سلام.
ممنون از پاسخ شما.
قربان مجدداً رفتار تند شما تکرار شد و حمله نا محسوس شما موجب شد که من مجبور به گفتن چند حقیقت بشم.
شرکتی که شما نماینده آن هستید، به دلایل زیر، از نظر من که حساسیت های بسیار زیادی در مورد کارهای هاستینگ و سرور دارم، اصلاً قابل اعتماد نیست:
1. شما در موارد قبل فرمودید که مسائل مالی در هر دیتاسنتری پیش میاد و این مورد مشکل خاصی نیست.
خوب، لطفاً لینک زیر رو مشاهده کنید:
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=882425
همین اشتباهات که از نظر شما مهم نیست، موجب شد سرور کاربر بیش از 24 ساعت غیر فعال باشد و این یعنی فاجعه !
توجه داشته باشید که این مورد حدوداً دو ماه پیش رخ داده و نکته بسیار جالبی هست که یک شرکت به خاطر اشتباهات در سیستم حسابداری خودش، سرور کاربر رو بدون اعلام قبلی، مسدود کنه ؟!
2. شما در مورد کیفیت خدمات این شرکت سخن می گویید، متاسفانه من مواردی رو دارم که خلاف این رو ثابت می کنه.
لطفاً به لینک های زیر توجه کنید:
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=669145
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=720551
همانطور که مشاهده می کنید، کل دیتاسنتر در ماه May سال 2008 به مدت بیش از یک ساعت و همینطور در ماه June سال 2008 دو بار، و هر بار به مدت حدوداً 5 دقیقه از دسترس خارج شده بود. نمونه یک دیتاسنتر حرفه ای ؟!
3. هیمنطور تحقیقات بیشتر من نشان می دهد که این شرکت از سال 2005، با اتصال تنها دو شبکه ورودی و خروجی و با قدرت 1.5 گیگابیت در حال فعالیت بوده و از اواخر سال 2006 به صورت رسمی وارد بازار هاستینگ و فروش سرور شد که نهایتاً از تاریخ 26 November سال 2006 سایت تا به حال، Uptime کل دیتاسنتر 99.98% می باشد!
لطفاً به لینک های زیر توجه کنید:
http://web.archive.org/web/*/http://caro.net
http://www.webhostingstuff.com/uptime/CaroNet.html
4. شرکت Caro در سر راه شبکه اصلی خود، هیچ گونه Firewall برای جلوگیری از حملات DDoS ندارد و نکته مهمتر اینکه، من شخصاً به چشم دیدم که تمام سرورهای هاست شده توسط شرکت Caro با یک حمله سه جانبه از 3 سرور مختلف و با استفاده از 100Mbps Shared Connection از دسترس خارج شد و یکی از دوستان من تنها برای نشان دادن ضعف این شرکت این کار را انجام داد !
این حمله کل دیتاسنتر را به مدت 14 دقیقه از دسترس خارج کرد و باعث شد اختلالات زیادی برای این شبکه این شرکت رخ دهد.
با بررسی های امروز من، متوجه شدم که شرکت Caro نه تنها این مشکل را برطرف نکرده است، بلکه گزارش بروز این حمله و نوع Impact در شبکه شرکت را که در سایت carostatus.com توسط خود شرکت گزارش شده بود، حذف کردند و این یک عمل بی شرمانه و به شدت غیر حرفه ای می باشد.
دوست عزیز، من معنی تمامی کلماتی که از آنها استفاده می کنم تا می دانم و این توهین شما را که 2 بار تکرار شد، نا دیده می گیرم.
شما هم تلاش کنید که به جای فکر کردن به پول در آوردن تنها ! به وجدان خود رجوع کنید و اگر از مسائل شبکه و دیتاسنتر با خبر هستید، بیشتر در مورد شرکت طرف قرارداد خود تحقیق کنید.
در ضمن، لطفاً با گفتن جملاتی مثل "در صورتی که به هر دلیل قرارداد تمدید نشود و ... ما هم گزینه های خوبی برای نگهداشتن مشتری ها داریم" افرادی همچون من را که از مسائل و مشکلات جا به جایی چندین سرور در مدت 24 ساعت با خبر هستند، به تمسخر نگیرید !
به امید روزی که ایرانیان، به فکر ایرانیان باشند، نه تنها جیب آنها .........................!
متاسفم!
یا علی.