سرویس دارم از شما
منابع اختصاصی و پشتیبانی ۲۴/۷ که قولش رو داده بودین، در عمل که من ندیدم.
سرویسم رو چند ساعت بعد از صدور فاکتور ساسپند کردین و بعد از ۲بار پرداخت باز هم پرداخت بنده‌رو منظور نکردین.
تقاضای عودت وجه دادم گفتین تراکنش ناموفق بوده! هرچی پیگیر شدم از سوی شما فقط همین جواب رو گرفتم تا اینکه مجبور شدم با واسط درگاه (جهان‌پی) تماس گرفتم و اطلاعات رو از اون‌ها گرفتم و براتون ارسال کردم.
با وجود تقاضای عودت وجه، فقط مبلغ رو به پنل سایتتون اضافه کردین تا چاره‌ای جز تمدید سرویس نداشته باشم!

فکر کنم بدونین دیگه من کدوم مشتری هستم :-)



توی این مدت نه سرعت سرویستون استیبل بوده و نه هم رم سرور روی اون ۴ گیگ جواب‌گو بوده! ظاهرا ۴ ولی خیلی از وقت‌ها اندازه یک رم ۱ گیگ هم کارآیی نداشته برام و از اونجاییکه من بندرت استفاده‌ام از سرور در حد همون ۱ گیگ میشه، به این موضوع گیر ندادم.
ضمن اینکه پشتیبانی‌تون فقط ظاهرا آنلاینه و من جوابی ازش توی چت وب‌سایتتون نگرفتم. یاهو هم که تا پیش از این آیدی tarahosting بوده ولی ظاهرا الآن یه علامت "_" وسط ۲ قسمتش قرار دادین.

به این مورد هم فکر کنین که حفظ مشتری‌های فعلی از کسب مشتری‌های جدید مهم‌تر هست.