نقل قول نوشته اصلی توسط HNet نمایش پست ها
دوست عزیز
طبق واقعیت های جامعه و شرکت ها عرف همون بود که خدمتتون عرض کردم.
اگر مشکل از سمت شما باشه، کارشناس هزینه رو به شما اعلام میکنه و شما مختارید که قبول کنید یا نه، این مورد مثل مورد مراجعه یک تعمیر کار به منزل شماست (که طبیعتا هزینه رفت آمد و کارشناسی رو ازتون میگیره) و موارد گفته شده در صورتی هزینه دارد که مشکل سمت شما باشد.

حالا کارشناس تنظیم مقررات بگه که اینطور نیست، آیا هزینه کارشناس را سازمان یا اپراتور میدهد؟ قطعا خیر!
در این مورد سازمان عملا هیچکاره هست چون اگر قطعی شما یا کیفیت خط سمت شما باشد طبق قرار داد و مفاد sla شاتل هیچ تعهدی نسبت به شما ندارد و شکایت شما بعد از یک هفته میشود رای به نفع شاتل.

- - - Updated - - -



دوست عزیز
طبق واقعیت های جامعه و شرکت ها عرف همون بود که خدمتتون عرض کردم.
اگر مشکل از سمت شما باشه، کارشناس هزینه رو به شما اعلام میکنه و شما مختارید که قبول کنید یا نه، این مورد مثل مورد مراجعه یک تعمیر کار به منزل شماست (که طبیعتا هزینه رفت آمد و کارشناسی رو ازتون میگیره) و موارد گفته شده در صورتی هزینه دارد که مشکل سمت شما باشد.

حالا کارشناس تنظیم مقررات بگه که اینطور نیست، آیا هزینه کارشناس را سازمان یا اپراتور میدهد؟ قطعا خیر!
در این مورد سازمان عملا هیچکاره هست چون اگر قطعی شما یا کیفیت خط سمت شما باشد طبق قرار داد و مفاد sla شاتل هیچ تعهدی نسبت به شما ندارد و شکایت شما بعد از یک هفته میشود رای به نفع شاتل.
پشتیبانی شاتل بابت پینگ تایم میگه چون از سمت ما مشکلی دیده نمیشه پس مشکلی وجود نداره.
منظورش از سمت خودشون این نیست که سرویسشون مشکل نداره منظور نرم افزارهایی هست که استفاده میکنن.

تصویری از کیفیت خط برای شما ارسال شده توی پست اول میتونید ببینید. اینترنت روی 8 مگ بسته شده.

بهشون میگیم همه مشترکینی که میشناسیم همین مشکل رو دارن باز زیر بار ایرادشون نمیرن
با خط مخابرات هم تست زدیم مشکلی وجود نداشته