نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

موضوع: درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #6
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2017
    نوشته ها
    112
    تشکر تشکر کرده 
    11
    تشکر تشکر شده 
    104
    تشکر شده در
    76 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mehrvarzan نمایش پست ها
    سلام
    بعد از مشکلات شدید در زمینه تخلیه خط چند روز پیش برادرم برای مشکل خطش تماس میگیره با شاتل که با تعجب تمام جواب های جالبی میشونه.

    برادر من بابت کیفیت خط تماس میگیره با پشتیبانی، پشتیبانی اعلام میکنه که کیفیت پینگ تایم برای اونها مهم نیست و دانلود مهم هست که دانلود مشکلی نداره. با این وجود برادر من نسبت به سرعت دانلود هم شکایت میکنه که متاسفانه پشتیبانی زیر بار نمیره.

    نکته جالب اینجاست که پشتیبانی اعلام میکنه ما باید یک نیرو به منزل شما بفرستیم ولی چون بوشهر تا محل زندگی ما که یکی از روستاهای حومه بوشهر هست حدود 20 دقیقه فاصله داره و نماینده محل زندگی ما هم خدمت تشریف دارن شما که برادر من باشد باید هزینه 40 هزار تومان بابت تاکسی تلفنی پرداخت کنه تا کارشناس بیاد. شاید این یه مقدار طبیعی به نظر بیاد ولی جالب اینجاست که اعلام کردند باید دستمزد کارشناسشون رو هم ما پرداخت کنیم و اگه قبول نکنیم کارشناس ارسال نمیکنن که خط رو بررسی کنن.

    ارسال این کارشناس فقط برای بررسی مشکل هست که آیا مشکل از سمت ما هست یا خیر.
    کیفیت خط من در مودم:
    snr.JPG

    همینطور که میبینید مشکلی از سمت کلاینت وجود نداره. سیم کشی کاملا سالم هست و مودم هم مشکلی نداره..

    فایل صوتی این مکالمه که درخواست وجه کردن وجود داره و اگه لازم بشه قرار داده میشه.
    باسلام
    snr شما خیلی بالا است این دو تا نشونه داره،
    همانطور که حتما میدانید snr رابطع عکس یا data rate داره،
    مثال لینک دانلود شما اگر روی 2 مگ بسته شده باشد و snr شما 25 باشد،اگر پورتتون را روی 12 مگ ببندید snr شما به حدود 10-14 می رسد.
    با توجه به وضعیت snr شما که در عکس مشخص است احتمالا سرعت پورت شما خیلی پایین بسته شده.
    ولی سرعت (پهای باند )پایین باشد وقتی یک پیج سبک هم باز کنید پینگتون بالا میره چوت از تمام پهنای باند استفاده میشه.
    زنگ بزنید پشتیبانی تهران،بگیرد پورتتون رو روی 8 مگ ببندند و snr رو چک کنید اگر بالای 8-9 بود ازر اینترنت استفاده کنید و نتیجه رو اعلام کنید.در غیر اینصورت درخواست بدین که پورت رو روی 4 مگ ببندند.
    بعد نتیجه را اعلام بفرمایید.

  2. تعداد تشکر ها از Alt+F4 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فشار به هاست و استفاده پهنای باند توسط ربات تلگرام
    توسط T.G.B.Barsam در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: January 22nd, 2018, 10:51
  2. استفاده از سرور مجازی بجای هاست توسط آپاچی
    توسط mohdeh971 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 24th, 2017, 00:34
  3. درخواست آموزش بستن پورت توسط روتر
    توسط berbidvps در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 28th, 2015, 14:01
  4. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: October 11th, 2014, 00:35
  5. درخواست راهنمایی برای مستقیم کردن لینک توسط نویسندگان
    توسط milad.winner در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: July 9th, 2014, 15:02

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •