خطا هم مربوط به هدر https نیست.
خطا در هدر ؟ بنده همچین حرفی نزدم

شما حتی یک عذرخواهی ساده بصورت رسمی نمی‌کنین. من به چی شما دلمو خوش کنم؟
بنده به عنوان مسئول فروش تارا هاستینگ رسما از شما عذر خواهی می کنم

من الآن دارم میگم چند بار عرض کردم که نمیخوام همکاری با مجموعه شمارو ادامه بدم.
شما با ارسال تیکت میتونید اعتبار موجود در پنلتون رو به حسابتون واریز کنید

اون از برنامه‌نویستون! که نمی‌دونم چرا باید به تیکت پشتیبانی اون‌هم بخش مالی! جواب بدن؟
جناب حامد رامزی مدیر ارشد هستند