نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 55

موضوع: سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن iran-developers آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    نوشته ها
    134
    تشکر تشکر کرده 
    474
    تشکر تشکر شده 
    352
    تشکر شده در
    294 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط be099 نمایش پست ها
    تاپیک من شکایت نبود از اولش !

    مشکل اصلی و اساسی فقط و فقط جواب ندادن حتی به یکی از ایمیل ها
    و جواب های تلفنی بی فایده مثل "خیر کنسل نمیکنیم" و "صبر کنید (دو روزه)" هست و من بلا تکلیف نمیدونم از جای دیگه بخرم یا نه !

    دلیل هم فقط و فقط بخاطر کادوی تولد هست وگرنه یکی دو روز صبر هیچ مشکلی نداره ... و از بابت پول هم اطمینان دارم.
    سلام
    واقعا متاسفم برای دیجی کالا
    بجای دیجی کالا بودم پولتون رو در ثانیه اول بلاک می کردم
    و شماره تلتونم بلاک می کردم
    و ارجاع می دادم به مراجع قانونی آخه شما که پادشاه روم نیستی که نخوای بدونن خطت چیه خونت کجاست اسمت چیه؟

    موفقیت در ایران یعنی از داشته های دیگران!چه جالب!
    yahoo!:hostbama@yahoo.com Phone :09160891036/09037017351


  2. #2
    عضو انجمن be099 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽
    نوشته ها
    338
    تشکر تشکر کرده 
    176
    تشکر تشکر شده 
    651
    تشکر شده در
    385 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط iran-developers نمایش پست ها
    سلام
    واقعا متاسفم برای دیجی کالا
    بجای دیجی کالا بودم پولتون رو در ثانیه اول بلاک می کردم
    و شماره تلتونم بلاک می کردم
    و ارجاع می دادم به مراجع قانونی آخه شما که پادشاه روم نیستی که نخوای بدونن خطت چیه خونت کجاست اسمت چیه؟


    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط modiranhosting نمایش پست ها
    به نظر خودتون باید خرید کنید یا خیر ؟

    صبر کنید ببینید نتیجه چی میشه ، این تاخیری هم که ایجاد شد باعث میشه که تجریه بشه دفعه بعد فرهنگ خرید و اهراز هویت در شما کاملا قطعی بشه و بهش توجه بیشتری کنید.

    امیدوارم دلخور نشده باشید

    موفق و پیروز باشید
    ممنون ولی بعضی از دوستان مطلق به مساله نگاه میکنن !
    احتمالا تاحالا پیش نیومده براتون که نخواید کسی بفهمه چی خریدید (اونم از دیجی کالا که روی بسته بندی هم آرم میزنه) خوب هر کس تو خونمون تحویل میگرفت میفهمید !
    همین 3 ماه پیش با آدرس و شماره ثابت خونمون یه چیز دیگه خریدم از همین دیجی کالا
    من خودم میدونم اشتباه کردم شاید اگه خودمم دیجی کالا بودم این کارو میکردم
    ولی این کنسل نکردن و جواب ندادن واقعا قابل درک نیست برام !
    دوستان عزیز من نگفتم پولمو همینطور الکی میخوام در صورتی که خیلی راحت میتونن ریجکت کنن و مدرک هم دارن که پول از حساب درگاه ملت به مبلغ فلان در تاریخ فلان از فلان شماره حساب اومد توی حساب شرکت و چند ساعت بعد برگشت !
    با پرینت هر دو حساب همه چیز کاملا مشخص میشه و قابل پی گیریه
    واقعا طبق کدام قانون شما میگید اگه همچین اتفاقی بیفته دیجی کالا شریک جرم آقای کیف قاپ میشه ؟ لطفا بگید ! پس اگر اینطوریه باید حتما حتما اول حسابی کاربر اهراز هویت بشه بعد درگاه پرداخت باز بشه براش چرا درگاه واسه هرکس بازه ؟؟)
    اینا همه به کنار
    خیلی واضح گفتم کنسل کنید ، اول گفتن صبر کنید حتما امروز تماس میگیرم و مشکلتون حل میشه
    بار دوم و سوم که پرسیدم آیا نمیشه سفارشیو که هنوز منتظر تایید مشتری هست کنسل کرد ، که اون خانم محترم خیلی واضح به من گفتند "خیر !"

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از دسترس خارج شدن digikala
    توسط auuob در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: October 21st, 2016, 08:36
  2. فروشگاه digikala
    توسط 98melody در انجمن دیگر سیستم ها
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: July 3rd, 2014, 14:30
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: March 14th, 2013, 10:09
  4. اسکریپت فروشگاهی در حد digikala
    توسط B2C در انجمن اسکریپت های دیگر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: April 22nd, 2011, 21:36

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •