صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30

موضوع: سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

  1. #11
    عضو انجمن amiry آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    135
    تشکر تشکر کرده 
    237
    تشکر تشکر شده 
    255
    تشکر شده در
    185 پست

    پیش فرض پاسخ : سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

    حتی اگر پورت رو محدود کنیم (حداقلش که 100 مگ هست کمتر از اون دیگه کی خرید می کنه؟) باز اشتباه هست چون شما حساب کنید 12 مگ روی پورت 100 یه مشتری بیاد 24 ساعته مصرف داشته باشه باز ترافیکش حساب کنید ببینید کجا میره علاوه بر اون مهم تر از همه هارد سرور چی؟ مگه اشتراکی نست؟ کلا کیفیت سرور به شدت میاد پایین تجربه داشتیم ما اصلا به هیچ وجه توصیه نمی کنیم حتی روی پورت 100 به خاطر 20-50 تا مشتری هیچ موقوع این کار رو انجام نمیدیم پورت با کیفیت میدیم روی پورت 1 گیگ با ترافیک محدود سرور هم مشغول نمی شه که کیفیت بیاد پایین حتی روی هارد ساس هم تست کردیم اصلا توصیه نیم شه سرور هایی که ما ارائه میدیم از رم گرفته تا سی پی یو کلا 24 ساعته مانیتور می شن چه برسه به پهنای باند ) حالا دوستان میل خودشون هست !

    نقل قول نوشته اصلی توسط 1eng.ir نمایش پست ها
    پهنای باند نامحدود رو پورت محدود شده مشکلی نداره! ولی رو پورتی که محدودیتی اعمال نکردید اشتباه محضه ...
    ویرایش توسط amiry : April 7th, 2012 در ساعت 19:32

  2. تعداد تشکر ها ازamiry به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #12
    عضو دائم Warez-Host.IR آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    مشهد مقدس
    نوشته ها
    1,260
    تشکر تشکر کرده 
    2,177
    تشکر تشکر شده 
    4,167
    تشکر شده در
    2,036 پست

    پیش فرض پاسخ : سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

    درسته کاربر قوانین نخونده ولی ایشون به این دلیل به نظرم زیر بار رفتن که مشکل از طرف خودشن بوده این قضیه وقتی مانتیور نکردن و اخطار نفرستادن برای کابر کابر از کجا باید متوجه بشه مصرفش چقدر بوده که بخواد ارتقا بده طبق قوانی این شرکت یا اینکه سرویسش قطع بشه وگرنه کاربر بگه قوانین نخوندم چیزی عوض نمیکنه مشکل از سمت خودشون بوده که اخطار ندادن
    نه ابراهیم جان
    این هم درست نیست
    ما هم می تونیم مثل خیلی ها بزنیم زیر همه چیز
    وقتی داریم به کاربر لطف میکنیم که با خاطره بدی از ما جدا نشن نباید توقع نامناسب هم داشته باشن
    نهایت این هست که من فکر میکنم این پول را صدقه دادم
    مطمعاً باش من هم اگر بخوام حتی بک آپ هم می تونم به کاربری که 150 گیگابایت فایل داره ندم و بگم تا مثلاً هزینه :
    7 * 9 = 63 دلار هزینه پهنای باند اضافه
    و تا هزینه زیر را پرداخت نکنی از فایلها خبری نیست
    63*2100=132300
    مطمعاً باش که سایت یا زحمت چندین ماهه و چندین ساله کاربر بیشتر از این مبلغ ارزش داره که من یا خودش بخواد چنین کاری انجام بده

    ---------- Post added at 07:33 PM ---------- Previous post was at 07:29 PM ----------

    سلام
    از مشکلی که برای شما دوست عزیز پیش اومده واقعا ناراحت هستم
    ما سرورهایی داشتیم که در حالت Unmitered بیش از 20 - 30 ترابایت مصرف داشته و مشکلی نبوده
    ولی نکته ای که هست ، بهتر بود نام دیتاسنتری که اینگونه عمل کرده را هم بگید ، چون یقینا رفتار دیتاسنترهای مختلف متفاوت خواهد بود
    سلام فکر نمی کنم انجام این مورد زیاد جالب باشه
    در قوانین دیتاسنتر اعلام شده زمانی که مصرف بیش از حد شد و پهنای باند تمام شد پورت به 100 تغییر داده خواهد شد که حتی این مورد را هم انجام نداده اند
    وقتی پرسیدم که چرا انجام ندادید که ما زودتر متوجه بشیم , اعلام کردن که چون شما از مشتریان خوب و قدیمی ما هستیم نخواستیم سرویس شما با مشکل ایجاد شود و ...
    وقتی دیتاسنتر هم قوانین خودش را رعایت نمی کنه از یک سرویس دهندگان جزء ما دیگه نباید توقعی داشته باشیم

    ---------- Post added at 07:35 PM ---------- Previous post was at 07:33 PM ----------

    رحمان جان ناراحت نشی ولی مشکل از سمت شماست وقتی سرور نامحدود نیست نامحدود دادین!!! معمولا کسایی نامحدود میدن که سرور هم نامحدود هست
    مبین جان ما نوشتیم نامحدود ولی قوانین وضع کردیم برای این مورد
    بدون استثنا به کاربر قبل از خرید میگیم که قوانین را مطالعه کنید :
    شرکت نوآوران شبکه بینالود : وارزهاست .::. Services warez-host.ir - اطلاعیه ها - قوانین استفاده از خدمات شرکت نوآوران شبکه بینالود - وارز هاست
    اگر مشکلی نداشتید در خدمتتون هستیم
    همه چیز واضح توضیح داده شده که در آینده مشکلی ایجاد نشود
    دیگه از این ساده تر و روان تر به نظر میشه کاری کرد ؟؟

    ☼☺☼ به زودی دوباره با هم خواهیم بود بهتر از قبل به همراه ارائه تسهیلات بانکی خاص به هموطنان عزیز ☼☺☼

    .:::. نسخه جدید ماژول مجازی ساز ESXI برای سیستم WHMCS تحت وب = Module W3esxi For ESXI .:::.



  5. تعداد تشکر ها ازWarez-Host.IR به دلیل پست مفید


  6. #13
    عضو دائم MagicVps.Com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    نوشته ها
    1,555
    تشکر تشکر کرده 
    683
    تشکر تشکر شده 
    3,445
    تشکر شده در
    1,995 پست

    پیش فرض پاسخ : سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

    اینشاله که این قضیه حل میشود
    تجربه تلخ خودتون که تجربه گرانی بود شیر کردین که درس عبرت بشه برای بقیه هر چند بعید میدونم این ملت گوششون بدهکار این قضیه باشه

    دوباره فردا میبنی طرف با 10 ترا بایت پهنای باند میاد افر نامحدود میده به همین راحتی
    MagicVps با بیش از 8 سال کارنامه درخشان و رضایتمندی مشتریان شما هم میتوانید تجربه کنید و مشتری همیشگی ما شوید وی پی اس های با کیفیت و اپتایم بالا را با ما تجربه کنید

  7. تعداد تشکر ها ازMagicVps.Com به دلیل پست مفید


  8. #14
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    Linux
    نوشته ها
    780
    تشکر تشکر کرده 
    1,172
    تشکر تشکر شده 
    2,723
    تشکر شده در
    1,460 پست

    پیش فرض پاسخ : سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

    رحمان جان مشکل همین جاست!!! که ملت عقلشون به چشمشون هست!!!! فقط کلمه نامحدود رو میبینند..مثل طرف میاد میگه هاست دانلود نامحدود میخوام میگم هارد نامحدود ساختن که من نامحدود بدم؟؟؟ بعدش میگه نه نساختن..خوب حالا چند؟؟؟ اینجوری موقع ها واقعا سر درد میشه آدم

  9. تعداد تشکر ها ازfaranetwork به دلیل پست مفید


  10. #15
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته ها
    718
    تشکر تشکر کرده 
    873
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,710 پست

    پیش فرض پاسخ : سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

    اشتباه از خودت هست رحمان جان! اول از همه عدم مانیتونیگ! دوم اینکه وقتی سرور با 20 ترابایت خرید کردید و میدونید ممکنه کم بیاد مجبور نیستید که نامحدود بفروشید ! لیمیت شده بفروشید! سرویس که نامحدود فروخته میشه مطمئنا اگر کمی فکر کنیم مسلما فرد سرویس دهنده ، سرور با حداقل 100 ترابایت پهنای باند خریداری کرده که داره اینجوری میاد جلو! 20 ترابایت پهنای باند زیادی نیست که بشه آدم بهش دل خوش کنه!

    حال آقا رحمان گل بفرمایید از کدام دیتاسنتر به مشکل برخوردید؟ به نظر میاد دست خطه swiftway باشه :دی

    در هر حال به نظر من کار اشتباهی کردید همان موارد که در قوانین نوشتید در پیج سفارش میتونستید! بعد یک مورد دیگر؟! مگر کاربران هنگام سفارش قوانین را قبول نکردند؟ چطور میگند قوانین را نخوندیم؟ اینجاست که مقصر کاربر نیز هست
    انشالله مشکلتون حل بشه! یک مقداری چونه بزنید ، کلک رشتی هم جواب میده که هزینه پرداختی را کمی کاهش بدید! کمک خواستی در خدمتم شاید شد هزینه پرداختی شما را کاهش داد به هر حال هزینه کمی هم نیست

  11. تعداد تشکر ها ازitjavani به دلیل پست مفید


  12. #16
    عضو انجمن taghi.karimi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    data provider-010
    نوشته ها
    785
    تشکر تشکر کرده 
    237
    تشکر تشکر شده 
    1,618
    تشکر شده در
    1,255 پست

    پیش فرض پاسخ : سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

    درود
    با عرض تاسف بابت مشکل پیش آمده .از شواهد مشخص است که دیتا سنتر swiftway هست!
    مشکل را ما هم داشتیم جناب مسعودی اما نه با این شدت در این مواقع دیتاسنتر همکاری قدیمی را کمی نادیده میگیرد و بهترین لطفی که میتواند بکند زمان برای پرداخت و نبستن سرور است!(حداقل برای ما این چنین بوده)

    Contact us : Email : info@intelvps.in | Skype : m.tkarimi | Mob : 0939-6963596
    Dedicated server | VPS | Premium Web Hosting | Colocation | USA-Canada-Swis-Italy-IRAN █
    ...Wireless Network since 2008 |consulting and solution | Mcitp-CCNA-Mikrotik-CWNA


  13. تعداد تشکر ها ازtaghi.karimi به دلیل پست مفید


  14. #17
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته ها
    908
    تشکر تشکر کرده 
    334
    تشکر تشکر شده 
    3,554
    تشکر شده در
    1,115 پست

    پیش فرض پاسخ : سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

    سلام.

    رحمان جان، کار اشتباه از یک جا باید شروع به اصلاح بشه، من نمی خوام موضوع رو شخصی کنم ولی روزی که من از کاربران تومان رو به نرخ روز دلار می گرفتم، حتی زمانی که دلار 1300 تومان بود، خیلی ها مسخره می کردند و اعتراض می کردند و حالا که ازشون می پرسیم شما چرا دارید روش ما رو پیاده می کنید میگن دیگه داشتیم "زیادی" ضرر می کردیم!!

    خوب، این وسط 1 سوال برای من پیش میاد. چرا من و برخی دیگر از همکاران که از اول همین روش ما رو پی گرفتن هیچ وقت مشکل کیفیتی در سرویس هاشون پیش نیومد ؟ چرا ما هنوز مشتری های چند سال پیشمون رو داریم و روزانه به مشتری های بزرگ شرکتی ما که از شرکت های قدیمی ایران سرویس می گرفتند اضافه میشه ؟!

    ببینید، زمانی که افراد تصمیم به اصلاح بگیرند، همه چیز درست میشه، زمانی هم که تصمیم به برهم زدن جو بازار بگیرند همه چیز خراب میشه.

    من هم مثل شما تصور می کردم باید خسارت رو خودم پرداخت کنم و چند بار چند ده هزار دلار خسارت دادم به شرکت هایی که باهاشون کار می کردیم و کاربر 1 تشکر هم نکرد از من ... باور کن تا زمانی که اینطور برخورد کنی، همین روش ادامه پیدا می کنه.

    دیتاسنتر های بزرگی مثل softlayer که همه میگن بهترین هست، بعضی وقت ها 1 گیگ رم اضافه روی سرور اختصاصی رو به اشتباه 50 دلار حساب می کنند و خیلی کار های دیگه می کنند و هیچ کس هم نمی تونه اعتراض کنه ... چی شد ؟ softlayer مشتری ایرانی و بعضی از عرب ها رو نداره ... مشکلی براش پیش اومد ؟!

    ما هم هر کاربری که داره بی منطق عمل می کنه بهش سریعاً اعلام می کنیم که روش کار ما همین هست، ما مجانی چیزی رو دریافت نمی کنیم و مجانی هم ارائه نمیدیم، به هر دلیل اگر ناراضی هستید سریعاً سرویس رو منتقل کنید چون ما نیازی به اشخاصی مثل شما نداریم!

    در هر حال بحث رو کش نمی دم، ولی کماکان اسرار دارم که برخورد جدی با کاربر بکنید و اگر در WHT هم هر گونه رفتاری کردند، بنده به عنوان یکی از افراد کادر مدیریت، از طرف انجمن به شما قول میدم که طرف حق گرفته بشه و از هر گونه حرف بی جا کاملاً جلوگیری و به شدت با کاربر خاطی برخورد بشه.

    با تشکر.

  15. تعداد تشکر ها ازAria به دلیل پست مفید


  16. #18
    عضو انجمن vps-baran.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    محل سکونت
    ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴
    نوشته ها
    595
    تشکر تشکر کرده 
    1,246
    تشکر تشکر شده 
    1,138
    تشکر شده در
    569 پست

    پیش فرض پاسخ : سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    ولی کاربر ایرانی اونقدر (( ببخشید این حرف را میزنم و توهین به کسی نباشه )) فهم و شعور نداره که هرچیزی قانونی داره و فقط این را می بینه که برای یک سرویس مثلاً 512 مگابایت رم آمده 25 تومان پول داده و تا آخر ماه توقع داره سرویس دهنده غلام حلقه به گوشش باشه که 100% ما هم با چنین کسانی برخورد میکنیم
    سلام جناب آقای هوشیار تمام نظرات دوستان رو خوندم

    و هر کسی به هر نحوی نظر خودش رو داده بود

    و هر شخصی تو سیستم کاری خودش یه شیوه برخورد با مشتری رو داره

    من حق رو کاملا به شما می دم و از اینکه مشتری مداری رو اصل کارتون می دونید . خیلی خوشحالم

    و بابت جواب بالاتون در مورد مشتری که رم 512 رو بهش می دیم 25000 تومان

    مقصر خود ما هستیم . چرا باید ما فروشنده ها نیاز به مشتری داشته باشیم

    دوستانی که فروشنده هستن باید بدونن ما نیازی به مشتری نداریم این مشتری هست که نیاز به ما داره

    و روزی هم دست ما نیست که بخوایم مشخص کنیم در روز چه قدر باید در بیاریم

    به قول آریا عزیز

    نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
    ما هم هر کاربری که داره بی منطق عمل می کنه بهش سریعاً اعلام می کنیم که روش کار ما همین هست، ما مجانی چیزی رو دریافت نمی کنیم و مجانی هم ارائه نمیدیم، به هر دلیل اگر ناراضی هستید سریعاً سرویس رو منتقل کنید چون ما نیازی به اشخاصی مثل شما نداریم!
    مثلا خود ما 2 ماه پیش از دیتاسنتر برامون ایمیل اومد که چهار روز به زمان پایان یکی از سرورها باقی مونده و پهنای باند باقی موندتون 2 ترا هست

    ما هم برای اینکه پهنای باند کم نیاریم درخواست افزایش پهنای باند دادیم

    ولی دیتاسنتر تیکت مارو ترتیب اثر نداده بود و 6 روز بعد برای ما فاکتور 137 دلاری برای استفاده بیش از پهنای باند صادر کرده بودن که با هزار مکافات

    و التماس که ما درخواست داده بودیم ولی شما ترتیب اثر نداده بودید . پاکش کردن

    ولی باز دیتا سنتر پهنای باند مارو افزایش نداده بود و با این حال ما هم بیخیال شدیم .

    15 روز از زمان شروع سرور گذشته بود که دیتا سنتر محدد ایمیل ارسال کرده بود که پهنای باند شما رو به پایان هست

    و این بار با جدیت تیکت رو دامه دادیم تا بالاخره پهنای باند رو از 20 ترا به 50 ترا افزایش بده

    تا مشتری ها به مشکل نخورن

    من سرت رو زیاد درد نمیارم فقط قصدم این بود که بگم ، زمانی که مثلا ما داخل سایت میزنیم پهنای باند نامحدود مشتری هم در قبال اون از ما

    پهنای باند نامحدود می خواد

    و همین اتفاق برای ما افتاده که در عرض 15 روز 20 ترا پهنای باند ما تموم بشه

    و هزینه 50 ترابایت رو از جیب دادیم ولی باز حدا رو شکر ما تمام سرور هامون رو به دلار زدیم و مشکلی با پرداخت هزینه اضافی نداریم

    ولی در کل بگم که نمیشه به مشتری حرف بدی زد و بدرفتاری باهاش کرد

    اگه به حرف بدی زده بشه به غیر از اینکه احتمال علنی کردن اون حرف وجود داره و احتمال اون رو هم داره که فردا در جایی از شرکت شما بد بگه

    پس بهترین کار رو شما کردید

    انشاالله که دیگه به این مشکلات بر نخورید

    موفق و سربلند باشید

  17. تعداد تشکر ها ازvps-baran.ir به دلیل پست مفید


  18. #19
    عضو دائم Warez-Host.IR آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    مشهد مقدس
    نوشته ها
    1,260
    تشکر تشکر کرده 
    2,177
    تشکر تشکر شده 
    4,167
    تشکر شده در
    2,036 پست

    پیش فرض پاسخ : سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

    سلام.

    رحمان جان، کار اشتباه از یک جا باید شروع به اصلاح بشه، من نمی خوام موضوع رو شخصی کنم ولی روزی که من از کاربران تومان رو به نرخ روز دلار می گرفتم، حتی زمانی که دلار 1300 تومان بود، خیلی ها مسخره می کردند و اعتراض می کردند و حالا که ازشون می پرسیم شما چرا دارید روش ما رو پیاده می کنید میگن دیگه داشتیم "زیادی" ضرر می کردیم!!

    خوب، این وسط 1 سوال برای من پیش میاد. چرا من و برخی دیگر از همکاران که از اول همین روش ما رو پی گرفتن هیچ وقت مشکل کیفیتی در سرویس هاشون پیش نیومد ؟ چرا ما هنوز مشتری های چند سال پیشمون رو داریم و روزانه به مشتری های بزرگ شرکتی ما که از شرکت های قدیمی ایران سرویس می گرفتند اضافه میشه ؟!

    ببینید، زمانی که افراد تصمیم به اصلاح بگیرند، همه چیز درست میشه، زمانی هم که تصمیم به برهم زدن جو بازار بگیرند همه چیز خراب میشه.

    من هم مثل شما تصور می کردم باید خسارت رو خودم پرداخت کنم و چند بار چند ده هزار دلار خسارت دادم به شرکت هایی که باهاشون کار می کردیم و کاربر 1 تشکر هم نکرد از من ... باور کن تا زمانی که اینطور برخورد کنی، همین روش ادامه پیدا می کنه.

    دیتاسنتر های بزرگی مثل softlayer که همه میگن بهترین هست، بعضی وقت ها 1 گیگ رم اضافه روی سرور اختصاصی رو به اشتباه 50 دلار حساب می کنند و خیلی کار های دیگه می کنند و هیچ کس هم نمی تونه اعتراض کنه ... چی شد ؟ softlayer مشتری ایرانی و بعضی از عرب ها رو نداره ... مشکلی براش پیش اومد ؟!

    ما هم هر کاربری که داره بی منطق عمل می کنه بهش سریعاً اعلام می کنیم که روش کار ما همین هست، ما مجانی چیزی رو دریافت نمی کنیم و مجانی هم ارائه نمیدیم، به هر دلیل اگر ناراضی هستید سریعاً سرویس رو منتقل کنید چون ما نیازی به اشخاصی مثل شما نداریم!

    در هر حال بحث رو کش نمی دم، ولی کماکان اسرار دارم که برخورد جدی با کاربر بکنید و اگر در WHT هم هر گونه رفتاری کردند، بنده به عنوان یکی از افراد کادر مدیریت، از طرف انجمن به شما قول میدم که طرف حق گرفته بشه و از هر گونه حرف بی جا کاملاً جلوگیری و به شدت با کاربر خاطی برخورد بشه.

    با تشکر.
    سلام
    ممنون آریا جان از لطفت و همیشه شما برای من یکی از اساتید خوب بودی که سعی کردم شیوه کاری شما را سر لوحه کار خودم و گروهی که دارم قرار بدم
    در مورد تغییر روش کار کردی وارزهاست در امروز حتماً تغییراتی اعمال می کنی که برای آینده جای سخنی باقی نماند و خدایی نکرده مشکلی مجدد ایجاد نشود
    متاسفانه یکی از مشکلاتی مدتهاست در انجمن به وفور دیده میشه همین درخواستهای نابجاست

    شاید خیلی از کاربران از پست هایی که من در بعضی از تاپیک ها ارسال می کنم ناراحت بشن
    ولی خدا شاهده تنها نیت من اینه که کاربر متوجه بشه بازار هاستینگ چه خبره
    طرف میاد درخواست میده سرورمجازی با رم یک گیگ و ... ماهی 10 یا نهایت 15 تومان
    بعد در انتهای پست می نویسه که لطفاً اسپم ندید و ...
    که نمونه تاپیک مربوطه در لینک زیر :
    درخواست سرور مجازی - صفحه 2
    با عنوان :
    کد:
    نیاز به 3 سرور مجازی 															 													 					 						آغاز شده توسط  DDC, 3 روز پیش 06:19 PM
    موجود است
    وقتی هنوز کاربر تازه کار نمی تونه ادب ارسال پست و تاپیک داشته باشه حتی نباید بهش آفر دارد
    بعد برای من پیغام خصوصی ارسال میکنه :
    پست را میتونی گزارش بدی ولی نمیتونی دخالت کنی چون کاره ای نیستی و اینجا خودش مدیر داره
    به نظرتون با این افراد باید چطوری برخورد کردی ؟؟
    خیلی سعی میکنم به این افراد بفهمونم که هیچ چیز مفت گیر نمیاد و ما هم هزینه میکنیم , حالا یکی دوست دارد اورسل کنه و سرور ارزان هم داره و قیمت نجومی میده ولی یکی کیفیت را حفظ میکنه و ... با قیمت معقول میده که اینجاست می فهمیم کاربر عقلش به چشمش هست

    تازمانی که سرویس دهندگان به فکر توضیح و توجیه کاربران نباشید و تنها به فکر فروش سرویس خود ان هم به هر نحوی باشند سیستم هاستینگ ایران همین خواهد بود
    شاید من کاره ای در انجمن نباشیم و تنها یک عضو ساده و کوچک انجمن باشم ولی اگر هرکسی مثل من سعی کنه قبل از ارائه آفر یا پنل خاصی در تاپیک های فروش کاربر را به صورت کامل توجیه کنه که مثلاً دوست عزیز این درخواست شما غیرمنتطقی است و ... هیچ زمان شاهد تاپیک هایی این چنینی نخواهیم بود که باعث شود صنعت هاستینگ ایران دچار چالش های شدید شود
    که جا داره همینجا از مدیران فهیم انجمن مثل شما , امیر , مصطفی (( دوست عزیز و قدیم خودم )) و دیگر مدیران انجمن درخواست کنم که با چنین تاپیک هایی که فقط باعث خراب شدن بازار هاستینگ شود برخورد کنند
    شاید از این صحبت و درخواست من باب میل خیلی از همکاران و کاربران حاضر در انجمن نباشه ولی حداقل باعث میشه که خیلی از مشکلات فعلی با برخورد های این چنینی برطرف شود

    در مورد این مشکل که من این هزینه را این بار از جیب پرداخت میکنم ولی طبق نصیحت شما برای آینده حتماً به همین صورت اقدام میکنیم
    هرچند که یکی از این چند کاربری که زیاد مصرف کرده بود و از کاربران قدیمی ما هم بود دیروز بنده خدا هزینه 4 ترابایت اضافه که مصرف کرده بود را خودش پرداخت نموده , بدون اینکه ما حرفی به ایشون از پول بزنیم و جدا از این مورد اعلام کرده بودند که در صورتی که نیاز به ارتقاء پلن موجود است , مشکلی ندارند و انجام خواهند داد
    خوب وقتی ما هم با چنین شخصی برخورد میکنیم و میبینیم واقعاً قدرت درک بالایی دارد حتماً تخفیف و امتیازات خاصی هم براشون قائل میشیم
    همون مثلی که گفتم از هر دست بدی با همون دست میگیری , وقتی با کاربر برخورد خوب داشته باشی و ... طرف هم اگر از خودش بفهمه رابطه متقابل ایجاد میکنه

    در هر صورت باز هم ممنون که در این تاپیک شرکت کردی و من را راهنمایی کردی
    موفق باشی


    سلام جناب آقای هوشیار تمام نظرات دوستان رو خوندم
    و هر کسی به هر نحوی نظر خودش رو داده بود
    و هر شخصی تو سیستم کاری خودش یه شیوه برخورد با مشتری رو داره
    من حق رو کاملا به شما می دم و از اینکه مشتری مداری رو اصل کارتون می دونید . خیلی خوشحالم
    و بابت جواب بالاتون در مورد مشتری که رم 512 رو بهش می دیم 25000 تومان
    مقصر خود ما هستیم . چرا باید ما فروشنده ها نیاز به مشتری داشته باشیم
    دوستانی که فروشنده هستن باید بدونن ما نیازی به مشتری نداریم این مشتری هست که نیاز به ما داره
    و روزی هم دست ما نیست که بخوایم مشخص کنیم در روز چه قدر باید در بیاریم
    سلام vps-baran.ir عزیز
    متاسفانه اسم شریفتون را هم نمی دونم
    همانطور که بارهای گفتم نظر هر شخص یا گروهی برای ما محترمه و هر کسی سیاست کاری خودش را داره
    و ما هم مشتری مداری و احترام به مشتری را سرلوحه کاری خودمون قرار دادیم و سعی کردیم همه جوره تا موقعی که قوانین شرکت اجازه دهد با مشتری راه بیایم تا رضایت کامل مشتری جلب شود
    اما گاهاً مشتری ها فکر می کنند که واقعاً چه خبر هست ؟؟
    فکر می کنند که 30 - 40 هزار تومانی که پرداخت میکنند کلاً سود هست و درخواست های عجیبی دارند که حتی خارج از تصور هست
    باید به نحوی با مشتری برخورد کرد که در مقابل احترامی که میزاریم و سرویس خوب تقدیم میکنیم مشتری هم قدردان زحماتی که به صورت رایگان انجام میشه باشه نه اینکه همه چیز را به تصور خودش وظیفه تلقی کنه
    خیلی ها عادت کردن برای جذب مشتری خدمات رایگان زیادی ارائه می کنند به همین دلیل مشتری های ایرانی بد عادت شدن و تصور می کنند که این موارد جزء وظایف سرویس دهنده است و اگر انجام نده کم کاری کرده و یک ضعف بزرگ محسوب میشه
    هیچ وقت نباید به خاطر اینکه بتونیم یک درخواست ایجاد شده در انجمن را به نفع خودمون تموم کنیم بیایم بازار را خراب کنیم
    این مشکل کاربر هم نیست مشکل ماست که میایم تصورات ذهنی غلطی را در ذهن کاربری که تازه برای اولین بار اقدام به خرید میکنه , می گنجانیم
    کاربر هنوز نمی دونه چه سرویسی برای چه کاری مناسب هست یا اینکه این میزان منابع برای نیازی که داره مناسب هست بعد همکاران میان آفر میدن که این سخت افزار فلانقدر
    دیگه به این کار ندارن که این منابع مناسب این شخص هست یا نه فقط نیت فروش است و بس
    برای مثال کاربر میاد درخواست میده سرور مجازی میخوام با رم 128 و ... با سیستم عامل ویندوز 2003 یا سرورمجازی با رم 512 با سیستم عامل ویندوز 2008 نیاز دارم
    درسته میشه روی این میزان رم این سیستم عامل را راه اندازی کرد اما واقعاً کارایی مناسب داره ؟؟
    خیلی از ماها به این چیزها کاری نداریم فقط میگیم بزار بفروشیم دیگه بقیش به ما مربوط نمیشه
    شاید اون بنده خدا اطلاعات کافی نداره , به نظر شما بهتر نیست قبل خرید مقداری از اندوخته عملی خودمون در اختیارش قرار بدیم که اگاه باشه ؟؟
    پیش مشکل از سرویس دهنده هم هست و همه موضوع به سرویس گیرنده مربوط نمیشه
    با توجه به رشد بی رویه سرویس دهندگان و ارائه سرویس های تخیلی چیزی جز رویه کاری فعلی نمی توان توقع داشت


    مثلا خود ما 2 ماه پیش از دیتاسنتر برامون ایمیل اومد که چهار روز به زمان پایان یکی از سرورها باقی مونده و پهنای باند باقی موندتون 2 ترا هست
    ما هم برای اینکه پهنای باند کم نیاریم درخواست افزایش پهنای باند دادیم
    ولی دیتاسنتر تیکت مارو ترتیب اثر نداده بود و 6 روز بعد برای ما فاکتور 137 دلاری برای استفاده بیش از پهنای باند صادر کرده بودن که با هزار مکافات
    و التماس که ما درخواست داده بودیم ولی شما ترتیب اثر نداده بودید . پاکش کردن
    ولی باز دیتا سنتر پهنای باند مارو افزایش نداده بود و با این حال ما هم بیخیال شدیم .
    15 روز از زمان شروع سرور گذشته بود که دیتا سنتر محدد ایمیل ارسال کرده بود که پهنای باند شما رو به پایان هست
    و این بار با جدیت تیکت رو دامه دادیم تا بالاخره پهنای باند رو از 20 ترا به 50 ترا افزایش بده
    تا مشتری ها به مشکل نخورن
    من سرت رو زیاد درد نمیارم فقط قصدم این بود که بگم ، زمانی که مثلا ما داخل سایت میزنیم پهنای باند نامحدود مشتری هم در قبال اون از ما
    پهنای باند نامحدود می خواد
    و همین اتفاق برای ما افتاده که در عرض 15 روز 20 ترا پهنای باند ما تموم بشه
    و هزینه 50 ترابایت رو از جیب دادیم ولی باز حدا رو شکر ما تمام سرور هامون رو به دلار زدیم و مشکلی با پرداخت هزینه اضافی نداریم
    ولی در کل بگم که نمیشه به مشتری حرف بدی زد و بدرفتاری باهاش کرد
    اگه به حرف بدی زده بشه به غیر از اینکه احتمال علنی کردن اون حرف وجود داره و احتمال اون رو هم داره که فردا در جایی از شرکت شما بد بگه
    پس بهترین کار رو شما کردید
    انشاالله که دیگه به این مشکلات بر نخورید
    موفق و سربلند باشید
    مگه نگفته بودن ؟؟
    اگر اشتباه نکنم در پرشین تولز بود یک بنده خدایی درخواست سرویس کرده بود تعدای از کاربران ما را معرفی کرده بودن یکی آمده , گفته ازشون خرید نکنید من یک ماه داشتم ناراضی بود
    خودم مستقیم با این شخص در ارتباط شدم که دلیل نارضایتی را پیدا کنم و اگر مشکلی بود رفع کنم
    فکر میکنید چه جوابی داد ؟؟
    اعلام کرده بود که ما دو تا سرور از این شما خرید کردیم
    شما IBSng را برای ما به میکروتیک متصل نکرده بودید و اینکه همه جا این کارها را رایگان انجام میدن ولی پشتیبانی شما لینک اموزش رائه کرده که خودتون انجام بدید

    اخه به نظرت این هم شد دلیل ضعف سرویس دهی ؟؟
    از دست بعضی از تاپیک ها و پست ها خیلی شاکی ام ولی اینجا جاش نیست بخوام هر چیزی را علنی اعلام کنم
    چون کاره ای نیستم به قول بعضی ها و به من مربوط نمیشه


    در انتها هم از همه دوستا تشکر میکنم که در تاپیک شرکت کردند و با نظرات خودشون به ما راهنمایی کردن
    و یک عذرخواهی ویژه هم باید از یکی از دوستان خودم انجام بده که باعث شدم دیروز از دست من برنجه و امیدوارم این پست را مطالعه کنید و اگر دلگیری ایجاد شده به بزرگی خودش ببخشه


    سخن و سوالی بود در خدمت هستم
    موفق باشید

    ☼☺☼ به زودی دوباره با هم خواهیم بود بهتر از قبل به همراه ارائه تسهیلات بانکی خاص به هموطنان عزیز ☼☺☼

    .:::. نسخه جدید ماژول مجازی ساز ESXI برای سیستم WHMCS تحت وب = Module W3esxi For ESXI .:::.



  19. تعداد تشکر ها ازWarez-Host.IR به دلیل پست مفید


  20. #20
    عضو جدید alfavps آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    68
    تشکر تشکر کرده 
    10
    تشکر تشکر شده 
    199
    تشکر شده در
    147 پست

    پیش فرض پاسخ : سرویس با پهنای باند نامحدود ارائه نکنید

    سلام

    پست من پاک شد به دلیل (اسپم)
    پس من پست رو تصحیح میکنم تا پاک نشه
    جناب رحمان شما به عنوان یک فروشنده و سرویس دهنده بهتره از همون اول سیاست های کاریتون رو مشخص کنید تا امروز به مشکل برنخورید به عنوان مثال همون اول در آفرتون مقدار پهنای باند رو ذکر کنید تا مشتری بر طبق نیازش بخره !وقتی شما پهنای باند رو نامحدود اعلام میکنید به نظرم دیگه حقی ندارید به مشتری گیر بدید که چرا زیاد مصرف کردید اما همون اول (جنگ اول به از صلح آخر ) کنید به نظر منطقی تر باشه !
    و در آخر این طرز حرف زدن شما در مورد حتی همون مشتری های بی جنبه هم درست نیست چون خود شما برای دیتاسنتر ایرانی خطاب میشید ، بهتره حداقل حتی در مورد همون مشتری ها کمی با سیاست گفتاری برخورد کنید به هر رو موفق باشید.

  21. تعداد تشکر ها ازalfavps به دلیل پست مفید


صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 27th, 2015, 20:36
  2. درخواست برنامه نویس برای برنامه نویسی پنل پیام کوتاه با نسخه ی جدید وب سرویس ها
    توسط ehsanserver در انجمن درخواست پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 28th, 2014, 16:39
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: September 12th, 2014, 18:05
  4. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: August 31st, 2014, 23:16
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: May 24th, 2014, 19:41

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •