
نوشته اصلی توسط
iranwebshop
اولا کاملا توضیح دادم که ما 1391/07/08 پرداخت سرور رو انجام دادیم قبل از تاریخی که شما گفتید یعنی 10/07/1391 و باید برگشت میدادید که ندادید
دوما ما برای سرور خودمون که پسش ما به امانت بوده و قبل از انتقال در پنل شما هم باهاتو تلفنی صحبت کردم که میخوام هر موقع خواستم منتقلش کنم و شما گفتید هیچ مشکلی نیست کلی هزینه کرده بودیم
بیش از چند ماه این سرور بصورت خیلی حرفه ای و تخصصی کانفیگ شده بوده و به سایت configserver.com ما 125 دلار بابت کانفیگ و cxs هزینه لیسنس پرداخت کرده بودیم
اما به خاطر بی توجهی شما مجبور شدیم 500000 تومان هزینه ستاپ و هزینه ماهانه سرور و 125 دلار یعنی 435 هزار تومان هزینه کانفیگ دوباره به configserver.com و 165000 هزار تومان هم برای سی پنل رداخت کردیم و یک هفته استرس که نکنه حالا سرور از دسترس خارج بشه ما برای چنید سایت سنگین مشتری که بیش از 400 گیگ فایل زیپ شده داشت چند شبانه روز استراحت نکردیم
و پس از ترانسفر محبور شدیم خیلی از سایتها رو دوباره ادیت کنیم
شما اگر مشکلی دارید و نمیتونید ادامه بدبد کسی با شما مشکلی نداره
اما باید سرور مشتری رو پس بدید و کد ترانسفر رو بهش بدید تا بتونه به جای دیگه منتقل کنه و هزینه هاشو اونجا پرداخت کنه اگر نمیتونید کد ترانسفر بدید حتما مشکل بزرگی با هتزنر دارید مثل عدم پرداخت هزینه سرمر که البته یک ماه نیمک وقت داره و شما ساید پردخت نکردید
همین مشکل دقیقا برای یکی از مشتریان سرور های اقای یار محمدی در پنل مشتری پیش اومد که خود اقای یار محمدی با پیگیری تونستند کد ترانسفر رو بگیرن با اعتبار خودشتون چرا شما که ادعا دارید 100 تا سرور دارید و 4 ساله کار میکنید حرفتون رو قبول ندارن و اجازه نمیدن حتی یکی از سرورهای شما منتقل بشه ؟؟؟
شما فکر میکنید با توهین کردن و یعد هم یکم عذر خواهی همه چیز درست میشه ؟
واقعا یک ادم منصف در باره این رفتار شما چی قضاوت میکنه ؟
ایا شما قبول دارید که مقصر هستید و با اینکارتون یعنی ندادن توکن کد برای ما دردسر بوجود اوردید و ما متحمل ضرر و زیان شدیم؟
ما به شما اعتماد کردیم چرا باید اینطور بشه ؟