در مورد موضوعات که شما در مورد شبکه Caro مطرح کردید همانطور که خود شما در لینک http://www.webhostingstuff.com/uptime/CaroNet.html
هم اعلام کردید Caro در ماه March امسال میلادی بدلیل آتش سوزی در قسمت توزیع برق دیتا سنتر دچار اشکال شد. این موضوع بدترین حادثه ای بود که می توانست برای یک دیتا سنتر اتفاق بیافتد که البته آن زمان در همین سایت هم موضوعاتی مطرح شد و بحث شد . این اتفاق به حدی سنگین بود که حتی زمانی که ما با سایر نمایندگان اصلی Caro صحبت می کردیم فکر نمی کردیم که Caro دیگر بتواند مشتری ها را جذب کند و این به عنوان بدترین نقطه ضعف برای Caro شود ولی بر خلاف چیزی که همه ما فکر می کردیم قسمت مدیریت و تمامی کارکنان Caro با تلاش خودشان توانستند این بزرگترین تهدید را به یک فرصت برای نشان دادن صداقت و درستکاری و قدرت خودشان برای جلب رضایت مشتری های ناراحت در آن زمان تبدیل کنند آنها با عمل به تعهدات SLA خودشان و تلاش چندیدن برابر برای رفع اشکالات در دیتا سنتر و جدیت در حمایت از مشتری ها کاری کردند که نه فقط تعداد مشتری های ما و سایر نمایندگان Caro کم نشد بلکه از آن تاریخ به بعد تعداد مشتری های ما زیاد تر هم شد و تلاش افرادی مثل شما برای تخریب Caro در عمل و در مواجه با مشتریان به نتیجه نرسید. موضوع حادثه March امسال بدترین خاطره من در طی مدت همکاری به Caro بود ولی به من و مشتریان من این را اثبات کرد که در بدترین شرایط هم Caro و در سطح مدیران Caro در کنار ما هستند و با درک اشکال و پذیرش این نقطه ضعف آن را حل می کنند و صرفا ادعا نمی کنند این اتفاق و نحوه برخورد مدیران Caro به من نشان داد که می توان به Caro اعتماد بیشتر داشت






