ نرمافزار تونلینگی اقدام به پرداخت کردم و این مورد رو میتونید توی سایتتون چک کنید. فکر نمیکنم لازم باشه بگم که آیپی بنده توی سیستم ثبت میشه! ضمنا بنده بچه کوچک یا شخص بیسوادی نیستم و به خطاهای سیستمی هم واقفم و اگر کمترین احتمالی مبنی بر وجود خطا میدادم اونجور قاطعانه نمیگفتم تراکنش موفقیتآمیز بوده و دیدین که حق با بنده بود.
۲- هیچ اولین بار نیست که سرویس میگیرم از جایی، همیشه ریمایندر صدور فاکتور برام اومده طی ۳ نوبت هرچند معمولا سعی کردم قبل از ریمایندر پرداخت کنم
۳- تیکت بنده از دیشب شروع شده و مبلغ رو امروز که اطلاعات تراکنش داخلی جهانپی رو دادم خدمتتون به پنلم اضافه کردین، نه با تیکت اولیه!
۴- میفرمایید چطور باید مدرک ارایه کنم؟ وقتی با باز کردن یک مرورگر وب سرور کلا فریز میشه و بعدش هم مرورگر بخاطر بالا رفتن مصرف رم کرش میکنه، چه دلیل دیگهای میتونه داشته باشه؟ هیچوقت این موضوع رو نمیخواستم بیان کنم چون برای من رم ۴ گیگ و ۱ گیگ کارآییشون در یک حد بوده و اون ۲-۳ باری هم که این مشکل پیش اومده، نادیده گرفتم. اگه هم رم ۴ گیگ میخرم برای اینه که شاید یکوقت نیاز به پردازش بالاتر باشه پس رم داشته باشم که کارمو انجام بدم.
۵- من از سرویسدهندههای خارجی زیادی سرویس داشتم و همهشون چت آنلاینشون با دریافت مشخصات پشتیبانی رو ارایه میدادند و در صورتیکه مشکل تخصصی و مرتبط با بخش خاصی بود، میگفتند با قسمت x تماس بگیرید تا مشکلتون مرتفع بشه. در مورد شماره تلفنتون هم دیشب تماس گرفتم و کسی جوابگو نبود جناب.
۶- من تقاضای استرداد وجه دادم، چرا هیچ ترتیب اثری داده نشد؟ چند بار بصراحت گفتم که مایل نیستم دریافت خدمات از شمارو ادامه بدم. اصلا هیچ توجهی به درخواست من بعنوان مشتری نشد، پس کدوم رضایت مشتری؟!
۷- شما بابت این مسئله حتی یک عذرخواهی ساده هم نکردید، بنده رو به نداشتن اطلاعات متهم کردید و مصر بودین که مبلغ ۷۲ ساعته برمیگرده در صورتیکه خلاف این مورد رو بهتون ثابت کردم.
در مورد هدیه خوشحسابی بله دفعه پیش ۲۰۰۰ تومن رو بعد از پرداخت به حسابکاربریم عودت دادین.