نقل قول نوشته اصلی توسط Nikan نمایش پست ها
خوب ممنون از بابت حملات و تخریب های شما که خوب بالاخره کم کم از حالت نامحسوس خارج شد و به صورت شفاف شروع شد . البته میزان عصبانیت شما کاملا طبیعی است و این موضوع زمانی که من بیشتر در مورد شما تحقیق کردم کاملا برای من مشخص شد. به هر حال من برای اطلاع دوستان و بازدیدکنندگان سایت بیشتر در مورد تخریب های شما توضیح می دهم .

1 ) در مورد این تاپیک در سایت Webhostinhgtalk.com من در پست قبلی هم گفتم و باز هم تکرار می کنم که اگر شما درست موضوع را مطالعه کنید مشاهده می کنید که موضوع برگشت پول و عدم پرداخت وجه سرور بوده و هیچ ارتباطی به اشکال در قسمت مالی Caro ندارد و این کاملا طبیعی است که در صورت عدم پرداخت هزینه سرور و یا برگشت وجه سرور خاموش می شود. خاموش شدن به دلیل استرداد وجه یعنی بدون اطلاع ؟؟؟ و کجای این موضوع آبروی ریخته است ؟؟؟ شاید شما و دیتا سنتر شما اگر فردی سرور را کنسل کند و یا درخواست استرداد وجه کند سرور را نگه می دارید و تا چندین سال سرور روشن است ؟؟؟؟

البته در مورد قبلی ( موضوعی که من از شما شماره تیکت را خواستم ) هم شما به همین صورت عمل کردید یعنی بدون اطلاع و به صورت کاملا یک طرفه قضاوت فرمودید و تخریب کردید . من چندیدن بار از شما خواستم که به صورت منطقی بحث کنید ولی گویا شما علاقه به این نوع بحث دارید. به هر حال ما آنقدر مشتری در همین سایت داریم و تجربه کار با ما و Caro را دارند که این تخریب های شما واقعا تاثیری ندارد.
سلام.

لطفاً بیشتر در مورد من تحقیق کنید تا کاملاً متوجه بشید که من در کارم تا چه حد جدی هستم که یک بار ساعت 11 شب درب منزل یکی از مشتریانم در کشور امارات حاظر شدم ققط به دلیل اینکه ایشان از پای تلفن و از طریق تیکت راضی نشدند که شبکه های ما مشکلی ندارد و من ساعت 11 شب به منزل ایشان مراجعه کردم و مشکل سرور ایشان را از رایانه شخصی خودشان حل کردم و ایشان متوجه شدند که مشکلی در شبکه دیتاسنتر ما وجود نداشته و مشکل اصلی در نوع تنظیمات و اشتباه ایشان بوده است و من پس از اتمام کار و اطمینان از برطرف شدن مشکل مشتری خود، در ساعت 1:30 شب به طرف منزل خود حرکت کردم !
در ضمن، تحقیقات بیشتر شما ممکن است این مورد را هم به شما ثابت کند که من شخصی به شدت عصبانی هستم که در کار خود به هیچ کس باج نمی دهم و به هیچ وجه از حق خود و مشتریانم کوتاه نمی آیم !

درضمن، بله دوست عزیز، شرط اصلی مشتری مداری، تلاش بر روشن شدن موضوع در وحله اول است، و سپس دریافت تاییدیه از کاربر به صورت تلفنی و همینطور ایمیل (هر دو حالت اجباریست) و سپس حذف سرور. این روش حرفه ای ترین روش است و ما هم از همین روش عمل می کنیم و تا مدت 10 روز پس از تاریخ تمدید سرور به کاربر محلت می دهیم که پرداخت سرور را انجام دهد، سپس به مدت 48 ساعت تلاش به برقراری ارتباط با ایشان می کنیم تا از درخواست ایشان برای cancel کردن سرور اطمینان حاصل کنیم و سپس از ایشان درخواست می کنیم که از داشتن Backup از اطلاعات سرور خود اطمینان حاصل کنند و سپس پس از گرفتن تایید 100% از ایشان، سرور را خاموش می کنیم و به بخش Recycle ارجا می دهیم تا پس از انجام آزمایشات لازم و اطمینان از سالم بودن سخت افزار، سرور Format شود و آماده استفاده برای مشتری بعدی شود.

با تشکر.