- - - Updated - - -
ممنون ولی بعضی از دوستان مطلق به مساله نگاه میکنن !
احتمالا تاحالا پیش نیومده براتون که نخواید کسی بفهمه چی خریدید (اونم از دیجی کالا که روی بسته بندی هم آرم میزنه) خوب هر کس تو خونمون تحویل میگرفت میفهمید !
همین 3 ماه پیش با آدرس و شماره ثابت خونمون یه چیز دیگه خریدم از همین دیجی کالا
من خودم میدونم اشتباه کردم شاید اگه خودمم دیجی کالا بودم این کارو میکردم
ولی این کنسل نکردن و جواب ندادن واقعا قابل درک نیست برام !
دوستان عزیز من نگفتم پولمو همینطور الکی میخوام در صورتی که خیلی راحت میتونن ریجکت کنن و مدرک هم دارن که پول از حساب درگاه ملت به مبلغ فلان در تاریخ فلان از فلان شماره حساب اومد توی حساب شرکت و چند ساعت بعد برگشت !
با پرینت هر دو حساب همه چیز کاملا مشخص میشه و قابل پی گیریه
واقعا طبق کدام قانون شما میگید اگه همچین اتفاقی بیفته دیجی کالا شریک جرم آقای کیف قاپ میشه ؟ لطفا بگید ! پس اگر اینطوریه باید
حتما حتما اول حسابی کاربر اهراز هویت بشه بعد درگاه پرداخت باز بشه براش چرا درگاه واسه هرکس بازه ؟؟)
اینا همه به کنار
خیلی واضح گفتم کنسل کنید ، اول گفتن صبر کنید حتما امروز تماس میگیرم و مشکلتون حل میشه
بار دوم و سوم که پرسیدم آیا نمیشه سفارشیو که هنوز منتظر تایید مشتری هست کنسل کرد ، که اون خانم محترم خیلی واضح به من گفتند "خیر !"