نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 80

موضوع: █ تارا هاستینگ █ سرور مجازی █ آمریکا،انگلستان،آلمان،فرا نسه،کانادا و ... █

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    نوشته ها
    2
    تشکر تشکر کرده 
    6
    تشکر تشکر شده 
    27
    تشکر شده در
    20 پست

    پیش فرض پاسخ : █ تارا هاستینگ █ سرور مجازی █ آمریکا،انگلستان،آلمان،فرا نسه،کانادا و ... █

    سرویس دارم از شما
    منابع اختصاصی و پشتیبانی ۲۴/۷ که قولش رو داده بودین، در عمل که من ندیدم.
    سرویسم رو چند ساعت بعد از صدور فاکتور ساسپند کردین و بعد از ۲بار پرداخت باز هم پرداخت بنده‌رو منظور نکردین.
    تقاضای عودت وجه دادم گفتین تراکنش ناموفق بوده! هرچی پیگیر شدم از سوی شما فقط همین جواب رو گرفتم تا اینکه مجبور شدم با واسط درگاه (جهان‌پی) تماس گرفتم و اطلاعات رو از اون‌ها گرفتم و براتون ارسال کردم.
    با وجود تقاضای عودت وجه، فقط مبلغ رو به پنل سایتتون اضافه کردین تا چاره‌ای جز تمدید سرویس نداشته باشم!

    فکر کنم بدونین دیگه من کدوم مشتری هستم :-)



    توی این مدت نه سرعت سرویستون استیبل بوده و نه هم رم سرور روی اون ۴ گیگ جواب‌گو بوده! ظاهرا ۴ ولی خیلی از وقت‌ها اندازه یک رم ۱ گیگ هم کارآیی نداشته برام و از اونجاییکه من بندرت استفاده‌ام از سرور در حد همون ۱ گیگ میشه، به این موضوع گیر ندادم.
    ضمن اینکه پشتیبانی‌تون فقط ظاهرا آنلاینه و من جوابی ازش توی چت وب‌سایتتون نگرفتم. یاهو هم که تا پیش از این آیدی tarahosting بوده ولی ظاهرا الآن یه علامت "_" وسط ۲ قسمتش قرار دادین.

    به این مورد هم فکر کنین که حفظ مشتری‌های فعلی از کسب مشتری‌های جدید مهم‌تر هست.

  2. #2
    عضو انجمن ameri آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    Ersthost
    نوشته ها
    157
    تشکر تشکر کرده 
    153
    تشکر تشکر شده 
    448
    تشکر شده در
    283 پست

    پیش فرض پاسخ : █ تارا هاستینگ █ سرور مجازی █ آمریکا،انگلستان،آلمان،فرا نسه،کانادا و ... █

    نقل قول نوشته اصلی توسط DreamBox نمایش پست ها
    سرویس دارم از شما
    منابع اختصاصی و پشتیبانی ۲۴/۷ که قولش رو داده بودین، در عمل که من ندیدم.
    سرویسم رو چند ساعت بعد از صدور فاکتور ساسپند کردین و بعد از ۲بار پرداخت باز هم پرداخت بنده‌رو منظور نکردین.
    تقاضای عودت وجه دادم گفتین تراکنش ناموفق بوده! هرچی پیگیر شدم از سوی شما فقط همین جواب رو گرفتم تا اینکه مجبور شدم با واسط درگاه (جهان‌پی) تماس گرفتم و اطلاعات رو از اون‌ها گرفتم و براتون ارسال کردم.
    با وجود تقاضای عودت وجه، فقط مبلغ رو به پنل سایتتون اضافه کردین تا چاره‌ای جز تمدید سرویس نداشته باشم!

    فکر کنم بدونین دیگه من کدوم مشتری هستم :-)



    توی این مدت نه سرعت سرویستون استیبل بوده و نه هم رم سرور روی اون ۴ گیگ جواب‌گو بوده! ظاهرا ۴ ولی خیلی از وقت‌ها اندازه یک رم ۱ گیگ هم کارآیی نداشته برام و از اونجاییکه من بندرت استفاده‌ام از سرور در حد همون ۱ گیگ میشه، به این موضوع گیر ندادم.
    ضمن اینکه پشتیبانی‌تون فقط ظاهرا آنلاینه و من جوابی ازش توی چت وب‌سایتتون نگرفتم. یاهو هم که تا پیش از این آیدی tarahosting بوده ولی ظاهرا الآن یه علامت "_" وسط ۲ قسمتش قرار دادین.

    به این مورد هم فکر کنین که حفظ مشتری‌های فعلی از کسب مشتری‌های جدید مهم‌تر هست.
    با سلام
    منابع تمامی سرویس ها اختصای می باشد و امکان ارائه پروف نیز وجود دارد
    پشتیبانی همیشه فعال است و در حال حاضر می توانید با 02122911714 تماس بگیرید
    فاکتور برای سرویس ها دو هفته قبل از سررسید صادر می شود و ایمیلی که شما می فرمایید تحت عنوان ریمایندر بوده است جهت یاد آوری
    پرداخت شما در بانک ثبت شده بود و به علت مشکل در ارتباط تحت پروتوکل http که احتمالا به علت استفاده از نرم افزار های ****** بوده است در سایت ثبت نشده و پس از ارسال تیکت مبلغ برای شما در پنلتون اضافه شد
    سرویس ها دارای پایداری 99.9% تضمینی هستند و امکان تنظیم قرارداد رسمی نیز وجود دارد و البته شما برای این فرمایشتون که سرویس ها دارای پایداری نیستند و رم 4 اندازه رم 1 کارایی نداشته باید مدرک ارائه فرمایید.
    ما چیزی به اسم پشتیبانی فنی آنلاین نداریم همانطور که هیچ یک از سرویس دهنده های معتبر ایرانی و خارجی ندارند و آی دی یاهو و چت آنلاین صرفا جهت امور ابتدایی و مسائل فروش استفاده می شود
    طی نظر سنجی های انجام شده ما رضایت مشتری ها را در سطح بالایی ارزیابی کرید کمااینکه خود ماه گذشته به علت خوش حسابی هدیه نقدی دریافت فرمودید!

  3. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    نوشته ها
    2
    تشکر تشکر کرده 
    6
    تشکر تشکر شده 
    27
    تشکر شده در
    20 پست

    پیش فرض پاسخ : █ تارا هاستینگ █ سرور مجازی █ آمریکا،انگلستان،آلمان،فرا نسه،کانادا و ... █

    نقل قول نوشته اصلی توسط ameri نمایش پست ها
    با سلام
    منابع تمامی سرویس ها اختصای می باشد و امکان ارائه پروف نیز وجود دارد
    پشتیبانی همیشه فعال است و در حال حاضر می توانید با 02122911714 تماس بگیرید
    فاکتور برای سرویس ها دو هفته قبل از سررسید صادر می شود و ایمیلی که شما می فرمایید تحت عنوان ریمایندر بوده است جهت یاد آوری
    پرداخت شما در بانک ثبت شده بود و به علت مشکل در ارتباط تحت پروتوکل http که احتمالا به علت استفاده از نرم افزار های ****** بوده است در سایت ثبت نشده و پس از ارسال تیکت مبلغ برای شما در پنلتون اضافه شد
    سرویس ها دارای پایداری 99.9% تضمینی هستند و امکان تنظیم قرارداد رسمی نیز وجود دارد و البته شما برای این فرمایشتون که سرویس ها دارای پایداری نیستند و رم 4 اندازه رم 1 کارایی نداشته باید مدرک ارائه فرمایید.
    ما چیزی به اسم پشتیبانی فنی آنلاین نداریم همانطور که هیچ یک از سرویس دهنده های معتبر ایرانی و خارجی ندارند و آی دی یاهو و چت آنلاین صرفا جهت امور ابتدایی و مسائل فروش استفاده می شود
    طی نظر سنجی های انجام شده ما رضایت مشتری ها را در سطح بالایی ارزیابی کرید کمااینکه خود ماه گذشته به علت خوش حسابی هدیه نقدی دریافت فرمودید!

    ۱- بنده بدون هیچ نرم‌افزار تونلینگی اقدام به پرداخت کردم و این مورد رو می‌تونید توی سایتتون چک کنید. فکر نمی‌کنم لازم باشه بگم که آی‌پی بنده توی سیستم ثبت میشه! ضمنا بنده بچه کوچک یا شخص بی‌سوادی نیستم و به خطاهای سیستمی هم واقفم و اگر کمترین احتمالی مبنی بر وجود خطا می‌دادم اونجور قاطعانه نمی‌گفتم تراکنش موفقیت‌آمیز بوده و دیدین که حق با بنده بود.
    ۲- هیچ اولین بار نیست که سرویس می‌گیرم از جایی، همیشه ریمایندر صدور فاکتور برام اومده طی ۳ نوبت هرچند معمولا سعی کردم قبل از ریمایندر پرداخت کنم
    ۳- تیکت بنده از دیشب شروع شده و مبلغ رو امروز که اطلاعات تراکنش داخلی جهان‌پی رو دادم خدمتتون به پنلم اضافه کردین، نه با تیکت اولیه!
    ۴- می‌فرمایید چطور باید مدرک ارایه کنم؟ وقتی با باز کردن یک مرورگر وب سرور کلا فریز میشه و بعدش هم مرورگر بخاطر بالا رفتن مصرف رم کرش میکنه، چه دلیل دیگه‌ای میتونه داشته باشه؟ هیچ‌وقت این موضوع رو نمی‌خواستم بیان کنم چون برای من رم ۴ گیگ و ۱ گیگ کارآیی‌شون در یک حد بوده و اون ۲-۳ باری هم که این مشکل پیش اومده، نادیده گرفتم. اگه هم رم ۴ گیگ می‌خرم برای اینه که شاید یک‌وقت نیاز به پردازش بالاتر باشه پس رم داشته باشم که کارمو انجام بدم.
    ۵- من از سرویس‌دهنده‌های خارجی زیادی سرویس داشتم و همه‌شون چت آنلاینشون با دریافت مشخصات پشتیبانی رو ارایه می‌دادند و در صورتیکه مشکل تخصصی و مرتبط با بخش خاصی بود، می‌گفتند با قسمت x تماس بگیرید تا مشکلتون مرتفع بشه. در مورد شماره تلفنتون هم دیشب تماس گرفتم و کسی جوابگو نبود جناب.
    ۶- من تقاضای استرداد وجه دادم، چرا هیچ ترتیب اثری داده نشد؟ چند بار بصراحت گفتم که مایل نیستم دریافت خدمات از شمارو ادامه بدم. اصلا هیچ توجهی به درخواست من بعنوان مشتری نشد، پس کدوم رضایت مشتری؟!
    ۷- شما بابت این مسئله حتی یک عذرخواهی ساده هم نکردید، بنده رو به نداشتن اطلاعات متهم کردید و مصر بودین که مبلغ ۷۲ ساعته برمیگرده در صورتیکه خلاف این مورد رو بهتون ثابت کردم.

    در مورد هدیه خوش‌حسابی بله دفعه پیش ۲۰۰۰ تومن رو بعد از پرداخت به حسابکاربریم عودت دادین.
    ویرایش توسط DreamBox : August 4th, 2013 در ساعت 00:25

  4. تعداد تشکر ها ازDreamBox به دلیل پست مفید


  5. #4
    عضو انجمن ameri آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    Ersthost
    نوشته ها
    157
    تشکر تشکر کرده 
    153
    تشکر تشکر شده 
    448
    تشکر شده در
    283 پست

    پیش فرض پاسخ : █ تارا هاستینگ █ سرور مجازی █ آمریکا،انگلستان،آلمان،فرا نسه،کانادا و ... █

    نقل قول نوشته اصلی توسط DreamBox نمایش پست ها
    ۱- بنده بدون هیچ نرم‌افزار تونلینگی اقدام به پرداخت کردم و این مورد رو می‌تونید توی سایتتون چک کنید. فکر نمی‌کنم لازم باشه بگم که آی‌پی بنده توی سیستم ثبت میشه! ضمنا بنده بچه کوچک یا شخص بی‌سوادی نیستم و به خطاهای سیستمی هم واقفم و اگر کمترین احتمالی مبنی بر وجود خطا می‌دادم اونجور قاطعانه نمی‌گفتم تراکنش موفقیت‌آمیز بوده و دیدین که حق با بنده بود.
    ۲- هیچ اولین بار نیست که سرویس می‌گیرم از جایی، همیشه ریمایندر صدور فاکتور برام اومده طی ۳ نوبت هرچند معمولا سعی کردم قبل از ریمایندر پرداخت کنم
    ۳- تیکت بنده از دیشب شروع شده و مبلغ رو امروز که اطلاعات تراکنش داخلی جهان‌پی رو دادم خدمتتون به پنلم اضافه کردین، نه با تیکت اولیه!
    ۴- می‌فرمایید چطور باید مدرک ارایه کنم؟ وقتی با باز کردن یک مرورگر وب سرور کلا فریز میشه و بعدش هم مرورگر بخاطر بالا رفتن مصرف رم کرش میکنه، چه دلیل دیگه‌ای میتونه داشته باشه؟ هیچ‌وقت این موضوع رو نمی‌خواستم بیان کنم چون برای من رم ۴ گیگ و ۱ گیگ کارآیی‌شون در یک حد بوده و اون ۲-۳ باری هم که این مشکل پیش اومده، نادیده گرفتم. اگه هم رم ۴ گیگ می‌خرم برای اینه که شاید یک‌وقت نیاز به پردازش بالاتر باشه پس رم داشته باشم که کارمو انجام بدم.
    ۵- من از سرویس‌دهنده‌های خارجی زیادی سرویس داشتم و همه‌شون چت آنلاینشون با دریافت مشخصات پشتیبانی رو ارایه می‌دادند و در صورتیکه مشکل تخصصی و مرتبط با بخش خاصی بود، می‌گفتند با قسمت x تماس بگیرید تا مشکلتون مرتفع بشه. در مورد شماره تلفنتون هم دیشب تماس گرفتم و کسی جوابگو نبود جناب.
    ۶- من تقاضای استرداد وجه دادم، چرا هیچ ترتیب اثری داده نشد؟ چند بار بصراحت گفتم که مایل نیستم دریافت خدمات از شمارو ادامه بدم. اصلا هیچ توجهی به درخواست من بعنوان مشتری نشد، پس کدوم رضایت مشتری؟!
    ۷- شما بابت این مسئله حتی یک عذرخواهی ساده هم نکردید، بنده رو به نداشتن اطلاعات متهم کردید و مصر بودین که مبلغ ۷۲ ساعته برمیگرده در صورتیکه خلاف این مورد رو بهتون ثابت کردم.

    در مورد هدیه خوش‌حسابی بله دفعه پیش ۲۰۰۰ تومن رو بعد از پرداخت به حسابکاربریم عودت دادین.
    با سلام
    همانطور که عرض کردم فاکتور دو هفته قبل از سررسید ایجاد می شود و شما ماه قبل طبق همین سیستم و بودن مشکل پرداخت داشته اید
    عدم ارسال هدر مربوط به تراکنش احتمالا ناشی از اختلال از https بوده است. همکاران ما در تاراهاستینگ آشنایی کامل با پروسه پرداخت دارند و جناب حامد رامزی که با ایشون صحبت کردید برنامه نویس زرین پال و خیلی از سایت های ایرنی و خارجی معتبر مانند CPanel هستند
    تمامی منابع سرور قابل مانیتور کردن هستند
    سرویس دهنده های معتبر هیچگاه پشتیبانی فنی را از طریق چت آنلاین انجام نمی دهند! هرگز!
    شما درخواستتون را در تماس تلفنی اعلام فرمودید که بنده عرض کردم در قالب تیکت اعلام فرمایید ولی همچین تیکتی از جانب شما دریافت نکردیم. همچنین فرمودید برخورد پاسخگو تیکت مناسب نبود که گفتم به بخش مدیریت شکایتتون رو بفرمایید و بنده چندین بار از شما بابت این مسئله که حتی خودم در دقیقا در جریان نبودم عذر خواهی کردم!

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: July 20th, 2014, 10:47
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: February 24th, 2014, 14:16
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: September 9th, 2013, 08:19

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •