نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

موضوع: چه کنیم در این آشفته بازار هاستینگ؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    29
    تشکر تشکر کرده 
    16
    تشکر تشکر شده 
    37
    تشکر شده در
    27 پست

    پیش فرض پاسخ : چه کنیم در این آشفته بازار هاستینگ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط persiantools نمایش پست ها
    قطعا هر کس گرون داد الزاما بهتر نیست ولی "1- پشتیبانی واقعا 24 ساعته باشه و همیشه یک پاسخگو آنلاین باشه " یعنی اینکه حداقل 3 نفر فقط مسئول پشتیبانی باشه و بالقطع این هزنه داره و تو هاست های 20 - 30 هزار تومنی نباید دنبالش بود و همچین سرویس حتما بالای 100 تومنه .

    خوب این واقعیتیه که باید اون دوستمون در پست اول بپذیره


    بزارید 2 تا خاطره بگم
    1- چند سال پیش از یک هاستینگ متوسط هاست گرفته بودم و در کل خوب بود و آپتایم برای کار من که راضی کننده بود. اولین روز چند روز تعطیلی پشت سر هم بود که دیدم سایت بالا نمیاد
    هر چی زنگ و تیکت زدیم به نتیجه نرسیدیم
    آقا بعد از 4 روز تعطیلات با پررویی اومده میگه که پشتیبانی 24 ساعته ما در مورد روزهای غیر تعطیله!!!!


    2- مدتی قبل می خواستم از یه تاپیک آفر vps بخرم. نوشته بود آماده شدن از چند دقیقه تا چند ساعت و ....
    بهش پیام زدم که الان سفارش بدم بلافاصله تحویلی میدی دیگه؟
    پرسید کانفیگ هم میخوای؟
    گفتم آره
    گفت خوب می خوای فردا سفارش بده
    گفتم بابا تو که الان آنلاینی!!! چرا حواله میدی به فردا؟؟؟

    گفت: من الان با gprs اومدم



    این تجربیات رو گفتم که حساب کار دست دوستمون بیاد. بالاخره خرید از یک دانش آموز یا دانشجو که چند ساعت در روز سر کلاسه با خرید از شرکت معتبر که حداقل 7-8 تا کارمند داره تفاوت زمین تا آسمون داره
    البته نه همه شرکتها
    ویرایش توسط mahdy2 : September 18th, 2012 در ساعت 15:44

  2. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    362
    تشکر تشکر کرده 
    86
    تشکر تشکر شده 
    577
    تشکر شده در
    251 پست

    پیش فرض پاسخ : چه کنیم در این آشفته بازار هاستینگ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdy2 نمایش پست ها
    خوب این واقعیتیه که باید اون دوستمون در پست اول بپذیره


    بزارید 2 تا خاطره بگم
    1- چند سال پیش از یک هاستینگ متوسط هاست گرفته بودم و در کل خوب بود و آپتایم برای کار من که راضی کننده بود. اولین روز چند روز تعطیلی پشت سر هم بود که دیدم سایت بالا نمیاد
    هر چی زنگ و تیکت زدیم به نتیجه نرسیدیم
    آقا بعد از 4 روز تعطیلات با پررویی اومده میگه که پشتیبانی 24 ساعته ما در مورد روزهای غیر تعطیله!!!!
    عزیز من شرکت ایران سرور هم که بزرگترین شرکت هاستینگ ایرانی هست رو زماهی پنجشنبه و جمعه کلا تعطیله . تو شرکت بنده هم پنجشنبه بعد از ظهر و جمعه ها دفتر تعطیله . دیتاسنتر هتزنر هم 2 روز در هفته تعطیله

  3. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    29
    تشکر تشکر کرده 
    16
    تشکر تشکر شده 
    37
    تشکر شده در
    27 پست

    پیش فرض پاسخ : چه کنیم در این آشفته بازار هاستینگ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط persiantools نمایش پست ها
    عزیز من شرکت ایران سرور هم که بزرگترین شرکت هاستینگ ایرانی هست رو زماهی پنجشنبه و جمعه کلا تعطیله . تو شرکت بنده هم پنجشنبه بعد از ظهر و جمعه ها دفتر تعطیله . دیتاسنتر هتزنر هم 2 روز در هفته تعطیله
    در بحث پشتیبانی اصلا تعطیلی معنی داره؟؟؟

    اگر اینطور باشه سایتها هم باید بگن شاید روزهای تعطیل، تعطیل باشیم...
    سایر خدماتی هم که روی هاست ها و vps ها داده میشه باید بگن احتمال داره روز تعطیل، تعطیل بشیم!!!


    خنده دار نیست؟
    بله بسیاری از شرکتها روزهای تعطیل، تعطیل هستن ولی پشتیبانیشون فعاله....... سایر شرکتهای خدماتی هم همینطور. مثل ISP ها و ...

  4. تعداد تشکر ها از mahdy2 به دلیل پست مفید


  5. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    70
    تشکر تشکر کرده 
    33
    تشکر تشکر شده 
    203
    تشکر شده در
    160 پست

    پیش فرض پاسخ : چه کنیم در این آشفته بازار هاستینگ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdy2 نمایش پست ها
    در بحث پشتیبانی اصلا تعطیلی معنی داره؟؟؟

    اگر اینطور باشه سایتها هم باید بگن شاید روزهای تعطیل، تعطیل باشیم...
    سایر خدماتی هم که روی هاست ها و vps ها داده میشه باید بگن احتمال داره روز تعطیل، تعطیل بشیم!!!


    خنده دار نیست؟
    بله بسیاری از شرکتها روزهای تعطیل، تعطیل هستن ولی پشتیبانیشون فعاله....... سایر شرکتهای خدماتی هم همینطور. مثل ISP ها و ...
    حتی اگر به حداقل نیز فکر کنیم ، شخص پشتیبان می تواند به راحتی در منزل خود به سراغ رایانه رفته و از طریق آن ( حتی 20 ساعته و 4 تا برای خواب ) ، پشتیبانی را انجام دهد .

  6. #5
    عضو دائم shivahost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    2,477
    تشکر تشکر کرده 
    1,371
    تشکر تشکر شده 
    4,137
    تشکر شده در
    2,773 پست

    پیش فرض پاسخ : چه کنیم در این آشفته بازار هاستینگ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط itmseven_gmail_com نمایش پست ها
    حتی اگر به حداقل نیز فکر کنیم ، شخص پشتیبان می تواند به راحتی در منزل خود به سراغ رایانه رفته و از طریق آن ( حتی 20 ساعته و 4 تا برای خواب ) ، پشتیبانی را انجام دهد .
    درست، اما برای این فرد که قراره 20 ساعت در اختیار باشه چقدر حقوق باید تعلق بگیرد؟ یک نفر هم می تونه نباشه چون مهمانی و سفر و بیماری و مشکلات دیگر پیش میاد و طرف به مرخصی نیاز داره!

    آیا با این قیمت های بسیار پایین چیزی هم می ماند به کارمندان بدهید؟

    ما از اول مهر ماه افزایش قیمت ها را اعمال می کنیم برای مشتریان جدید، خدمات پشتیبانی ما تا بحال بسیار عالی بوده. اما الان می بینیم که نمی صرفه با قیمت های فعلی ( در حال حاضر هم قیمت های ما از خیلی از همکاران بالاتر است ) همچین پشتیبانی هم ارائه کنیم.

    هاست 20 گیگ ویندوز با 5-6 تا دیتابیس و 5-6 تا اددان دامین را گذاشته اند یک میلیون و ششصد هزار تومان! آنوقت ما هاست نامحدود با اددان نامحدود و 100 دیتابیس بدهیم 90 هزار تومان! حالا نه به اون شوری و نه به این بی نمکی... مثلا قیمت 250 هزار تومان می تونه مناسب باشه.... هم قیمت هاست نا محدود بلوهاست!

  7. #6
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    70
    تشکر تشکر کرده 
    33
    تشکر تشکر شده 
    203
    تشکر شده در
    160 پست

    پیش فرض پاسخ : چه کنیم در این آشفته بازار هاستینگ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط shivahost نمایش پست ها
    درست، اما برای این فرد که قراره 20 ساعت در اختیار باشه چقدر حقوق باید تعلق بگیرد؟ یک نفر هم می تونه نباشه چون مهمانی و سفر و بیماری و مشکلات دیگر پیش میاد و طرف به مرخصی نیاز داره!

    آیا با این قیمت های بسیار پایین چیزی هم می ماند به کارمندان بدهید؟

    ما از اول مهر ماه افزایش قیمت ها را اعمال می کنیم برای مشتریان جدید، خدمات پشتیبانی ما تا بحال بسیار عالی بوده. اما الان می بینیم که نمی صرفه با قیمت های فعلی ( در حال حاضر هم قیمت های ما از خیلی از همکاران بالاتر است ) همچین پشتیبانی هم ارائه کنیم.

    هاست 20 گیگ ویندوز با 5-6 تا دیتابیس و 5-6 تا اددان دامین را گذاشته اند یک میلیون و ششصد هزار تومان! آنوقت ما هاست نامحدود با اددان نامحدود و 100 دیتابیس بدهیم 90 هزار تومان! حالا نه به اون شوری و نه به این بی نمکی... مثلا قیمت 250 هزار تومان می تونه مناسب باشه.... هم قیمت هاست نا محدود بلوهاست!
    درست می فرمایید دوست من و اینکه:
    بنده نمی گویم قیمت را پایین بکشیم . زیرا با یک نان لواش ، قدرتی برای پشتیبانی و مثائلی از این قبیل ، باقی نخواهد ماند.
    و نمی گویم که قیمت را خیلی بالا ببریم و موجب ناراحتی و یا نارضیاتی مشتری ها شویم. نه

    با اندیشه عمیق و " کاربردی نه رؤیایی " در راهكارهاي موفقيت‌آميز شركت‌هاي موفق و پرهيز از اشتباهاتي كه شركت‌هاي كوچك را در «خط قرمز» قرار داده است، می توانیم در حرفه خود موفق شویم.
    براي اين كه يك شركت جديد به حيات خود ادامه دهد، به مدير شايسته، فرصت شغلي بالقوه، طرح جامع و كامل، سرمايه كافي وشايد مقداري شانس نياز دارد. اما براي اين كه يك شركت ماوراي انتظارات خود عمل كند و به رشد و تعالي برسد، به بيش از اينها نياز است.

    اين در حالي است كه برخي از شركت‌هاي كوچك بعد از پنج سال اول، ديگر نمي‌توانند به كار خود ادامه دهند. جالب است بدانيم كه شكست بيشتر اين شركت‌ها ناشي از برنامه‌ريزي ضعيف و عدم توانايي شركت براي به دست آوردن و برآوردن تقاضاهاي جديد است. اين بدان معناست كه به طور بالقوه مي‌توان از بسياري از اين شكست‌ها جلوگيري كرد. به اين منظور بايد از خطراتي كه سود را از بين مي‌برد، جلوگيري كرد، علائم خطر و هشداردهنده را به خوبي تشخيص داد و راهكار مناسب را يافت.

    در زير تلاش مي‌شود به مجموعه‌اي از شرايطي اشاره شود كه شركت‌ها را به موفقيت و تعالي مي‌رساند و در پي آن مجموعه‌اي از خطرناكترين خطاها و خلاف‌هاي شركت‌هاي كوچك و دلايل شكست اين شركت‌ها ارائه مي‌شود. اگر اين شرايط و دلايل موفقيت را با دقت مطالعه و سعي كنيد آنها را در بودجه‌ريزي، بازاريابي و طراحي ايدئولوژي شركت خود به كار بريد و اگر بتوانيد از خطاهايي كه در اين فهرست آمده است، جلوگيري كنيد و «بلاياي طبيعي» و ساير عوامل غيرقابل كنترل را پيش‌بيني كنيد، مي‌توانيد به خوبي بر آمار غلبه كرده، پيشرفت كنيد.



    ____________________________________
    من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!
    ویرایش توسط itmseven_gmail_com : September 19th, 2012 در ساعت 12:29

  8. #7
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    70
    تشکر تشکر کرده 
    33
    تشکر تشکر شده 
    203
    تشکر شده در
    160 پست

    پیش فرض پاسخ : چه کنیم در این آشفته بازار هاستینگ؟

    در اين مبحث دلايل موفقيت و شكست شركت‌ها را از چهار بعد مورد بررسي قرار میدم:
    مديريت، عملكرد، بازاريابي و مالي.
    در بخش مديريت به بحث پيرامون ارزش‌ها و اهداف، برنامه‌ريزي و كارمندان مي‌پردازم.
    عملكرد را از دو جنبه تجهيزات و امور اداري بررسي مي‌كنم
    و دلايل موفقيت و شكست شركت‌ها را در بخش بازاريابي از دو منظر محصول و مشتري بيان می كنم.

    انشاالله که به نتیجه خوبی برسیم!

    ادامه دارد---»


    ____________________________________
    من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!
    ویرایش توسط itmseven_gmail_com : September 19th, 2012 در ساعت 12:41

  9. #8
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    70
    تشکر تشکر کرده 
    33
    تشکر تشکر شده 
    203
    تشکر شده در
    160 پست

    پیش فرض پاسخ : چه کنیم در این آشفته بازار هاستینگ؟

    مديريت
    ارزش‌ها و اهداف مديريتي در شركت‌هاي موفق
    نسبت به عملكرد خود متعصب هستند. شركت‌هاي خوب مايل هستند تجربيات جديد كسب كنند. آنها فن‌آوري‌هاي جديد، روش‌هاي جديد بازاريابي و روند توليد را مي‌آزمايند.
    به كيفيت مي‌انديشند. شركت‌هاي خوب در پي ايجاد كيفيت، خدمات و اعتبار بي‌همتا هستند. آنها تلاش مي‌كنند كالاهايي توليد كنند كه سريع ساخته شود و بادوام باشد. هدف اساسي آنها اين است كه محصولات و خدمات توليدي آنها به ارزش‌هاي زندگي و حيات مشتريان بيفزايد.
    ارزش‌گرا هستند. شركت‌هاي خوب معتقدند موفقيت يك سازمان بيشتر به فلسفه بنيادين آن بستگي دارد تا به منابع تكنولوژيكي يا اقتصادي و همچنين ساختار سازماني يا نوآوري آن سازمان. به عبارت ديگر، يك شركت موفق مي‌شود اگر اعضاي آن نسبت به آينده از يك ديدگاه مشترك برخوردار باشند و احساس كنند كه بخش مهمي از يك كل هستند.
    قاطع هستند. شركت‌هاي خوب با مشكلات جدي با تمام قدرت و به صورت قاطعانه دست و پنجه نرم مي‌كنند. در صورت برخورد با مشكل، يك گروه تصميم‌گيري تشكيل مي‌دهند. آن گروه را به يك اتاق مي‌فرستند و به آنها اجازه نمي‌دهند بيرون بيايند تا راه‌حل مشكل را بيابند. يافتن راه‌حل به اين شيوه معمولاً بيش از يك هفته به طول نمي‌انجامد. پس از آن، آنها راه‌حل را به كار مي‌برند. استاندارد عملكرد آنها اين است «راه‌حل را پيدا كن، آن را آزمايش كن و ادامه بده.»
    اعتقاد دارند كه بهترين هستند. شركت‌هاي خوب هرگز خود را درجه دو محسوب نمي‌كنند. آنها به كيفيت برتر و خدمت اعتقاد دارند و به كميت و قيمت پايين‌تر نمي‌انديشند.
    به جزئيات توجه دارند. شركت‌هاي خوب به رعايت جزئيات و ريزه‌كار‌ها براي انجام خوب يك كار و اهميت آنها در محصولات و خدمات شركت اعتقاد دارند.
    يك حس عميق عدم رضايت از موفقيت‌ها و پيشرفت‌هاي خود دارند. شركت‌هاي خوب از هر گونه موفقيت به عنوان يك محرك براي جاه‌طلبي‌هاي بزرگتر استفاده مي‌كنند. به عبارت ديگر، هر هدفي كه به دست آيد بستري براي ورود به مرحله بعدي و كسب يك موفقيت دست نيافتني‌تر و بزرگتر را فراهم مي‌كند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 24th, 2017, 01:46
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 4th, 2013, 16:44
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: February 19th, 2013, 09:03
  4. یو هاستینگ'آموزش افزودن زبان فارسی به کنترل پنل کاربران هاستینگ '
    توسط eskelet-sokhte در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 14th, 2013, 15:40

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •