نقل قول نوشته اصلی توسط iNicz.Com نمایش پست ها
من از اقای محمد حیدری عذر خواهی میکنم . به دلیل عصبانیت از دست abc که ایشون از صاحب کیمیاهاست هستند اشتباه گرفته بودم .ولی اقای محمد حیدری همان کسی هستند که در تیکت چند روز پیش خود به ما میگن :
به هر حال ما طبق تعهد خودمون هزینه هار و زودتر به شما پرداخت کردیم و شما هم انصافا هم پشتیبانی خوبی داشتید هم اینکه اخلاق خوبی دارید و به مشتری توجه میکنید
عکس هم ضمیمه شد
و الان تو انجمن پاکش کردن . کار خوبی نبوده .

First Name فریدون
Last Name قارئی
Company Name کیمیاهاست
Email Address ghareei@gmail.com
اقای قنبری مشکل عذر خواهی از من نیست

شما اگاهانه با شناخت کامل از اینکه ما دو نفر هستیم قصد تخریب من در جمع رو داشتید

اما باید روشن بشه چرا شما به تعهدات خودتون عمل نکردید و چرا باید با ابرو و اعتبار دیگران بازی کنید یعنی واقعا یک بار حواله ندادن به هتزنر و ندادن یا نصف پول مشتری رو دادن ارزش این همه بی ابرویی رو داره ؟؟؟

اعتبار بک عمر زمان میبره تا بوجود بیاد اما بی ابرویی تنهای یک روز چرا ؟؟؟