نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
:دی حداقل يکسال طول ميکشه که پرونده به دادرسی برسه.
آخرش هم حق با ايشون نيست. چون فروشنده ازشون اطلاعات درست خواسته و ايشون ندادن.
تنها راهش اين هست که سعی نکنيم ديگران رو دور بزنيم و زمانی که ازمون اطلاعات ميخوان اطلاعات درست و صحيح بديم!
شکایت که حوصله میخواد ، من اگه حوصله داشتم کارت ملی میگرفتم ...

دور زدنی در کار نبوده ، کادوی تولد بوده نمیخواستم کسی بفهمه که ایشالله دیگه داره میشه کادوی عروسی
توی آدرس قبلی هم نوشته بودم به تیپاکس شهرمون تحویل بدن و زنگ بزنن برم بگیرم

توی همین دیجی کالا یه قسمت داره میتونی به صورت کادو یه کالایی بفرستی برای یکی دیگه ، اگه این گزینرو زده بودم پس هیچوقت نمیرسید ...
با هر کدوم که صحبت میکنم اطلاع دقیقی نمیدن ، فقط میگن صبر کن !

جالب اینجاس دقیق بهشون گفتم مگه شک شما به این نیست که کارت مال من نیست ! خوب پولو برگشت بدید به همون کارت ، نقدی میرم بانک میریزم حساب ! باز هم میگن مشخصات ناقصه

پ.ن :
در مرحله آخر با گرفتن کارت ملی مشکل حل میشه

تنها چیزی که میلنگه و هیچ کس هم نه با ایمیل نه تلفن پاسخی نمیده اینه
"کنسل کن تا برم از جای دیگه بگیرم" جواب ----> "خیر"

سفارشی که وضعیتش : "در انتظار تایید مجدد مشتری" ...