نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
سلام.

ممنون از پاسخ شما.

قربان مجدداً رفتار تند شما تکرار شد و حمله نا محسوس شما موجب شد که من مجبور به گفتن چند حقیقت بشم.

شرکتی که شما نماینده آن هستید، به دلایل زیر، از نظر من که حساسیت های بسیار زیادی در مورد کارهای هاستینگ و سرور دارم، اصلاً قابل اعتماد نیست:

1. شما در موارد قبل فرمودید که مسائل مالی در هر دیتاسنتری پیش میاد و این مورد مشکل خاصی نیست.
خوب، لطفاً لینک زیر رو مشاهده کنید:

http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=882425

همین اشتباهات که از نظر شما مهم نیست، موجب شد سرور کاربر بیش از 24 ساعت غیر فعال باشد و این یعنی فاجعه !
توجه داشته باشید که این مورد حدوداً دو ماه پیش رخ داده و نکته بسیار جالبی هست که یک شرکت به خاطر اشتباهات در سیستم حسابداری خودش، سرور کاربر رو بدون اعلام قبلی، مسدود کنه ؟!

یا علی.
خوب ممنون از بابت حملات و تخریب های شما که خوب بالاخره کم کم از حالت نامحسوس خارج شد و به صورت شفاف شروع شد . البته میزان عصبانیت شما کاملا طبیعی است و این موضوع زمانی که من بیشتر در مورد شما تحقیق کردم کاملا برای من مشخص شد. به هر حال من برای اطلاع دوستان و بازدیدکنندگان سایت بیشتر در مورد تخریب های شما توضیح می دهم .

1 ) در مورد این تاپیک در سایت Webhostinhgtalk.com من در پست قبلی هم گفتم و باز هم تکرار می کنم که اگر شما درست موضوع را مطالعه کنید مشاهده می کنید که موضوع برگشت پول و عدم پرداخت وجه سرور بوده و هیچ ارتباطی به اشکال در قسمت مالی Caro ندارد و این کاملا طبیعی است که در صورت عدم پرداخت هزینه سرور و یا برگشت وجه سرور خاموش می شود. خاموش شدن به دلیل استرداد وجه یعنی بدون اطلاع ؟؟؟ و کجای این موضوع آبروی ریخته است ؟؟؟ شاید شما و دیتا سنتر شما اگر فردی سرور را کنسل کند و یا درخواست استرداد وجه کند سرور را نگه می دارید و تا چندین سال سرور روشن است ؟؟؟؟

البته در مورد قبلی ( موضوعی که من از شما شماره تیکت را خواستم ) هم شما به همین صورت عمل کردید یعنی بدون اطلاع و به صورت کاملا یک طرفه قضاوت فرمودید و تخریب کردید . من چندیدن بار از شما خواستم که به صورت منطقی بحث کنید ولی گویا شما علاقه به این نوع بحث دارید. به هر حال ما آنقدر مشتری در همین سایت داریم و تجربه کار با ما و Caro را دارند که این تخریب های شما واقعا تاثیری ندارد.