
نوشته اصلی توسط
HNet
دوست عزیز
طبق واقعیت های جامعه و شرکت ها عرف همون بود که خدمتتون عرض کردم.
اگر مشکل از سمت شما باشه، کارشناس هزینه رو به شما اعلام میکنه و شما مختارید که قبول کنید یا نه، این مورد مثل مورد مراجعه یک تعمیر کار به منزل شماست (که طبیعتا هزینه رفت آمد و کارشناسی رو ازتون میگیره) و موارد گفته شده در صورتی هزینه دارد که مشکل سمت شما باشد.
حالا کارشناس تنظیم مقررات بگه که اینطور نیست، آیا هزینه کارشناس را سازمان یا اپراتور میدهد؟ قطعا خیر!
در این مورد سازمان عملا هیچکاره هست چون اگر قطعی شما یا کیفیت خط سمت شما باشد طبق قرار داد و مفاد sla شاتل هیچ تعهدی نسبت به شما ندارد و شکایت شما بعد از یک هفته میشود رای به نفع شاتل.
- - - Updated - - -
دوست عزیز
طبق واقعیت های جامعه و شرکت ها عرف همون بود که خدمتتون عرض کردم.
اگر مشکل از سمت شما باشه، کارشناس هزینه رو به شما اعلام میکنه و شما مختارید که قبول کنید یا نه، این مورد مثل مورد مراجعه یک تعمیر کار به منزل شماست (که طبیعتا هزینه رفت آمد و کارشناسی رو ازتون میگیره) و موارد گفته شده در صورتی هزینه دارد که مشکل سمت شما باشد.
حالا کارشناس تنظیم مقررات بگه که اینطور نیست، آیا هزینه کارشناس را سازمان یا اپراتور میدهد؟ قطعا خیر!
در این مورد سازمان عملا هیچکاره هست چون اگر قطعی شما یا کیفیت خط سمت شما باشد طبق قرار داد و مفاد sla شاتل هیچ تعهدی نسبت به شما ندارد و شکایت شما بعد از یک هفته میشود رای به نفع شاتل.