-
سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
داستان ما از این قراره که یه چیزی سفارش دادیم توی دیجی کالا بعد تماس گرفتن که شماره ثابت باید حتما بدید و بنا به دلایلی نمیخواستم شماره ثابت بدم و اینام گفتن نمیشه
منم کلا یه آدرس و شماره تماس دیگه دادم (خونه دوستم) و گفتم به اون تحویل بدید اینارو که گفتم با یه لحن بدی گفت اصلا این کارت عابر بانک مال خودته ؟ (***م شدیم) گفتم بله گفت اسکنشو بفرست ! با اسکن کارت ملی و شناسنامه
از اونجایی که شماره ملی و شماره شناسنامم یکی هست بنده کارت ملی ندارم یعنی کلا نرفتم بگیرم یعنی نیازی بهش نداشتم تا الان ...
عکس شناسنامه و عابر بانک و گواهی نامه و ... همرو گرفتم فرستادم براشون
بعد یه خانومه با یه لحن بدی میگه کارت ملی ندادی ناقصه مدارکت براش توضیح دادم جریانو بعد با یه لحن بدتری میگه "هنوز هیچ انسانی پیدا نشده که کارت ملی نداشته باشه" میگم شمارش یکیه !
بعد کلی بحث میگه آهههههههههاااااا باشه بررسی میشه امروز حتما باهات تماس میگیرم
خلاصه الان دوباره زنگ زدم میگم پس چی شد ؟ میگه یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم !
میگم بابا کنسل کن سفارشو از جای دیگه میخوام بگیرم دوباره تکرار میکنه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
باز میگم کنسل میگه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
گفتم یعنی کنسل امکان نداره میگه : خیر !
چی کنم ؟(:|
تجربه خرید آسان من رفت تو ثبت احوال ...
اه اه اه.
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
از اینماد شکایت کنین بخاطر برگشت ندادن هزینه
اینماد بهتر می تواند پیگیری کنند
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
HPxf
از اینماد شکایت کنین بخاطر برگشت ندادن هزینه
اینماد بهتر می تواند پیگیری کنند
جریانش چجوریاس ؟ شماره ای چیزی ؟
نماد اعتماد الكترونیكی - تماس با ما
اینه ؟
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
داستان ما از این قراره که یه چیزی سفارش دادیم توی دیجی کالا بعد تماس گرفتن که شماره ثابت باید حتما بدید و بنا به دلایلی نمیخواستم شماره ثابت بدم و اینام گفتن نمیشه
منم کلا یه آدرس و شماره تماس دیگه دادم (خونه دوستم) و گفتم به اون تحویل بدید اینارو که گفتم با یه لحن بدی گفت اصلا این کارت عابر بانک مال خودته ؟ (***م شدیم) گفتم بله گفت اسکنشو بفرست ! با اسکن کارت ملی و شناسنامه
از اونجایی که شماره ملی و شماره شناسنامم یکی هست بنده کارت ملی ندارم یعنی کلا نرفتم بگیرم یعنی نیازی بهش نداشتم تا الان ...
عکس شناسنامه و عابر بانک و گواهی نامه و ... همرو گرفتم فرستادم براشون
بعد یه خانومه با یه لحن بدی میگه کارت ملی ندادی ناقصه مدارکت براش توضیح دادم جریانو بعد با یه لحن بدتری میگه "هنوز هیچ انسانی پیدا نشده که کارت ملی نداشته باشه" میگم شمارش یکیه !
بعد کلی بحث میگه آهههههههههاااااا باشه بررسی میشه امروز حتما باهات تماس میگیرم
خلاصه الان دوباره زنگ زدم میگم پس چی شد ؟ میگه یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم !
میگم بابا کنسل کن سفارشو از جای دیگه میخوام بگیرم دوباره تکرار میکنه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
باز میگم کنسل میگه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
گفتم یعنی کنسل امکان نداره میگه : خیر !
چی کنم ؟(:|
تجربه خرید آسان من رفت تو ثبت احوال ...
اه اه اه.
هر سایتی سیاست های کاری خود را دارد.
شما باید قبل از خرید از هرسایت اینترنتی ابتدا قوانین و نحوه خرید را مطالعه فرمایید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به خرید کنید.
دیجی کالا یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران میباشد.
بنده به شخصه چندین بار خرید داشته ام بدون مشکل و در کمترین زمان برای بنده ارسال شده است.
مواردی هم که ازتون خواستند همانطور که پیشتر عرض کردم ، جزو سیاست های کاری این فروشگاه است.
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Mr.Te0
هر سایتی سیاست های کاری خود را دارد.
شما باید قبل از خرید از هرسایت اینترنتی ابتدا قوانین و نحوه خرید را مطالعه فرمایید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به خرید کنید.
دیجی کالا یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران میباشد.
بنده به شخصه چندین بار خرید داشته ام بدون مشکل و در کمترین زمان برای بنده ارسال شده است.
مواردی هم که ازتون خواستند همانطور که پیشتر عرض کردم ، جزو سیاست های کاری این فروشگاه است.
قبول دارم ، قبلا هم دو بار ازش خرید داشتم ولی اینبار گیر کرده
ولی اینکه مطلقا کنسل نمیکنن یه داستان دیگس ، کجای سایتش نوشته "امکان کنسل کردن سفارش وجود ندارد" ؟
شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات دیجیکالا
پ.ن : همچین قانونی اگر هم باشه واقعا مسخرس ! ، آدرس سفارش من حتی تایید هم نشده !
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
قبول دارم ، قبلا هم دو بار ازش خرید داشتم ولی اینبار گیر کرده
ولی اینکه مطلقا کنسل نمیکنن یه داستان دیگس ، کجای سایتش نوشته "امکان کنسل کردن سفارش وجود ندارد" ؟
شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات دیجیکالا
پ.ن : همچین قانونی اگر هم باشه واقعا مسخرس ! ، آدرس سفارش من حتی تایید هم نشده !
ببینید با توجه به گفته های شما از کنسل نکردن صحبتی نشده است و فقط به شما عرض کرده اند که صبر کنید.
پیشنهاد بنده نیز این است بازه زمانی که گفته شده است را صبر کنید تا اقدامات لازم را انجام دهند.
برای شرکت بزرگی مانند دیجی کالا که گردش حساب بسیار بالایی دارد کمی غیر قابل باور است که به خاطر یک محصول و مشتری نام خودشون را خدشه دار کنند.
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Mr.Te0
ببینید با توجه به گفته های شما از کنسل نکردن صحبتی نشده است و فقط به شما عرض کرده اند که صبر کنید.
پیشنهاد بنده نیز این است بازه زمانی که گفته شده است را صبر کنید تا اقدامات لازم را انجام دهند.
برای شرکت بزرگی مانند دیجی کالا که گردش حساب بسیار بالایی دارد کمی غیر قابل باور است که به خاطر یک محصول و مشتری نام خودشون را خدشه دار کنند.
خوشبختانه مکالمات به گفته خودشون ذخیره میشه
آخرین جمله من : امکان کنسل کردن سفارش وجود دارد ؟
جواب اون خانمه : خیر (خیلیم محکم)
من : مرسی
اون خانمه : خواهش میکنم جناب خدا نگهدار.
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
اين امکان وجود داره که خريد ها از کارت هکی انجام شده باشه و زمانی که شما اطلاعات درست نميديد باعث ميشه بيشتر به شما شک کنن.
دادن اطلاعات درست در زمان خريد و انجام خريد با هويت واقعی يکی از مواردی هست که انشالله کم کم بايد فرهنگ سازی بشه.
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
فقط و فقط باید شکایت کنی ازشون تمام
اینا تا زور بالا سرشون نباشه کاری انجام نمیدن آخر دوست عزیز ببین همین دوروز دیگه به دوماه دیگه نکشید
من اینا رو میشناسم یا باید شکایت کنی یا اینکه تهیدیدشون کنی که تو تمام انجمن ها و ....یه وبلاگ هم میزنم در مورد تخلفتون میگم
اینا روزی 3 میلیارد درآمد دارن کجا وقت دارن بهمشکلت رسیدگی کنن برادر من
فقط و فقط باید شکایت کنی تمام.
اگرم نمیخوای شکایت کنی باید یه دو ماه بشه ببینی دلشون برات میسوزه یا نه
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hossein1210
فقط و فقط باید شکایت کنی ازشون تمام
اینا تا زور بالا سرشون نباشه کاری انجام نمیدن آخر دوست عزیز ببین همین دوروز دیگه به دوماه دیگه نکشید
من اینا رو میشناسم یا باید شکایت کنی یا اینکه تهیدیدشون کنی که تو تمام انجمن ها و ....یه وبلاگ هم میزنم در مورد تخلفتون میگم
اینا روزی 3 میلیارد درآمد دارن کجا وقت دارن بهمشکلت رسیدگی کنن برادر من
فقط و فقط باید شکایت کنی تمام.
اگرم نمیخوای شکایت کنی باید یه دو ماه بشه ببینی دلشون برات میسوزه یا نه
جالب اینجاست این روز ها بسیار این کلمه " شکایت " زیاد شنیده میشه.
قصد جسارت نیست .
آیا با مراحل شکایت و کلا دادگاه آشنایی دارید که این پیشنهاد را میدهید؟
میدانید پروسه این کار ، بازه زمانی رسیدگی ، مدارک لازم برای این کار ، خرج و مخارج به چه صورت است؟
خواهشا زمانی که در باره ی موضوعی اطلاعات کامل ندارید ، دیگران را به آن راه ترغیب نکنید.
بعضی دوستان از دادگاه و شکایت این دیدگاه را دارند " شخص مورد نظر ظرف 24 ساعت کت بسته تقدیم شاکی میشه و کامل حق و حقوقشون برگشت میشه و در اخر هم متهم از شاکی عذرخواهی میکنه و همه چیز به اتمام میرسد"
ولی باید بگم در مورد کارهای حقوقی این دیدگاه چیزی بیش از یک رویا نیست.!
از لحاظ قانونی حق با دیجی کالا است چون باید اطلاعات درست داده میشده و احراز هویت یکی از سیاست کاری هر شرکت بزرگ و معتبری است.
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Mr.Te0
جالب اینجاست این روز ها بسیار این کلمه " شکایت " زیاد شنیده میشه.
قصد جسارت نیست .
آیا با مراحل شکایت و کلا دادگاه آشنایی دارید که این پیشنهاد را میدهید؟
میدانید پروسه این کار ، بازه زمانی رسیدگی ، مدارک لازم برای این کار ، خرج و مخارج به چه صورت است؟
خواهشا زمانی که در باره ی موضوعی اطلاعات کامل ندارید ، دیگران را به آن راه ترغیب نکنید.
بعضی دوستان از دادگاه و شکایت این دیدگاه را دارند " شخص مورد نظر ظرف 24 ساعت کت بسته تقدیم شاکی میشه و کامل حق و حقوقشون برگشت میشه و در اخر هم متهم از شاکی عذرخواهی میکنه و همه چیز به اتمام میرسد"
ولی باید بگم در مورد کارهای حقوقی این دیدگاه چیزی بیش از یک رویا نیست.!
از لحاظ قانونی حق با دیجی کالا است چون باید اطلاعات درست داده میشده و احراز هویت یکی از سیاست کاری هر شرکت بزرگ و معتبری است.
:دی حداقل يکسال طول ميکشه که پرونده به دادرسی برسه.
آخرش هم حق با ايشون نيست. چون فروشنده ازشون اطلاعات درست خواسته و ايشون ندادن.
تنها راهش اين هست که سعی نکنيم ديگران رو دور بزنيم و زمانی که ازمون اطلاعات ميخوان اطلاعات درست و صحيح بديم!
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hossein1210
فقط و فقط باید شکایت کنی ازشون تمام
اینا تا زور بالا سرشون نباشه کاری انجام نمیدن آخر دوست عزیز ببین همین دوروز دیگه به دوماه دیگه نکشید
من اینا رو میشناسم یا باید شکایت کنی یا اینکه تهیدیدشون کنی که تو تمام انجمن ها و ....یه وبلاگ هم میزنم در مورد تخلفتون میگم
اینا روزی 3 میلیارد درآمد دارن کجا وقت دارن بهمشکلت رسیدگی کنن برادر من
فقط و فقط باید شکایت کنی تمام.
اگرم نمیخوای شکایت کنی باید یه دو ماه بشه ببینی دلشون برات میسوزه یا نه
یک بار یکی از مشتریان که 8 ماه سرویس داشت گفتیم مدارک بده گفت نمیتوانیم بدیم و فقط به مراکز دولتی طبق قانون میدیم وقتی گفتیم کدوم قانون حرفی نزد بعدش ناگهانی زنگ زدیم حواسش نبود اسمش رو گفتیم گفت نمیشناسم اشتباه گرفتید. (اسمش هم اشتباه گفته بود) بعد گفت سرور من رو رمزش را عوض کنید گفتیم نمیشه، تعویض سیستم عامل، گفتیم نمیشه
بعد گفت مگه سازمان انرژی اتمیه :-ی
متاسفانه هنوز این فرهنگ جا نیفتاده. شنیدید میگن الان این آدم هیچ کس رو نداره وقتی فردا با ماشین تصادف بکنه صد تا پدر مادر پیدا میکنه ؟ همینجاست.
الان دیجی کالا هم سازمان انرژی اتمی نیست و یک مکان خصوصی هست. اما اگر شما با کارت یه بنده خدا پرداخت کرده باشید و ایشون هزینه را به شما برگشت بدهند فردا اون بنده خدا شکایت بکنه از دی جی کالا اون وقت چی ؟ شما جواب گو هستید ؟ شما که نه آدرس و نه مشخصات صحیح دارید چه طور جواب گو خواهید بود ؟
دو سال پیش یک مشتری داشتیم عمه محترمش کارت بانک داده بود بره یه کاری انجام بده و اون طرف هم بچه نبودا حدود 25 سالش بود اومده بود با کارت عمش پرداخت بالای 200 تومان داشت، بعد یک هفته نشده عمش از طریق بانک پیگیری کرد و شکایت کرده بود.
از این موارد زیاد هست ... و کار دی جی کالا صحیح هست و باید فقط منتظر بمانید اما اگر دیدید دارن می پیچونن (که بعید میدونم) و پولتون ارزش داشت پیگیر مراحل شکایت بشید وگرنه حق با دی جی کالا هست و شما جز این که چند برابر پولتون خرج دادگاه و ... بکنید و وقت چند ماهه بگذارید به چیزی نخواهید رسید.
(اگر شکایت به همین راحتی بود هرکی سر کوچکترین چیز میرفت دادگاه و شکایت میکرد.)
با تشکر
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
samansystems
:دی حداقل يکسال طول ميکشه که پرونده به دادرسی برسه.
آخرش هم حق با ايشون نيست. چون فروشنده ازشون اطلاعات درست خواسته و ايشون ندادن.
تنها راهش اين هست که سعی نکنيم ديگران رو دور بزنيم و زمانی که ازمون اطلاعات ميخوان اطلاعات درست و صحيح بديم!
شکایت که حوصله میخواد ، من اگه حوصله داشتم کارت ملی میگرفتم ...
دور زدنی در کار نبوده ، کادوی تولد بوده نمیخواستم کسی بفهمه که ایشالله دیگه داره میشه کادوی عروسی (:|
توی آدرس قبلی هم نوشته بودم به تیپاکس شهرمون تحویل بدن و زنگ بزنن برم بگیرم
توی همین دیجی کالا یه قسمت داره میتونی به صورت کادو یه کالایی بفرستی برای یکی دیگه ، اگه این گزینرو زده بودم پس هیچوقت نمیرسید ...
با هر کدوم که صحبت میکنم اطلاع دقیقی نمیدن ، فقط میگن صبر کن !
جالب اینجاس دقیق بهشون گفتم مگه شک شما به این نیست که کارت مال من نیست ! خوب پولو برگشت بدید به همون کارت ، نقدی میرم بانک میریزم حساب ! باز هم میگن مشخصات ناقصه
پ.ن :
در مرحله آخر با گرفتن کارت ملی مشکل حل میشه
تنها چیزی که میلنگه و هیچ کس هم نه با ایمیل نه تلفن پاسخی نمیده اینه
"کنسل کن تا برم از جای دیگه بگیرم" جواب ----> "خیر"
سفارشی که وضعیتش : "در انتظار تایید مجدد مشتری" ...
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mr.te0
جالب اینجاست این روز ها بسیار این کلمه " شکایت " زیاد شنیده میشه.
قصد جسارت نیست .
آیا با مراحل شکایت و کلا دادگاه آشنایی دارید که این پیشنهاد را میدهید؟
میدانید پروسه این کار ، بازه زمانی رسیدگی ، مدارک لازم برای این کار ، خرج و مخارج به چه صورت است؟
خواهشا زمانی که در باره ی موضوعی اطلاعات کامل ندارید ، دیگران را به آن راه ترغیب نکنید.
بعضی دوستان از دادگاه و شکایت این دیدگاه را دارند " شخص مورد نظر ظرف 24 ساعت کت بسته تقدیم شاکی میشه و کامل حق و حقوقشون برگشت میشه و در اخر هم متهم از شاکی عذرخواهی میکنه و همه چیز به اتمام میرسد"
ولی باید بگم در مورد کارهای حقوقی این دیدگاه چیزی بیش از یک رویا نیست.!
از لحاظ قانونی حق با دیجی کالا است چون باید اطلاعات درست داده میشده و احراز هویت یکی از سیاست کاری هر شرکت بزرگ و معتبری است.
اون نمادی که گرفتن اون قانون جداگانه ای داره دلیل نداره که چونکه شرکتی قانون جداگانه ای داره از اینماد سرپیچی کنه
اره من کارم شکایته عزیز اصلا هم دادگاه نمیرم چیزای اینترنت تو خود اینترنت حل و فصل میشه
میری شکایت رو میکنی بعد اینماد یه ایمیل بهشون میفرسته که جواب شکایتت رو بدن اگه ندادن زنگ میزنن بهشون اگر کار مشتری رو راه انداختن که هیچ اگر نداختن 5 تا شکایت داشته باشن نماد رو ازشون میگیرن عزیز
یه بارهم خودم گوشی سفارش دادم یه مدل دیگشو اوردن که من عکس فاکتور دی جی کالا با مدل گوشی رو فرستادم اینماد اونا هم داشتن نماد رو میگرفتن که مجبور شدن هزینه رو پس بدن
پس بدون درسته هر شرکتی قانون خودشو داره اینم بدون که اون شرکتا تعهد جداگانه ای برای مشتری تو سازمان بالا دستشون داره این قانون برای اونهایی هست که شکایت و دنبال دردسر نمیگردن.البته منظورم من از یه مدل دیگه این نیست که کلا یه مدل جداگکانه ای معمولا شرکتا بعضی گوشی ها رو با دومل میزنن مثلا آخر مدل حرف مدل میزنن eیا................
حالا مراحل شکایت براتون جا افتاد عزیز؟
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
جالب اینجاس دقیق بهشون گفتم مگه شک شما به این نیست که کارت مال من نیست ! خوب پولو برگشت بدید به همون کارت ، نقدی میرم بانک میریزم حساب ! باز هم میگن مشخصات ناقصه
پاسخ مختصر و مفید :
جواب قانون به دی جی کالا : شما که متوجه شدید این کارت مال خود شخص خریدار نیست و شک داشتید چرا پول را بلوکه نکردید و با برگشت هزینه مجدد به اون کارت باعث ادامه خسارت بیشتر به صاحب حساب شدید ؟ شما هم شریک جرم هستید و از کجا معلوم دستتون با ... کارت یکی نیست ؟ :)
- - - Updated - - -
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hossein1210
اون نمادی که گرفتن اون قانون جداگانه ای داره دلیل نداره که چونکه شرکتی قانون جداگانه ای داره از اینماد سرپیچی کنه
اره من کارم شکایته عزیز اصلا هم دادگاه نمیرم چیزای اینترنت تو خود اینترنت حل و فصل میشه
میری شکایت رو میکنی بعد اینماد یه ایمیل بهشون میفرسته که جواب شکایتت رو بدن اگه ندادن زنگ میزنن بهشون اگر کار مشتری رو راه انداختن که هیچ اگر نداختن 5 تا شکایت داشته باشن نماد رو ازشون میگیرن عزیز
یه بارهم خودم گوشی سفارش دادم یه مدل دیگشو اوردن که من عکس فاکتور دی جی کالا با مدل گوشی رو فرستادم اینماد اونا هم داشتن نماد رو میگرفتن که مجبور شدن هزینه رو پس بدن
پس بدون درسته هر شرکتی قانون خودشو داره اینم بدون که اون شرکتا تعهد جداگانه ای برای مشتری تو سازمان بالا دستشون داره این قانون برای اونهایی هست که شکایت و دنبال دردسر نمیگردن
حالا مراحل شکایت براتون جا افتاد عزیز؟
عزیزم اون اینماد قانون داره که باید برگشت بدن ولی وقتی اینماد بگه چرا برگشت ندادین دی جی کالا میگه شک به کلاه برداری هست اینماد هم میگه پس طی فلان مدت مشخص کنید که چه میشود و ... و از خود شاکی هم مدارک میخواد اون موقع ایشونم که ندارند بدتر اینماد حالا با ایشون در گیر میشه :ی
مطمئن باشید اینماد قانونی در موارد کلاه برداری نیست در مواردی هست که هیچ مشکلی نیست و فقط مسئله انصراف خریدار در حالت عادی هست.
الان دی جی کالا شک به کلاه برداری ایشون داره ...
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
یک بار یکی از مشتریان که 8 ماه سرویس داشت گفتیم مدارک بده گفت نمیتوانیم بدیم و فقط به مراکز دولتی طبق قانون میدیم وقتی گفتیم کدوم قانون حرفی نزد بعدش ناگهانی زنگ زدیم حواسش نبود اسمش رو گفتیم گفت نمیشناسم اشتباه گرفتید. (اسمش هم اشتباه گفته بود) بعد گفت سرور من رو رمزش را عوض کنید گفتیم نمیشه، تعویض سیستم عامل، گفتیم نمیشه
بعد گفت مگه سازمان انرژی اتمیه :-ی
متاسفانه هنوز این فرهنگ جا نیفتاده. شنیدید میگن الان این آدم هیچ کس رو نداره وقتی فردا با ماشین تصادف بکنه صد تا پدر مادر پیدا میکنه ؟ همینجاست.
الان دیجی کالا هم سازمان انرژی اتمی نیست و یک مکان خصوصی هست. اما اگر شما با کارت یه بنده خدا پرداخت کرده باشید و ایشون هزینه را به شما برگشت بدهند فردا اون بنده خدا شکایت بکنه از دی جی کالا اون وقت چی ؟ شما جواب گو هستید ؟ شما که نه آدرس و نه مشخصات صحیح دارید چه طور جواب گو خواهید بود ؟
دو سال پیش یک مشتری داشتیم عمه محترمش کارت بانک داده بود بره یه کاری انجام بده و اون طرف هم بچه نبودا حدود 25 سالش بود اومده بود با کارت عمش پرداخت بالای 200 تومان داشت، بعد یک هفته نشده عمش از طریق بانک پیگیری کرد و شکایت کرده بود.
از این موارد زیاد هست ... و کار دی جی کالا صحیح هست و باید فقط منتظر بمانید اما اگر دیدید دارن می پیچونن (که بعید میدونم) و پولتون ارزش داشت پیگیر مراحل شکایت بشید وگرنه حق با دی جی کالا هست و شما جز این که چند برابر پولتون خرج دادگاه و ... بکنید و وقت چند ماهه بگذارید به چیزی نخواهید رسید.
(اگر شکایت به همین راحتی بود هرکی سر کوچکترین چیز میرفت دادگاه و شکایت میکرد.)
با تشکر
اگر دیجی کالا یک ذره به من احترام بذاره و وقت بذاره و مبلغ پرداختی منو دقیقا به همون کارتی که باهاش پرداخت کردم برگردونه اونوقت چی ؟
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
پاسخ مختصر و مفید :
جواب قانون به دی جی کالا : شما که متوجه شدید این کارت مال خود شخص خریدار نیست و شک داشتید چرا پول را بلوکه نکردید و با برگشت هزینه مجدد به اون کارت باعث ادامه خسارت بیشتر به صاحب حساب شدید ؟ شما هم شریک جرم هستید و از کجا معلوم دستتون با ... کارت یکی نیست ؟ :)
دقيقا همين هست. کارتی که هک شده رو اگر برگشت بدن بهش ميره و از جای ديگه نقد ميشه.
بهترين کار مشخص شدن صاحب کارت پيش از برگشت وجه هست.
نقل قول:
یه بارهم خودم گوشی سفارش دادم یه مدل دیگشو اوردن که من عکس فاکتور دی جی کالا با مدل گوشی رو فرستادم اینماد اونا هم داشتن نماد رو میگرفتن که مجبور شدن هزینه رو پس بدن
:))
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
اگر دیجی کالا یک ذره به من احترام بذاره و وقت بذاره و مبلغ پرداختی منو دقیقا به همون کارتی که باهاش پرداخت کردم برگردونه اونوقت چی ؟
جوابتون را در پست 15 دادم.
اون موقع هیچی میشه فوقش فردا دی جی کالا خودش رو در گیر شکایت و ... قانون از اون میکنه و خود قانون ولش نمیکنه.
قصد توهین نیست شما آدم پاک و مومن باید به این فکر کنید که این یک قانون همگانی هست و همیشه باید از دید منفی نگاه کنند و برای همه قانون را اجرا کنند و موضوع احترام نیست موضوع جلوگیری از کلاه برداری هست شما فقط خودتون را نبینید.
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
اگر دیجی کالا یک ذره به من احترام بذاره و وقت بذاره و مبلغ پرداختی منو دقیقا به همون کارتی که باهاش پرداخت کردم برگردونه اونوقت چی ؟
بهتره اول خود شما به ديجی کالا احترام بزاريد و اطلاعات خودتون رو درست و صحيح بهشون بديد.
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
پاسخ مختصر و مفید :
جواب قانون به دی جی کالا : شما که متوجه شدید این کارت مال خود شخص خریدار نیست و شک داشتید چرا پول را بلوکه نکردید و با برگشت هزینه مجدد به اون کارت باعث ادامه خسارت بیشتر به صاحب حساب شدید ؟ شما هم شریک جرم هستید و از کجا معلوم دستتون با ... کارت یکی نیست ؟ :)
- - - Updated - - -
از کی تا به حال یک فروشنده میتواند پول را بلوکه کند ؟
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
پاسخ مختصر و مفید :
جواب قانون به دی جی کالا : شما که متوجه شدید این کارت مال خود شخص خریدار نیست و شک داشتید چرا پول را بلوکه نکردید و با برگشت هزینه مجدد به اون کارت باعث ادامه خسارت بیشتر به صاحب حساب شدید ؟ شما هم شریک جرم هستید و از کجا معلوم دستتون با ... کارت یکی نیست ؟ :)
- - - Updated - - -
عزیزم اون اینماد قانون داره که باید برگشت بدن ولی وقتی اینماد بگه چرا برگشت ندادین دی جی کالا میگه شک به کلاه برداری هست اینماد هم میگه پس طی فلان مدت مشخص کنید که چه میشود و ... و از خود شاکی هم مدارک میخواد اون موقع ایشونم که ندارند بدتر اینماد حالا با ایشون در گیر میشه :ی
مطمئن باشید اینماد قانونی در موارد کلاه برداری نیست در مواردی هست که هیچ مشکلی نیست و فقط مسئله انصراف خریدار در حالت عادی هست.
الان دی جی کالا شک به کلاه برداری ایشون داره ...
حرف شما درسته
ولی وقتی ایشون گواهی نامه رو دادن دیگه مشکلی نداره که اینم نشون اینماد بده با همون عکس کارت عابر بانک رو یا حتی فوقش یه نامه بگیره که صاحبه حساب هست البته از بانک اینماد قبول میکنه ولی دیجی کالا قبول نمیکنه
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
از کی تا به حال یک فروشنده میتواند پول را بلوکه کند ؟
از وقتی که پليس فتا وقتی که از يک کارت هکی خريد ميشه به جای اينکه خر صاحب کارت رو بگيره و بگه چرا اطلاعاتت رو دادی دست اين و اون خر فروشنده رو ميگيره که به کی فروختی.
بعد ديجی کالا ميگه به ايکس فروختم با اين آدرس.
بعد ميرن ميبينن آدرس اشتباه هست.
بعد ميگن ديجی کالا تو دروغ ميگی تو اصلا چيزی نفروختی.
بيا پول اين يارو صاحب کارت رو پس بده.
روزی هزار تا خريد از ديجی کالا ميشه قطعا اگر مشکلی بود 500 تا تاپيک باز ميشد.
وقتی فقط خود شما مشکل داريد بدونيد يکجای کار شما مشکل داره و سعی کنيد اون مشکل رو حل کنيد بجای اينکه بخواين از طريق تاپيک بدون مستندات و اطلاعات به يک مجموعه فشار بياريد.
تازه پرونده برسه دست پليس فتا که خوبه. باز ميدونه چی به چی هست.
اون پرونده هایی که به پليس فتا نميرسه و قاضی تو شهرستان بدون هيچ اطلاعی حکم ميده و يک حساب با گردش بالا رو ميبنده که واويلا.
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
samansystems
بهتره اول خود شما به ديجی کالا احترام بزاريد و اطلاعات خودتون رو درست و صحيح بهشون بديد.
من اشتباه خودمو قبول دارم
مساله من الان اینه :
من میخوام برم از جای دیگه سفارش بدم ، پول قرار با مدرک استعلام شده برگرده ، قراره یک ماه طول بکشه قبول هر وقت مطمئن شدند که من کیف قاپ نیستم پولو بدن اما لطفا سفارش منو کنسل کنند و نفرستند !
فردا روزی نیاد بگه تایید شد بیا جنست ! اونقت من دوتا خریده باشم !
جوابشون اینه : خیر کنسل نمیکنیم ، صبر کنید
بابا ایولا
1.800.000 برای من کم نیست...
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hossein1210
حرف شما درسته
ولی وقتی ایشون گواهی نامه رو دادن دیگه مشکلی نداره که اینم نشون اینماد بده با همون عکس کارت عابر بانک رو یا حتی فوقش یه نامه بگیره که صاحبه حساب هست البته از بانک اینماد قبول میکنه ولی دیجی کالا قبول نمیکنه
عزیزم ایشون یه تخلفی کرده و الان اکانت ایشون متخلفه.
خب دی جی کالا هم نگفته که برگشت نمیدم گفته صبر کنید. من از نحوه کارشون خبر ندارم ولی شاید برای تایید اکانت باید همین مدارک را مدیریت ببینه و تایید کنه و این زمان بره.
دی جی کالا اگر دقت کنید مخالفتی نکرده و فقط گفته مدارک رو که دادید حالا باید صبر کنید.
احتمالا شخص دیگری تصمیم گیرنده هست.
وقتی تایید شد اگر بعدش دی جی کالا گفت فقط جنس میدم و برگشت نمیدم اون وقت حرفتون درسته.
- - - Updated - - -
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
من اشتباه خودمو قبول دارم
مساله من الان اینه :
من میخوام برم از جای دیگه سفارش بدم ، پول قرار با مدرک استعلام شده برگرده ، قراره یک ماه طول بکشه قبول هر وقت مطمئن شدند که من کیف قاپ نیستم پولو بدن اما لطفا سفارش منو کنسل کنند و نفرستند !
فردا روزی نیاد بگه تایید شد بیا جنست ! اونقت من دوتا خریده باشم !
جوابشون اینه : خیر کنسل نمیکنیم ، صبر کنید
بابا ایولا
1.800.000 برای من کم نیست...
من یک احتمال میدم اون هم اینه که منظورش اینه الان کنسل نمیشه. چون دقت کنید گفت کنسل نمیکنیم و صبر کنید نگفته که کنسل نمیکنیم جنس تحویل میدیم.
هنوز اکانت شما برای آنها تایید نشده تا اصلا بخوان کاری بکنند.
شما یک بار دیگر با آرامش این موارد را بگید به هشون شاید بهتر جواب بدن ، دقت کنید در دید انها شخصی کلاه .... هستید پس سعی کنید خودتان آرامش را بیشتر حفظ کنید.
یا حق
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
من اشتباه خودمو قبول دارم
مساله من الان اینه :
من میخوام برم از جای دیگه سفارش بدم ، پول قرار با مدرک استعلام شده برگرده ، قراره یک ماه طول بکشه قبول هر وقت مطمئن شدند که من کیف قاپ نیستم پولو بدن اما لطفا سفارش منو کنسل کنند و نفرستند !
فردا روزی نیاد بگه تایید شد بیا جنست ! اونقت من دوتا خریده باشم !
جوابشون اینه : خیر کنسل نمیکنیم ، صبر کنید
بابا ایولا
1.800.000 برای من کم نیست...
صبر کنيد اول وضعيت پول و صاحب حساب مشخص بشه. قطعا اين پروسه 2 3 روز بيشتر زمان نميبره.
بعد که مشخص شد اگر حق با شما باشه قطعا جوابشون آرامتر و ملايمتر خواهد بود.
امکان کنسل کردن هم تو پروسه اشون وجود داره.
همين هفته قبل يکی از دوستان بعد از خريد خواست نوع محصول رو عوض کنه که براش کنسل کردن پول رو برگشت دادن و سفارش جديد ثبت کرد.
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
samansystems
از وقتی که پليس فتا وقتی که از يک کارت هکی خريد ميشه به جای اينکه خر صاحب کارت رو بگيره و بگه چرا اطلاعاتت رو دادی دست اين و اون خر فروشنده رو ميگيره که به کی فروختی.
بعد ديجی کالا ميگه به ايکس فروختم با اين آدرس.
بعد ميرن ميبينن آدرس اشتباه هست.
بعد ميگن ديجی کالا تو دروغ ميگی تو اصلا چيزی نفروختی.
بيا پول اين يارو صاحب کارت رو پس بده.
روزی هزار تا خريد از ديجی کالا ميشه قطعا اگر مشکلی بود 500 تا تاپيک باز ميشد.
وقتی فقط خود شما مشکل داريد بدونيد يکجای کار شما مشکل داره و سعی کنيد اون مشکل رو حل کنيد بجای اينکه بخواين از طريق تاپيک بدون مستندات و اطلاعات به يک مجموعه فشار بياريد.
تازه پرونده برسه دست پليس فتا که خوبه. باز ميدونه چی به چی هست.
اون پرونده هایی که به پليس فتا نميرسه و قاضی تو شهرستان بدون هيچ اطلاعی حکم ميده و يک حساب با گردش بالا رو ميبنده که واويلا.
تاپیک من شکایت نبود از اولش !
مشکل اصلی و اساسی فقط و فقط جواب ندادن حتی به یکی از ایمیل ها
و جواب های تلفنی بی فایده مثل "خیر کنسل نمیکنیم" و "صبر کنید (دو روزه)" هست و من بلا تکلیف نمیدونم از جای دیگه بخرم یا نه !
دلیل هم فقط و فقط بخاطر کادوی تولد هست وگرنه یکی دو روز صبر هیچ مشکلی نداره ... و از بابت پول هم اطمینان دارم.
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
تاپیک من شکایت نبود از اولش !
مشکل اصلی و اساسی فقط و فقط جواب ندادن حتی به یکی از ایمیل ها
و جواب های تلفنی بی فایده مثل "خیر کنسل نمیکنیم" و "صبر کنید (دو روزه)" هست و من بلا تکلیف نمیدونم از جای دیگه بخرم یا نه !
دلیل هم فقط و فقط بخاطر کادوی تولد هست وگرنه یکی دو روز صبر هیچ مشکلی نداره ... و از بابت پول هم اطمینان دارم.
به نظر خودتون باید خرید کنید یا خیر ؟ :)
صبر کنید ببینید نتیجه چی میشه ، این تاخیری هم که ایجاد شد باعث میشه که تجریه بشه دفعه بعد فرهنگ خرید و اهراز هویت در شما کاملا قطعی بشه و بهش توجه بیشتری کنید.
امیدوارم دلخور نشده باشید
موفق و پیروز باشید
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
هرشركتي اولش خوب كار ميكنع بعد كه رسيدن به بالا بالاها مسئوليتشون رو فراموش ميكنن.احترام مشتريو بايد داشته باشن خب ! اينقدر بي اعتمادي هم نوبره
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
تاپیک من شکایت نبود از اولش !
مشکل اصلی و اساسی فقط و فقط جواب ندادن حتی به یکی از ایمیل ها
و جواب های تلفنی بی فایده مثل "خیر کنسل نمیکنیم" و "صبر کنید (دو روزه)" هست و من بلا تکلیف نمیدونم از جای دیگه بخرم یا نه !
دلیل هم فقط و فقط بخاطر کادوی تولد هست وگرنه یکی دو روز صبر هیچ مشکلی نداره ... و از بابت پول هم اطمینان دارم.
سلام
واقعا متاسفم برای دیجی کالا
بجای دیجی کالا بودم پولتون رو در ثانیه اول بلاک می کردم
و شماره تلتونم بلاک می کردم
و ارجاع می دادم به مراجع قانونی آخه شما که پادشاه روم نیستی که نخوای بدونن خطت چیه خونت کجاست اسمت چیه؟
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
داستان ما از این قراره که یه چیزی سفارش دادیم توی دیجی کالا بعد تماس گرفتن که شماره ثابت باید حتما بدید و بنا به دلایلی نمیخواستم شماره ثابت بدم و اینام گفتن نمیشه
منم کلا یه آدرس و شماره تماس دیگه دادم (خونه دوستم) و گفتم به اون تحویل بدید اینارو که گفتم با یه لحن بدی گفت اصلا این کارت عابر بانک مال خودته ؟ (***م شدیم) گفتم بله گفت اسکنشو بفرست ! با اسکن کارت ملی و شناسنامه
از اونجایی که شماره ملی و شماره شناسنامم یکی هست بنده کارت ملی ندارم یعنی کلا نرفتم بگیرم یعنی نیازی بهش نداشتم تا الان ...
عکس شناسنامه و عابر بانک و گواهی نامه و ... همرو گرفتم فرستادم براشون
بعد یه خانومه با یه لحن بدی میگه کارت ملی ندادی ناقصه مدارکت براش توضیح دادم جریانو بعد با یه لحن بدتری میگه "هنوز هیچ انسانی پیدا نشده که کارت ملی نداشته باشه" میگم شمارش یکیه !
بعد کلی بحث میگه آهههههههههاااااا باشه بررسی میشه امروز حتما باهات تماس میگیرم
خلاصه الان دوباره زنگ زدم میگم پس چی شد ؟ میگه یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم !
میگم بابا کنسل کن سفارشو از جای دیگه میخوام بگیرم دوباره تکرار میکنه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
باز میگم کنسل میگه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
گفتم یعنی کنسل امکان نداره میگه : خیر !
چی کنم ؟(:|
تجربه خرید آسان من رفت تو ثبت احوال ...
اه اه اه.
سلام
دوست عزیز اگر پس از روز گفته شده ،سفارش شما کنسل نشد،فقط و فقط اون موقع از طریق لینک زیر اقدام کنید:
https://www.cyberpolice.ir/forms/contact-us
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
دیجی کالا از وقتی مدیریتش عوض شده کلا داغون شده
مشکلات زیاد پیدا کرده و مشتری مداری خودشو از دست داده
- - - Updated - - -
آخه رو چه حسابی هر چند دیجی کالا شناخته شده باشه ، ایشون میخوان یه کالا بخرن کل هویتو مدارکشونو باید بفرسته براشون؟ معنی نداره اصلا
شاید یکی شماره ثابت نداشته باشه؟
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
ختم کلام :
نرود میخ آهنین ... :)
موفق باشید.
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
ختم کلام :
نرود میخ آهنین ... :)
موفق باشید.
ختم کلام .
اشتباه از خودمونه نه دیجی کالا !
.................
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
خوب اینجا اشتباه از خودتونه که اصلا واسشون مدارک فرستادین
لزومی نداره یک فروشگاه مدارک خریدار رو بخواد
این که گفته شماره ثابت بدین هم یه چیزه الکیه حالا اومدیمو یه نفر خط ثابت نداشت اونوقت چی؟!!!
ازشون از مراجع ذیربط شکایت کنید
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
meva300
خوب اینجا اشتباه از خودتونه که اصلا واسشون مدارک فرستادین
لزومی نداره یک فروشگاه مدارک خریدار رو بخواد
این که گفته شماره ثابت بدین هم یه چیزه الکیه حالا اومدیمو یه نفر خط ثابت نداشت اونوقت چی؟!!!
ازشون از مراجع ذیربط شکایت کنید
درود
لحن صحبت کردن ایشون خیلی مشکوک بوده
گفته بنا به دلایلی نمی خوام بدم !
بدشم آدرس رو عوض کرده منم بودم یه کاری می کردم که این دوستمون الان دنبال پرونده های قضایی بود !
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
با سلام
قانونا چنین سایت معتبری اجازه این رو داره که برای اثبات اینکه شما با کارت فرد دیگری خرید نکرده اید از شما مدارک درخواست کند و خودتان باعث این شک شده اید با عوض کردن آدرس به هنگام خواستن تلفن ثابت از شما
در رابطه با برخوردشان هم باید گفت که حجم کاری بالایی دارند و همین باعث کلافگی و خستگی میشود که به این دلیل است البته به هیچ وجه برخورد بد قابل توجیح نیست اما به این علت است
با احترام
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iran-developers
سلام
واقعا متاسفم برای دیجی کالا
بجای دیجی کالا بودم پولتون رو در ثانیه اول بلاک می کردم
و شماره تلتونم بلاک می کردم
و ارجاع می دادم به مراجع قانونی آخه شما که پادشاه روم نیستی که نخوای بدونن خطت چیه خونت کجاست اسمت چیه؟
:))
- - - Updated - - -
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
modiranhosting
به نظر خودتون باید خرید کنید یا خیر ؟ :)
صبر کنید ببینید نتیجه چی میشه ، این تاخیری هم که ایجاد شد باعث میشه که تجریه بشه دفعه بعد فرهنگ خرید و اهراز هویت در شما کاملا قطعی بشه و بهش توجه بیشتری کنید.
امیدوارم دلخور نشده باشید
موفق و پیروز باشید
ممنون ولی بعضی از دوستان مطلق به مساله نگاه میکنن !
احتمالا تاحالا پیش نیومده براتون که نخواید کسی بفهمه چی خریدید (اونم از دیجی کالا که روی بسته بندی هم آرم میزنه) خوب هر کس تو خونمون تحویل میگرفت میفهمید !
همین 3 ماه پیش با آدرس و شماره ثابت خونمون یه چیز دیگه خریدم از همین دیجی کالا
من خودم میدونم اشتباه کردم شاید اگه خودمم دیجی کالا بودم این کارو میکردم
ولی این کنسل نکردن و جواب ندادن واقعا قابل درک نیست برام !
دوستان عزیز من نگفتم پولمو همینطور الکی میخوام در صورتی که خیلی راحت میتونن ریجکت کنن و مدرک هم دارن که پول از حساب درگاه ملت به مبلغ فلان در تاریخ فلان از فلان شماره حساب اومد توی حساب شرکت و چند ساعت بعد برگشت !
با پرینت هر دو حساب همه چیز کاملا مشخص میشه و قابل پی گیریه
واقعا طبق کدام قانون شما میگید اگه همچین اتفاقی بیفته دیجی کالا شریک جرم آقای کیف قاپ میشه ؟ لطفا بگید ! پس اگر اینطوریه باید حتما حتما اول حسابی کاربر اهراز هویت بشه بعد درگاه پرداخت باز بشه براش چرا درگاه واسه هرکس بازه ؟؟)
اینا همه به کنار
خیلی واضح گفتم کنسل کنید ، اول گفتن صبر کنید حتما امروز تماس میگیرم و مشکلتون حل میشه
بار دوم و سوم که پرسیدم آیا نمیشه سفارشیو که هنوز منتظر تایید مشتری هست کنسل کرد ، که اون خانم محترم خیلی واضح به من گفتند "خیر !"
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iran-developers
درود
باهاشون خیلی کار کردم
کنسل هم می کنند
احتمالا با شما لج کردن
که کارشونم درسته !
خیلی بعید میدونم لج باشه
فکر میکنم اهمیت نمیدن ...
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
psfa
دیجی کالا از وقتی مدیریتش عوض شده کلا داغون شده
مشکلات زیاد پیدا کرده و مشتری مداری خودشو از دست داده
- - - Updated - - -
آخه رو چه حسابی هر چند دیجی کالا شناخته شده باشه ، ایشون میخوان یه کالا بخرن کل هویتو مدارکشونو باید بفرسته براشون؟ معنی نداره اصلا
شاید یکی شماره ثابت نداشته باشه؟
میشه مدیر قبلی و جدید رو معرفی بفرمائید ؟ چیزی تغییر نکرده
- - - Updated - - -
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
:))
- - - Updated - - -
ممنون ولی بعضی از دوستان مطلق به مساله نگاه میکنن !
احتمالا تاحالا پیش نیومده براتون که نخواید کسی بفهمه چی خریدید (اونم از دیجی کالا که روی بسته بندی هم آرم میزنه) خوب هر کس تو خونمون تحویل میگرفت میفهمید !
همین 3 ماه پیش با آدرس و شماره ثابت خونمون یه چیز دیگه خریدم از همین دیجی کالا
من خودم میدونم اشتباه کردم شاید اگه خودمم دیجی کالا بودم این کارو میکردم
ولی این کنسل نکردن و جواب ندادن واقعا قابل درک نیست برام !
دوستان عزیز من نگفتم پولمو همینطور الکی میخوام در صورتی که خیلی راحت میتونن ریجکت کنن و مدرک هم دارن که پول از حساب درگاه ملت به مبلغ فلان در تاریخ فلان از فلان شماره حساب اومد توی حساب شرکت و چند ساعت بعد برگشت !
با پرینت هر دو حساب همه چیز کاملا مشخص میشه و قابل پی گیریه
واقعا طبق کدام قانون شما میگید اگه همچین اتفاقی بیفته دیجی کالا شریک جرم آقای کیف قاپ میشه ؟ لطفا بگید ! پس اگر اینطوریه باید حتما حتما اول حسابی کاربر اهراز هویت بشه بعد درگاه پرداخت باز بشه براش چرا درگاه واسه هرکس بازه ؟؟)
اینا همه به کنار
خیلی واضح گفتم کنسل کنید ، اول گفتن صبر کنید حتما امروز تماس میگیرم و مشکلتون حل میشه
بار دوم و سوم که پرسیدم آیا نمیشه سفارشیو که هنوز منتظر تایید مشتری هست کنسل کرد ، که اون خانم محترم خیلی واضح به من گفتند "خیر !"
ببینید عزیزم
به احتمالا 99% شما برخورد مشکوکی داشتید ضمنا شما اگر میخواین خرید کنید بی نام و نشان و کسی نفهمه لزومی نداره اینترنتی خرید کنید پاشید حضوری برید بازار ! :)
در خصوص درگاه هم باید عرض کنم درگاه هایی که واقعا ملزم به رعایت قانون میدونند خودشون رو ، حتی تماس هم میگیرند مثه همین زرین پال ، تماس میگیرن اطلاعات رو چک میکنند مجدد :)
- - - Updated - - -
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
be099
:))
- - - Updated - - -
ممنون ولی بعضی از دوستان مطلق به مساله نگاه میکنن !
احتمالا تاحالا پیش نیومده براتون که نخواید کسی بفهمه چی خریدید (اونم از دیجی کالا که روی بسته بندی هم آرم میزنه) خوب هر کس تو خونمون تحویل میگرفت میفهمید !
همین 3 ماه پیش با آدرس و شماره ثابت خونمون یه چیز دیگه خریدم از همین دیجی کالا
من خودم میدونم اشتباه کردم شاید اگه خودمم دیجی کالا بودم این کارو میکردم
ولی این کنسل نکردن و جواب ندادن واقعا قابل درک نیست برام !
دوستان عزیز من نگفتم پولمو همینطور الکی میخوام در صورتی که خیلی راحت میتونن ریجکت کنن و مدرک هم دارن که پول از حساب درگاه ملت به مبلغ فلان در تاریخ فلان از فلان شماره حساب اومد توی حساب شرکت و چند ساعت بعد برگشت !
با پرینت هر دو حساب همه چیز کاملا مشخص میشه و قابل پی گیریه
واقعا طبق کدام قانون شما میگید اگه همچین اتفاقی بیفته دیجی کالا شریک جرم آقای کیف قاپ میشه ؟ لطفا بگید ! پس اگر اینطوریه باید حتما حتما اول حسابی کاربر اهراز هویت بشه بعد درگاه پرداخت باز بشه براش چرا درگاه واسه هرکس بازه ؟؟)
اینا همه به کنار
خیلی واضح گفتم کنسل کنید ، اول گفتن صبر کنید حتما امروز تماس میگیرم و مشکلتون حل میشه
بار دوم و سوم که پرسیدم آیا نمیشه سفارشیو که هنوز منتظر تایید مشتری هست کنسل کرد ، که اون خانم محترم خیلی واضح به من گفتند "خیر !"
شما طرف مقابل رو کامل مشکوک کردید بعد هم خواستید برگشت بزنند مشخصه این چنین جوابی میشنوید با شناخت و خریدهایی مکرری که با این مجموعه دارم بعید میدونم بدون دلیل عملی رخ داده باشه ، ضمنا 2 حالت بیشتر وجود نداره یا شما زمان ارسال خونه هستید (خود شما ) یا محل کارتون میتونستید نشانی محل کارتون رو بدید و اطلاعات تماس اونجا :)
حاجی تا فردا صبح هم بیای اینجا و بگی باهام بد حرف زدن من قبول نمیکنم :) چون خریدهای زیادی حتی به تازگی داشتیم بدون کوچکترین مشکلی و کم و کاستی
-
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
و باز هم تماس گرفتم و ایندفه یک آقای خیلی محترمی اسممو پرسیدند و 10 دقیقه منو پشت خط گذاشتن و بینش هم لطف میکردن میومدن میگفتن "ببخشید معطل میشید قربان"
و دوباره جواب همیشگی "صبر کنید امروز باهاتون تماس میگیرن"
و من دوباره گفتم دیروز هم همینو گفتید و کسی تماس نگرفت
"دوباره گفتن صبر کنید امروز خودشون حتما تماس میگیرن باهاتون من الان پرسیدم ، گفتن حتما امروز تماس میگیرن" (:|