صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 55

موضوع: سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

  1. #21
    عضو جدید hossein1210 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    محل سکونت
    آمل
    نوشته ها
    28
    تشکر تشکر کرده 
    339
    تشکر تشکر شده 
    102
    تشکر شده در
    86 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    پاسخ مختصر و مفید :

    جواب قانون به دی جی کالا : شما که متوجه شدید این کارت مال خود شخص خریدار نیست و شک داشتید چرا پول را بلوکه نکردید و با برگشت هزینه مجدد به اون کارت باعث ادامه خسارت بیشتر به صاحب حساب شدید ؟ شما هم شریک جرم هستید و از کجا معلوم دستتون با ... کارت یکی نیست ؟

    - - - Updated - - -




    عزیزم اون اینماد قانون داره که باید برگشت بدن ولی وقتی اینماد بگه چرا برگشت ندادین دی جی کالا میگه شک به کلاه برداری هست اینماد هم میگه پس طی فلان مدت مشخص کنید که چه میشود و ... و از خود شاکی هم مدارک میخواد اون موقع ایشونم که ندارند بدتر اینماد حالا با ایشون در گیر میشه :ی

    مطمئن باشید اینماد قانونی در موارد کلاه برداری نیست در مواردی هست که هیچ مشکلی نیست و فقط مسئله انصراف خریدار در حالت عادی هست.

    الان دی جی کالا شک به کلاه برداری ایشون داره ...
    حرف شما درسته
    ولی وقتی ایشون گواهی نامه رو دادن دیگه مشکلی نداره که اینم نشون اینماد بده با همون عکس کارت عابر بانک رو یا حتی فوقش یه نامه بگیره که صاحبه حساب هست البته از بانک اینماد قبول میکنه ولی دیجی کالا قبول نمیکنه

  2. # ADS




     

  3. #22
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط be099 نمایش پست ها
    از کی تا به حال یک فروشنده میتواند پول را بلوکه کند ؟
    از وقتی که پليس فتا وقتی که از يک کارت هکی خريد ميشه به جای اينکه خر صاحب کارت رو بگيره و بگه چرا اطلاعاتت رو دادی دست اين و اون خر فروشنده رو ميگيره که به کی فروختی.
    بعد ديجی کالا ميگه به ايکس فروختم با اين آدرس.
    بعد ميرن ميبينن آدرس اشتباه هست.
    بعد ميگن ديجی کالا تو دروغ ميگی تو اصلا چيزی نفروختی.
    بيا پول اين يارو صاحب کارت رو پس بده.

    روزی هزار تا خريد از ديجی کالا ميشه قطعا اگر مشکلی بود 500 تا تاپيک باز ميشد.
    وقتی فقط خود شما مشکل داريد بدونيد يکجای کار شما مشکل داره و سعی کنيد اون مشکل رو حل کنيد بجای اينکه بخواين از طريق تاپيک بدون مستندات و اطلاعات به يک مجموعه فشار بياريد.


    تازه پرونده برسه دست پليس فتا که خوبه. باز ميدونه چی به چی هست.
    اون پرونده هایی که به پليس فتا نميرسه و قاضی تو شهرستان بدون هيچ اطلاعی حکم ميده و يک حساب با گردش بالا رو ميبنده که واويلا.
    ویرایش توسط samansystems : August 24th, 2014 در ساعت 17:07

  4. تعداد تشکر ها از samansystems به دلیل پست مفید


  5. #23
    عضو انجمن be099 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽
    نوشته ها
    338
    تشکر تشکر کرده 
    176
    تشکر تشکر شده 
    651
    تشکر شده در
    385 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    بهتره اول خود شما به ديجی کالا احترام بزاريد و اطلاعات خودتون رو درست و صحيح بهشون بديد.
    من اشتباه خودمو قبول دارم

    مساله من الان اینه :
    من میخوام برم از جای دیگه سفارش بدم ، پول قرار با مدرک استعلام شده برگرده ، قراره یک ماه طول بکشه قبول هر وقت مطمئن شدند که من کیف قاپ نیستم پولو بدن اما لطفا سفارش منو کنسل کنند و نفرستند !
    فردا روزی نیاد بگه تایید شد بیا جنست ! اونقت من دوتا خریده باشم !
    جوابشون اینه : خیر کنسل نمیکنیم ، صبر کنید
    بابا ایولا
    1.800.000 برای من کم نیست...

  6. #24
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط hossein1210 نمایش پست ها
    حرف شما درسته
    ولی وقتی ایشون گواهی نامه رو دادن دیگه مشکلی نداره که اینم نشون اینماد بده با همون عکس کارت عابر بانک رو یا حتی فوقش یه نامه بگیره که صاحبه حساب هست البته از بانک اینماد قبول میکنه ولی دیجی کالا قبول نمیکنه
    عزیزم ایشون یه تخلفی کرده و الان اکانت ایشون متخلفه.

    خب دی جی کالا هم نگفته که برگشت نمیدم گفته صبر کنید. من از نحوه کارشون خبر ندارم ولی شاید برای تایید اکانت باید همین مدارک را مدیریت ببینه و تایید کنه و این زمان بره.

    دی جی کالا اگر دقت کنید مخالفتی نکرده و فقط گفته مدارک رو که دادید حالا باید صبر کنید.


    احتمالا شخص دیگری تصمیم گیرنده هست.

    وقتی تایید شد اگر بعدش دی جی کالا گفت فقط جنس میدم و برگشت نمیدم اون وقت حرفتون درسته.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط be099 نمایش پست ها
    من اشتباه خودمو قبول دارم

    مساله من الان اینه :
    من میخوام برم از جای دیگه سفارش بدم ، پول قرار با مدرک استعلام شده برگرده ، قراره یک ماه طول بکشه قبول هر وقت مطمئن شدند که من کیف قاپ نیستم پولو بدن اما لطفا سفارش منو کنسل کنند و نفرستند !
    فردا روزی نیاد بگه تایید شد بیا جنست ! اونقت من دوتا خریده باشم !
    جوابشون اینه : خیر کنسل نمیکنیم ، صبر کنید
    بابا ایولا
    1.800.000 برای من کم نیست...

    من یک احتمال میدم اون هم اینه که منظورش اینه الان کنسل نمیشه. چون دقت کنید گفت کنسل نمیکنیم و صبر کنید نگفته که کنسل نمیکنیم جنس تحویل میدیم.

    هنوز اکانت شما برای آنها تایید نشده تا اصلا بخوان کاری بکنند.

    شما یک بار دیگر با آرامش این موارد را بگید به هشون شاید بهتر جواب بدن ، دقت کنید در دید انها شخصی کلاه .... هستید پس سعی کنید خودتان آرامش را بیشتر حفظ کنید.


    یا حق
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  7. #25
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط be099 نمایش پست ها
    من اشتباه خودمو قبول دارم

    مساله من الان اینه :
    من میخوام برم از جای دیگه سفارش بدم ، پول قرار با مدرک استعلام شده برگرده ، قراره یک ماه طول بکشه قبول هر وقت مطمئن شدند که من کیف قاپ نیستم پولو بدن اما لطفا سفارش منو کنسل کنند و نفرستند !
    فردا روزی نیاد بگه تایید شد بیا جنست ! اونقت من دوتا خریده باشم !
    جوابشون اینه : خیر کنسل نمیکنیم ، صبر کنید
    بابا ایولا
    1.800.000 برای من کم نیست...
    صبر کنيد اول وضعيت پول و صاحب حساب مشخص بشه. قطعا اين پروسه 2 3 روز بيشتر زمان نميبره.
    بعد که مشخص شد اگر حق با شما باشه قطعا جوابشون آرامتر و ملايمتر خواهد بود.
    امکان کنسل کردن هم تو پروسه اشون وجود داره.
    همين هفته قبل يکی از دوستان بعد از خريد خواست نوع محصول رو عوض کنه که براش کنسل کردن پول رو برگشت دادن و سفارش جديد ثبت کرد.

  8. تعداد تشکر ها ازsamansystems به دلیل پست مفید


  9. #26
    عضو انجمن be099 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽
    نوشته ها
    338
    تشکر تشکر کرده 
    176
    تشکر تشکر شده 
    651
    تشکر شده در
    385 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    از وقتی که پليس فتا وقتی که از يک کارت هکی خريد ميشه به جای اينکه خر صاحب کارت رو بگيره و بگه چرا اطلاعاتت رو دادی دست اين و اون خر فروشنده رو ميگيره که به کی فروختی.
    بعد ديجی کالا ميگه به ايکس فروختم با اين آدرس.
    بعد ميرن ميبينن آدرس اشتباه هست.
    بعد ميگن ديجی کالا تو دروغ ميگی تو اصلا چيزی نفروختی.
    بيا پول اين يارو صاحب کارت رو پس بده.

    روزی هزار تا خريد از ديجی کالا ميشه قطعا اگر مشکلی بود 500 تا تاپيک باز ميشد.
    وقتی فقط خود شما مشکل داريد بدونيد يکجای کار شما مشکل داره و سعی کنيد اون مشکل رو حل کنيد بجای اينکه بخواين از طريق تاپيک بدون مستندات و اطلاعات به يک مجموعه فشار بياريد.


    تازه پرونده برسه دست پليس فتا که خوبه. باز ميدونه چی به چی هست.
    اون پرونده هایی که به پليس فتا نميرسه و قاضی تو شهرستان بدون هيچ اطلاعی حکم ميده و يک حساب با گردش بالا رو ميبنده که واويلا.
    تاپیک من شکایت نبود از اولش !

    مشکل اصلی و اساسی فقط و فقط جواب ندادن حتی به یکی از ایمیل ها
    و جواب های تلفنی بی فایده مثل "خیر کنسل نمیکنیم" و "صبر کنید (دو روزه)" هست و من بلا تکلیف نمیدونم از جای دیگه بخرم یا نه !

    دلیل هم فقط و فقط بخاطر کادوی تولد هست وگرنه یکی دو روز صبر هیچ مشکلی نداره ... و از بابت پول هم اطمینان دارم.
    ویرایش توسط be099 : August 24th, 2014 در ساعت 17:19

  10. تعداد تشکر ها از be099 به دلیل پست مفید


  11. #27
    عضو انجمن modiranhosting آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    297
    تشکر تشکر کرده 
    167
    تشکر تشکر شده 
    513
    تشکر شده در
    382 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط be099 نمایش پست ها
    تاپیک من شکایت نبود از اولش !

    مشکل اصلی و اساسی فقط و فقط جواب ندادن حتی به یکی از ایمیل ها
    و جواب های تلفنی بی فایده مثل "خیر کنسل نمیکنیم" و "صبر کنید (دو روزه)" هست و من بلا تکلیف نمیدونم از جای دیگه بخرم یا نه !

    دلیل هم فقط و فقط بخاطر کادوی تولد هست وگرنه یکی دو روز صبر هیچ مشکلی نداره ... و از بابت پول هم اطمینان دارم.
    به نظر خودتون باید خرید کنید یا خیر ؟

    صبر کنید ببینید نتیجه چی میشه ، این تاخیری هم که ایجاد شد باعث میشه که تجریه بشه دفعه بعد فرهنگ خرید و اهراز هویت در شما کاملا قطعی بشه و بهش توجه بیشتری کنید.

    امیدوارم دلخور نشده باشید

    موفق و پیروز باشید
    مدیران هاستینگ به شماره ثبت : 443690 با مسئولیت محدود
    نماد اعتماد ، ثبت شده در ساماندهی


  12. تعداد تشکر ها ازmodiranhosting به دلیل پست مفید


  13. #28
    عضو انجمن Mr.black-hat آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    119
    تشکر تشکر کرده 
    3
    تشکر تشکر شده 
    251
    تشکر شده در
    184 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    هرشركتي اولش خوب كار ميكنع بعد كه رسيدن به بالا بالاها مسئوليتشون رو فراموش ميكنن.احترام مشتريو بايد داشته باشن خب ! اينقدر بي اعتمادي هم نوبره

  14. تعداد تشکر ها ازMr.black-hat به دلیل پست مفید


  15. #29
    عضو انجمن iran-developers آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    نوشته ها
    134
    تشکر تشکر کرده 
    474
    تشکر تشکر شده 
    352
    تشکر شده در
    294 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط be099 نمایش پست ها
    تاپیک من شکایت نبود از اولش !

    مشکل اصلی و اساسی فقط و فقط جواب ندادن حتی به یکی از ایمیل ها
    و جواب های تلفنی بی فایده مثل "خیر کنسل نمیکنیم" و "صبر کنید (دو روزه)" هست و من بلا تکلیف نمیدونم از جای دیگه بخرم یا نه !

    دلیل هم فقط و فقط بخاطر کادوی تولد هست وگرنه یکی دو روز صبر هیچ مشکلی نداره ... و از بابت پول هم اطمینان دارم.
    سلام
    واقعا متاسفم برای دیجی کالا
    بجای دیجی کالا بودم پولتون رو در ثانیه اول بلاک می کردم
    و شماره تلتونم بلاک می کردم
    و ارجاع می دادم به مراجع قانونی آخه شما که پادشاه روم نیستی که نخوای بدونن خطت چیه خونت کجاست اسمت چیه؟

    موفقیت در ایران یعنی از داشته های دیگران!چه جالب!
    yahoo!:hostbama@yahoo.com Phone :09160891036/09037017351


  16. #30
    عضو جدید PersianSkyTeam آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    74
    تشکر تشکر کرده 
    139
    تشکر تشکر شده 
    137
    تشکر شده در
    111 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط be099 نمایش پست ها
    داستان ما از این قراره که یه چیزی سفارش دادیم توی دیجی کالا بعد تماس گرفتن که شماره ثابت باید حتما بدید و بنا به دلایلی نمیخواستم شماره ثابت بدم و اینام گفتن نمیشه
    منم کلا یه آدرس و شماره تماس دیگه دادم (خونه دوستم) و گفتم به اون تحویل بدید اینارو که گفتم با یه لحن بدی گفت اصلا این کارت عابر بانک مال خودته ؟ (***م شدیم) گفتم بله گفت اسکنشو بفرست ! با اسکن کارت ملی و شناسنامه
    از اونجایی که شماره ملی و شماره شناسنامم یکی هست بنده کارت ملی ندارم یعنی کلا نرفتم بگیرم یعنی نیازی بهش نداشتم تا الان ...
    عکس شناسنامه و عابر بانک و گواهی نامه و ... همرو گرفتم فرستادم براشون
    بعد یه خانومه با یه لحن بدی میگه کارت ملی ندادی ناقصه مدارکت براش توضیح دادم جریانو بعد با یه لحن بدتری میگه "هنوز هیچ انسانی پیدا نشده که کارت ملی نداشته باشه" میگم شمارش یکیه !
    بعد کلی بحث میگه آهههههههههاااااا باشه بررسی میشه امروز حتما باهات تماس میگیرم
    خلاصه الان دوباره زنگ زدم میگم پس چی شد ؟ میگه یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم !
    میگم بابا کنسل کن سفارشو از جای دیگه میخوام بگیرم دوباره تکرار میکنه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
    باز میگم کنسل میگه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
    گفتم یعنی کنسل امکان نداره میگه : خیر !
    چی کنم ؟
    تجربه خرید آسان من رفت تو ثبت احوال ...
    اه اه اه.

    سلام

    دوست عزیز اگر پس از روز گفته شده ،سفارش شما کنسل نشد،فقط و فقط اون موقع از طریق لینک زیر اقدام کنید:

    https://www.cyberpolice.ir/forms/contact-us
    | - ( سابقه کار 58 سایت رتبه 2 و 3 رقمی الکسا ) - |
    ..** طراحی و بهینه سازی وب سایت شما **..
    بیش از 9 سال سابقه درخشان پـــــــــــــو نـــــــــــــیـــــــــش وبــــــــــــــــــ

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از دسترس خارج شدن digikala
    توسط auuob در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: October 21st, 2016, 08:36
  2. فروشگاه digikala
    توسط 98melody در انجمن دیگر سیستم ها
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: July 3rd, 2014, 14:30
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: March 14th, 2013, 10:09
  4. اسکریپت فروشگاهی در حد digikala
    توسط B2C در انجمن اسکریپت های دیگر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: April 22nd, 2011, 21:36

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •