اولا کاملا توضیح دادم که ما 1391/07/08 پرداخت سرور رو انجام دادیم قبل از تاریخی که شما گفتید یعنی 10/07/1391 و باید برگشت میدادید که ندادید
دوما ما برای یکی از سرورهای خودمون که پیش شما به امانت بوده و قبل از انتقال در پنل شما هم باهاتون تلفنی صحبت کردم که میخوام هر موقع خواستم منتقلش کنیم و شما گفتید هیچ مشکلی نیست کلی هزینه کرده بودیم
بیش از چند ماه این سرور بصورت خیلی حرفه ای و تخصصی کانفیگ شده بوده و به سایت configserver.com ما 125 دلار بابت کانفیگ و cxs هزینه لیسنس پرداخت کرده بودیم
اما به خاطر بی توجهی شما مجبور شدیم 500000 تومان هزینه ستاپ و هزینه ماهانه سرور و 125 دلار یعنی 435 هزار تومان هزینه کانفیگ دوباره به configserver.com و 165000 هزار تومان هم برای سی پنل پرداخت کنیم و دقیقا همین سرور رو دوباره از همین دیتا سنتر خرید کنیم و یک هفته استرس که نکنه حالا سرور از دسترس خارج بشه ما برای چندین سایت سنگین مشتری که بیش از 400 گیگ فایل زیپ شده داشت چند شبانه روز استراحت نکردیم
و پس از ترانسفر محبور شدیم خیلی از سایتها رو دوباره ادیت کنیم
شما اگر مشکلی دارید و نمیتونید ادامه بدبد کسی با شما مشکلی نداره
اما باید سرور مشتری رو پس بدید و کد ترانسفر رو بهش بدید تا بتونه به جای دیگه منتقل کنه و هزینه هاشو اونجا پرداخت کنه اگر نمیتونید کد ترانسفر بدید حتما مشکل بزرگی با هتزنر دارید ؟
مثل عدم پرداخت هزینه سرور که البته یک ماه نیم هم وقت داره و شما شاید پردخت نکردید و مبلغ کمی هم نیست
به قول خودتون 100 تا سرور هر کدام 300 تومان هم باشه میشه 30 میلون تومان عدم پرداختی به دیتا سنتر و موندن اون در حساب شما
همین مشکل دقیقا برای یکی از مشتریان سرور های اقای یار محمدی در پنل مشتری پیش اومد که امکان ترانسفر کد در پنل ایشون غیر فعال شده بود و خود اقای یار محمدی و اقای حیدری با پیگیری تونستند کد ترانسفر رو بگیرن با اعتبار خودشتون چرا شما که ادعا دارید 100 تا سرور دارید و 4 ساله کار میکنید حرفتون خریدار نداره و دیتاسنتر شما رو قبول ندارن و اجازه نمیدن حتی یکی از سرورهای شما منتقل بشه ؟؟؟
شما فکر میکنید با توهین کردن و یعد هم یک عذر خواهی همه چیز درست میشه ؟
واقعا یک ادم منصف و با تجربه و یا یک مشتری جدید که میخواد از شما سرویس بگیره درباره این رفتار شما چی قضاوت میکنه ؟
چرا به تعهدات خودتون عمل نکردید ؟
ایا شما قبول دارید که مقصر هستید و با اینکارتون یعنی ندادن توکن کد برای ما دردسر بوجود اوردید و ما متحمل ضرر و زیان شدیم؟
ما به شما اعتماد کردیم
اعتماد مشتری هست که اعتبار شما رو به وجود میاره و بی اعتمادی مشتری یعنی بی اعتباری شما