سلام.
در مورد گیگاهاست فقط یک تجربه VPS دارم که مال یکی از دوستانم بود و می خواست سایتش رو که حدود 2 گیگابایت بود به سرور جدیدش که از ما گرفته بود منتقل کنه.
این کار از طریق cPanel انجام میشد و همه میدونیم که هیچ مشکلی نباید پیش بیاد !
متاسفانه انتقال 2 گیگابات دیتا، 4 بار قطع شد و 2 بار هم Delay Responding خورد و خلاصه اشک ما رو در آورد تا بیاد اینور.
تازه ما فکر کردیم مشکل سرور هست و ساعت 10 شب زنگ زدیم مدیر سرور که چرا سرعت اتصال VPS را محدود کردی ؟؟
اون بنده خدا هم قسم و آیه که من هیچ کاری نکردم و همه چی Unlimited هست !
خلاصه در کل شبکه هاش از نظر من مشکل داره و این جریان مال 4 ماه پیش هست.
___________________________
در مورد Caro.NET هم شخصاً تجربه ای ندارم ولی 2 نفر از دوستان که باهاشون سرور دارن و من یکی دو بار به سرورشون وصل شدم و یکی گشت زدم توشون، دیدم که بسیار خوب و بی نقص کار می کنه و از نظر شبکه و Hardware واقعاً Stable و قوی هست.
مشکلاتی که برای یکی دیگر از دوستانم پیش اومد این بود که پشتیبانی حتی حاظر نبود بهش بگه که برای رفع مشکلات هاست سایت بر روی cPanel از جمله Shell ها و ویروروس ها و جلوگیری از حمله های ساده و ... باید CSF و ClamَAV نصب کنه و بعد از 4 ساعت سوال و جواب، بهش گفته بودند که شما Management با ما ندارید و ما نمی تونیم کمکی به شما بکنیم !!!
در کل میشه گفت واسه افرادی که مشکل فنی ندارند و خودشون میتونن از پس کارها بر بیان، بسیار مناسب هست.
با تشکر.
سلام
در مورد موضوعی که برای Caro مطرح کردید من احتمال این نوع برخورد را از طرف قسمت پشتیبان فنی Caro خیلی کم می دانم چراکه اگر حتی کاربر سرور به صورت Self-Managed داشته باشد و سرویس های مدیریت سرور را سفارش نداده باشد در زمانی که درخواستی مربوط به موارد مدیریت سرور را داشته باشد معمولا این موضوع مطرح می شود که هزینه را تایید نماید تا اشکال را حل کنیم و یا ....
در ارتباط این تجربه خاص دوست شما ممنون می شوم که با اطلاعات کامل توضیح بدید یعنی دقیقا شماره تیکت ارسال شده به Caro را اعلام بفرمایید تا من بتوانم دقیق برای دوستان و بازدید کنندگان متن کامل سوال و جواب ها ( همراه با ساعت و ... ) را اینجا قرار بدهم . در این حالت بازدیدکنندگان بهتر می توانند قضاوت کنند.
با تشکر
سلام.
متاسفانه من شماره تیکت رو ندارم ولی از همکارم می پرسم که اگر مشکلی نداشت، به من بدتش که به شما ارائه کنم.
در مورد نوع پاسخگویی هم، شما درست می فرمایید.
در واقع همین موضوع برای همکار من هم رخ داد که متاسفانه غیر قابل قبول بود و برای جواب به یک سوال ساده، پرداخت هزینه، حتی 10 دلار هم، برای کسی که مشتری اون شرکت هست، به نظر شخصی من جالب نمیاد.
درواقع ارف کار این هست که جواب سوال را بدن و در صورت تمایل کاربر، در ازای دریافت هزینه مشخص، اون کار رو روی سرورش انجام بدن.
در هر حال، این نظر شخصی من هست و هیمن کار رو هم برای کاربران خودمون انجام میدیم و نمی زاریم به خاطر چنین موردی، ناراحت و دلگیر بشن و از شرکت ما برن جای دیگه !
با تشکر.
ویرایش توسط Fazaha : October 12th, 2009 در ساعت 11:02
[SIZE=2][COLOR=DarkGreen][B]شرکت ایده پرداز عصر پارسه ( فضاها ) پیشرو در ارائه خدمات وب
خدمات میزبانی وب
نمایندگی میزبانی وب
سروراختصاصی
متاسفانه این نوع مطرح نمودن موضوعات ( مثل اینکه از یکی از دوستان شنیده شده و یا اینکه دوستانی گفته اند و ... که در تمامی آنها موضوع به افراد سوم شخص که حاضر نیستند مربوط می شود و بدون ارائه دادن مدرک درست و ... ) تنها این را به نظر من می آورد که هدف تخریب برای یک دیتا سنتر وجود دارد. ما نماینده Caro هستیم و مواردی که کاربر ها ( چه از ما خرید کرده باشند و یا مستقیم گرفته باشند ) را پیگیری می کنیم چراکه هدف ما رضایت مشتری ها از خدمات Caro است.
علت اینکه من از شما شماره تیکت Caro را درخواست کردم این بود که دوستانی که این تاپیک را مشاهده می کنند دقیقا ببینند که چه سوالی ( آیا واقعا فقط سوال بوده ؟؟ ) مطرح شده و چه جوابی قسمت پشتیبانی Caro چه جوابی داده است ( آیا واقعا چند ساعت تاخیر داشته ؟؟ آیا واقعا به سوال جواب داده نشده ؟؟ آیا برای حل اشکال اعلام قیمت نشده است ؟؟ )
در حالت عادی نحوه عملکرد ساپورت Caro این است که اول در صورتی که امکان آن وجود داشته باشد توضیح می دهند و یا اینکه لینکی ارسال می کنند در صورت تایید مشتری هزینه دریافت می کنند.
فقط یک موضوع را هم فکر می کنم بهتر است توضیح بدهم هزینه های مدیریت Caro بیشتر از 10 دلار است.
برای من خیلی جالب است که شما در مورد دیتا سنتر خودتان هم بیشتر توضیح دهید ؟ آدرس سایتتون و ... را هم بفرمایید . البته من پیشنهاد می کنم که شما یک تاپیک جدا برای این موضوع باز کنید تا همه دوستان سوال خودشان را بپرسند . خود من سوالات خیلی زیادی دارم قبل از اینکه به موضوع نحوه پشتیبانی شما از کاربرهاتون برسیم
با تشکر
[SIZE=2][COLOR=DarkGreen][B]شرکت ایده پرداز عصر پارسه ( فضاها ) پیشرو در ارائه خدمات وب
خدمات میزبانی وب
نمایندگی میزبانی وب
سروراختصاصی
دوست عزیز.
برای من هم خیلی جالب هست که در مورد شرکت Caro که عملاً متالق به شما هم نیست، 99% تعریف کردم و یک انتقاد !
من در دو پاسخ قبل هم عرض کردم که من "شخصاً از این شرکت سرویس ندارم" !!!!
این بدین معنا است که درصد خطا نیز وجود دارد.
در ضمن، منظور من از 10 دلار، مقدار پایینی بود که برای شما و دیگر همکاران مبلغی به حساب نمی آید و منظرو بی ارزش بودن گرفتن یک جواب ساده در حد یک لینک بود (به گفته شما) !
در هر حال، من حتماً سعی می کنم که شماره تیکت را از همکارم بگیرم و اگر هم نشد، عکس از تصویر را برای شما تهیه کنم.
در مورد دیتاسنتر خودمان هم به شما هر اطلاعاتی لازم دارید، ارائه خواهم کرد.
نکته: هدف ما تنها نشان دادن نقاط قوت و ضعف شرکت های مختلف است و با این کار در صورت امکان خود شرکت را در راه اصلاح مشکلات یاری می کنیم و یا از بروز اشتباهات مشابه توسط کاربران جلوگیری می کنیم.
در هر حال، بهتر هست غیرت بی جا خرج نکنیم، در نهایت این دیتاسنتر ها متعلق به هیچ یک از ما نیستند و نهایتاً سهمی در آنها داریم. پس اینگونه بحث و جدل ها لازم نیست دوستان !
با تشکر.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)