سلام.
رحمان جان، کار اشتباه از یک جا باید شروع به اصلاح بشه، من نمی خوام موضوع رو شخصی کنم ولی روزی که من از کاربران تومان رو به نرخ روز دلار می گرفتم، حتی زمانی که دلار 1300 تومان بود، خیلی ها مسخره می کردند و اعتراض می کردند و حالا که ازشون می پرسیم شما چرا دارید روش ما رو پیاده می کنید میگن دیگه داشتیم "زیادی" ضرر می کردیم!!
خوب، این وسط 1 سوال برای من پیش میاد. چرا من و برخی دیگر از همکاران که از اول همین روش ما رو پی گرفتن هیچ وقت مشکل کیفیتی در سرویس هاشون پیش نیومد ؟ چرا ما هنوز مشتری های چند سال پیشمون رو داریم و روزانه به مشتری های بزرگ شرکتی ما که از شرکت های قدیمی ایران سرویس می گرفتند اضافه میشه ؟!
ببینید، زمانی که افراد تصمیم به اصلاح بگیرند، همه چیز درست میشه، زمانی هم که تصمیم به برهم زدن جو بازار بگیرند همه چیز خراب میشه.
من هم مثل شما تصور می کردم باید خسارت رو خودم پرداخت کنم و چند بار چند ده هزار دلار خسارت دادم به شرکت هایی که باهاشون کار می کردیم و کاربر 1 تشکر هم نکرد از من ... باور کن تا زمانی که اینطور برخورد کنی، همین روش ادامه پیدا می کنه.
دیتاسنتر های بزرگی مثل softlayer که همه میگن بهترین هست، بعضی وقت ها 1 گیگ رم اضافه روی سرور اختصاصی رو به اشتباه 50 دلار حساب می کنند و خیلی کار های دیگه می کنند و هیچ کس هم نمی تونه اعتراض کنه ... چی شد ؟ softlayer مشتری ایرانی و بعضی از عرب ها رو نداره ... مشکلی براش پیش اومد ؟!
ما هم هر کاربری که داره بی منطق عمل می کنه بهش سریعاً اعلام می کنیم که روش کار ما همین هست، ما مجانی چیزی رو دریافت نمی کنیم و مجانی هم ارائه نمیدیم، به هر دلیل اگر ناراضی هستید سریعاً سرویس رو منتقل کنید چون ما نیازی به اشخاصی مثل شما نداریم!
در هر حال بحث رو کش نمی دم، ولی کماکان اسرار دارم که برخورد جدی با کاربر بکنید و اگر در WHT هم هر گونه رفتاری کردند، بنده به عنوان یکی از افراد کادر مدیریت، از طرف انجمن به شما قول میدم که طرف حق گرفته بشه و از هر گونه حرف بی جا کاملاً جلوگیری و به شدت با کاربر خاطی برخورد بشه.
با تشکر.