خوب این واقعیتیه که باید اون دوستمون در پست اول بپذیره
بزارید 2 تا خاطره بگم
1- چند سال پیش از یک هاستینگ متوسط هاست گرفته بودم و در کل خوب بود و آپتایم برای کار من که راضی کننده بود. اولین روز چند روز تعطیلی پشت سر هم بود که دیدم سایت بالا نمیاد
هر چی زنگ و تیکت زدیم به نتیجه نرسیدیم
آقا بعد از 4 روز تعطیلات با پررویی اومده میگه که پشتیبانی 24 ساعته ما در مورد روزهای غیر تعطیله!!!!
2- مدتی قبل می خواستم از یه تاپیک آفر vps بخرم. نوشته بود آماده شدن از چند دقیقه تا چند ساعت و ....
بهش پیام زدم که الان سفارش بدم بلافاصله تحویلی میدی دیگه؟
پرسید کانفیگ هم میخوای؟
گفتم آره
گفت خوب می خوای فردا سفارش بده![]()
گفتم بابا تو که الان آنلاینی!!! چرا حواله میدی به فردا؟؟؟
گفت: من الان با gprs اومدم
این تجربیات رو گفتم که حساب کار دست دوستمون بیاد. بالاخره خرید از یک دانش آموز یا دانشجو که چند ساعت در روز سر کلاسه با خرید از شرکت معتبر که حداقل 7-8 تا کارمند داره تفاوت زمین تا آسمون داره
البته نه همه شرکتها
ویرایش توسط mahdy2 : September 18th, 2012 در ساعت 15:44
در بحث پشتیبانی اصلا تعطیلی معنی داره؟؟؟
اگر اینطور باشه سایتها هم باید بگن شاید روزهای تعطیل، تعطیل باشیم...
سایر خدماتی هم که روی هاست ها و vps ها داده میشه باید بگن احتمال داره روز تعطیل، تعطیل بشیم!!!
خنده دار نیست؟
بله بسیاری از شرکتها روزهای تعطیل، تعطیل هستن ولی پشتیبانیشون فعاله....... سایر شرکتهای خدماتی هم همینطور. مثل ISP ها و ...
درست، اما برای این فرد که قراره 20 ساعت در اختیار باشه چقدر حقوق باید تعلق بگیرد؟ یک نفر هم می تونه نباشه چون مهمانی و سفر و بیماری و مشکلات دیگر پیش میاد و طرف به مرخصی نیاز داره!
آیا با این قیمت های بسیار پایین چیزی هم می ماند به کارمندان بدهید؟
ما از اول مهر ماه افزایش قیمت ها را اعمال می کنیم برای مشتریان جدید، خدمات پشتیبانی ما تا بحال بسیار عالی بوده. اما الان می بینیم که نمی صرفه با قیمت های فعلی ( در حال حاضر هم قیمت های ما از خیلی از همکاران بالاتر است ) همچین پشتیبانی هم ارائه کنیم.
هاست 20 گیگ ویندوز با 5-6 تا دیتابیس و 5-6 تا اددان دامین را گذاشته اند یک میلیون و ششصد هزار تومان! آنوقت ما هاست نامحدود با اددان نامحدود و 100 دیتابیس بدهیم 90 هزار تومان! حالا نه به اون شوری و نه به این بی نمکی... مثلا قیمت 250 هزار تومان می تونه مناسب باشه.... هم قیمت هاست نا محدود بلوهاست!
درست می فرمایید دوست من و اینکه:
بنده نمی گویم قیمت را پایین بکشیم . زیرا با یک نان لواش ، قدرتی برای پشتیبانی و مثائلی از این قبیل ، باقی نخواهد ماند.
و نمی گویم که قیمت را خیلی بالا ببریم و موجب ناراحتی و یا نارضیاتی مشتری ها شویم. نه
با اندیشه عمیق و " کاربردی نه رؤیایی " در راهكارهاي موفقيتآميز شركتهاي موفق و پرهيز از اشتباهاتي كه شركتهاي كوچك را در «خط قرمز» قرار داده است، می توانیم در حرفه خود موفق شویم.
براي اين كه يك شركت جديد به حيات خود ادامه دهد، به مدير شايسته، فرصت شغلي بالقوه، طرح جامع و كامل، سرمايه كافي وشايد مقداري شانس نياز دارد. اما براي اين كه يك شركت ماوراي انتظارات خود عمل كند و به رشد و تعالي برسد، به بيش از اينها نياز است.
اين در حالي است كه برخي از شركتهاي كوچك بعد از پنج سال اول، ديگر نميتوانند به كار خود ادامه دهند. جالب است بدانيم كه شكست بيشتر اين شركتها ناشي از برنامهريزي ضعيف و عدم توانايي شركت براي به دست آوردن و برآوردن تقاضاهاي جديد است. اين بدان معناست كه به طور بالقوه ميتوان از بسياري از اين شكستها جلوگيري كرد. به اين منظور بايد از خطراتي كه سود را از بين ميبرد، جلوگيري كرد، علائم خطر و هشداردهنده را به خوبي تشخيص داد و راهكار مناسب را يافت.
در زير تلاش ميشود به مجموعهاي از شرايطي اشاره شود كه شركتها را به موفقيت و تعالي ميرساند و در پي آن مجموعهاي از خطرناكترين خطاها و خلافهاي شركتهاي كوچك و دلايل شكست اين شركتها ارائه ميشود. اگر اين شرايط و دلايل موفقيت را با دقت مطالعه و سعي كنيد آنها را در بودجهريزي، بازاريابي و طراحي ايدئولوژي شركت خود به كار بريد و اگر بتوانيد از خطاهايي كه در اين فهرست آمده است، جلوگيري كنيد و «بلاياي طبيعي» و ساير عوامل غيرقابل كنترل را پيشبيني كنيد، ميتوانيد به خوبي بر آمار غلبه كرده، پيشرفت كنيد.
____________________________________
من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!
ویرایش توسط itmseven_gmail_com : September 19th, 2012 در ساعت 12:29
در اين مبحث دلايل موفقيت و شكست شركتها را از چهار بعد مورد بررسي قرار میدم:
مديريت، عملكرد، بازاريابي و مالي.
در بخش مديريت به بحث پيرامون ارزشها و اهداف، برنامهريزي و كارمندان ميپردازم.
عملكرد را از دو جنبه تجهيزات و امور اداري بررسي ميكنم
و دلايل موفقيت و شكست شركتها را در بخش بازاريابي از دو منظر محصول و مشتري بيان می كنم.
انشاالله که به نتیجه خوبی برسیم!
ادامه دارد---»
____________________________________
من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!
ویرایش توسط itmseven_gmail_com : September 19th, 2012 در ساعت 12:41
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)