صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27

موضوع: درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

  1. #11
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    نوشته ها
    15
    تشکر تشکر کرده 
    112
    تشکر تشکر شده 
    50
    تشکر شده در
    39 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

    باید کارشناس بفرستن، اگر مشکل از سمت شما بود، هزینه کاملا با شما هست، اگر از سمت شرکت بود خیر.
    در صورت مقاومت نماینده، ابتدا با شرکت شاتل در تهران تماس بگیرید، اگر مشکل پا برجا بود با 195 تماس بگیرید.

  2. # ADS




     

  3. #12
    عضو انجمن Mehrvarzan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    262
    تشکر تشکر کرده 
    203
    تشکر تشکر شده 
    376
    تشکر شده در
    293 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط kiavaco نمایش پست ها
    هزینه به عهده مشترک به هیچ وجه نیست توی اسیاتک هستیم و معمولا حتی کارشناس اعزارم بشه اگر فقط چک کنه و کاری توی خطوط سیم انجام نده هزینه دریافت نمیکنه
    طبیعتا بله وقتی هزینه داره که مثلا بره سیم کشی رو عوض کنه.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط HNet نمایش پست ها
    باید کارشناس بفرستن، اگر مشکل از سمت شما بود، هزینه کاملا با شما هست، اگر از سمت شرکت بود خیر.
    در صورت مقاومت نماینده، ابتدا با شرکت شاتل در تهران تماس بگیرید، اگر مشکل پا برجا بود با 195 تماس بگیرید.
    تماسی که چند دقیقه پیش داشتم با تنظیم مقررات. اعلام کردن حتی هزینه رفت و برگشت هم نباید پرداخت باشه. کلا این جور سرویس ها هزینه ای نداره و باید مشکل حل بشه
    آدرس تلگرام: https://t.me/Ferdy110
    خرید و فروش بیت کوین با قیمت مناسب: کلیک کنید


  4. #13
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    نوشته ها
    15
    تشکر تشکر کرده 
    112
    تشکر تشکر شده 
    50
    تشکر شده در
    39 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mehrvarzan نمایش پست ها
    طبیعتا بله وقتی هزینه داره که مثلا بره سیم کشی رو عوض کنه.

    - - - Updated - - -


    تماسی که چند دقیقه پیش داشتم با تنظیم مقررات. اعلام کردن حتی هزینه رفت و برگشت هم نباید پرداخت باشه. کلا این جور سرویس ها هزینه ای نداره و باید مشکل حل بشه
    دوست عزیز
    طبق واقعیت های جامعه و شرکت ها عرف همون بود که خدمتتون عرض کردم.
    اگر مشکل از سمت شما باشه، کارشناس هزینه رو به شما اعلام میکنه و شما مختارید که قبول کنید یا نه، این مورد مثل مورد مراجعه یک تعمیر کار به منزل شماست (که طبیعتا هزینه رفت آمد و کارشناسی رو ازتون میگیره) و موارد گفته شده در صورتی هزینه دارد که مشکل سمت شما باشد.

    حالا کارشناس تنظیم مقررات بگه که اینطور نیست، آیا هزینه کارشناس را سازمان یا اپراتور میدهد؟ قطعا خیر!
    در این مورد سازمان عملا هیچکاره هست چون اگر قطعی شما یا کیفیت خط سمت شما باشد طبق قرار داد و مفاد sla شاتل هیچ تعهدی نسبت به شما ندارد و شکایت شما بعد از یک هفته میشود رای به نفع شاتل.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mehrvarzan نمایش پست ها
    طبیعتا بله وقتی هزینه داره که مثلا بره سیم کشی رو عوض کنه.

    - - - Updated - - -


    تماسی که چند دقیقه پیش داشتم با تنظیم مقررات. اعلام کردن حتی هزینه رفت و برگشت هم نباید پرداخت باشه. کلا این جور سرویس ها هزینه ای نداره و باید مشکل حل بشه
    دوست عزیز
    طبق واقعیت های جامعه و شرکت ها عرف همون بود که خدمتتون عرض کردم.
    اگر مشکل از سمت شما باشه، کارشناس هزینه رو به شما اعلام میکنه و شما مختارید که قبول کنید یا نه، این مورد مثل مورد مراجعه یک تعمیر کار به منزل شماست (که طبیعتا هزینه رفت آمد و کارشناسی رو ازتون میگیره) و موارد گفته شده در صورتی هزینه دارد که مشکل سمت شما باشد.

    حالا کارشناس تنظیم مقررات بگه که اینطور نیست، آیا هزینه کارشناس را سازمان یا اپراتور میدهد؟ قطعا خیر!
    در این مورد سازمان عملا هیچکاره هست چون اگر قطعی شما یا کیفیت خط سمت شما باشد طبق قرار داد و مفاد sla شاتل هیچ تعهدی نسبت به شما ندارد و شکایت شما بعد از یک هفته میشود رای به نفع شاتل.

  5. #14
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط deltamusic نمایش پست ها
    چیزه غیر قابل باوری نیست!همه جا ارسال کارشناس هزینش با مشترکه
    اولین جاییه که میبینم هزینه ارسال کارشناس با مشترکه .

  6. تعداد تشکر ها از mhiizadi به دلیل پست مفید


  7. #15
    عضو انجمن Mehrvarzan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    262
    تشکر تشکر کرده 
    203
    تشکر تشکر شده 
    376
    تشکر شده در
    293 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط HNet نمایش پست ها
    دوست عزیز
    طبق واقعیت های جامعه و شرکت ها عرف همون بود که خدمتتون عرض کردم.
    اگر مشکل از سمت شما باشه، کارشناس هزینه رو به شما اعلام میکنه و شما مختارید که قبول کنید یا نه، این مورد مثل مورد مراجعه یک تعمیر کار به منزل شماست (که طبیعتا هزینه رفت آمد و کارشناسی رو ازتون میگیره) و موارد گفته شده در صورتی هزینه دارد که مشکل سمت شما باشد.

    حالا کارشناس تنظیم مقررات بگه که اینطور نیست، آیا هزینه کارشناس را سازمان یا اپراتور میدهد؟ قطعا خیر!
    در این مورد سازمان عملا هیچکاره هست چون اگر قطعی شما یا کیفیت خط سمت شما باشد طبق قرار داد و مفاد sla شاتل هیچ تعهدی نسبت به شما ندارد و شکایت شما بعد از یک هفته میشود رای به نفع شاتل.

    - - - Updated - - -



    دوست عزیز
    طبق واقعیت های جامعه و شرکت ها عرف همون بود که خدمتتون عرض کردم.
    اگر مشکل از سمت شما باشه، کارشناس هزینه رو به شما اعلام میکنه و شما مختارید که قبول کنید یا نه، این مورد مثل مورد مراجعه یک تعمیر کار به منزل شماست (که طبیعتا هزینه رفت آمد و کارشناسی رو ازتون میگیره) و موارد گفته شده در صورتی هزینه دارد که مشکل سمت شما باشد.

    حالا کارشناس تنظیم مقررات بگه که اینطور نیست، آیا هزینه کارشناس را سازمان یا اپراتور میدهد؟ قطعا خیر!
    در این مورد سازمان عملا هیچکاره هست چون اگر قطعی شما یا کیفیت خط سمت شما باشد طبق قرار داد و مفاد sla شاتل هیچ تعهدی نسبت به شما ندارد و شکایت شما بعد از یک هفته میشود رای به نفع شاتل.
    پشتیبانی شاتل بابت پینگ تایم میگه چون از سمت ما مشکلی دیده نمیشه پس مشکلی وجود نداره.
    منظورش از سمت خودشون این نیست که سرویسشون مشکل نداره منظور نرم افزارهایی هست که استفاده میکنن.

    تصویری از کیفیت خط برای شما ارسال شده توی پست اول میتونید ببینید. اینترنت روی 8 مگ بسته شده.

    بهشون میگیم همه مشترکینی که میشناسیم همین مشکل رو دارن باز زیر بار ایرادشون نمیرن
    با خط مخابرات هم تست زدیم مشکلی وجود نداشته
    آدرس تلگرام: https://t.me/Ferdy110
    خرید و فروش بیت کوین با قیمت مناسب: کلیک کنید


  8. #16
    عضو انجمن m2n آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    854
    تشکر تشکر کرده 
    900
    تشکر تشکر شده 
    1,862
    تشکر شده در
    1,218 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

    عجب داستانی شده بگین جمع آوری کنن کلا برین یه شرکت دیگه
    ویرایش توسط m2n : September 16th, 2017 در ساعت 13:22
    فروش یورو Paypal با قیمت مناسب | پرداخت سریع

    طراح وردپرس
    / طراحی قالب وردپرس / طراحی سایت وردپرس


  9. #17
    عضو انجمن Mehrvarzan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    262
    تشکر تشکر کرده 
    203
    تشکر تشکر شده 
    376
    تشکر شده در
    293 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط m2n نمایش پست ها
    عجب داستانی شده بگین جمع آوری کنن کلا برین یه شرکت دیگه
    موضوع اینه اجازه جمع آوری نمیدن مگه اینکه 360 تومن پرداخت کنم.
    فعلا از چند طریق دارم بهشون فشار میارم

    - - - Updated - - -

    بالاخره جواب گرفتم

    قرار شد یه خط بیکار بدم بهشون که تغییر خط بدن و خط من تخلیه بشه
    آدرس تلگرام: https://t.me/Ferdy110
    خرید و فروش بیت کوین با قیمت مناسب: کلیک کنید


  10. #18
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    68
    تشکر تشکر کرده 
    64
    تشکر تشکر شده 
    23
    تشکر شده در
    20 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mehrvarzan نمایش پست ها
    موضوع اینه اجازه جمع آوری نمیدن مگه اینکه 360 تومن پرداخت کنم.
    فعلا از چند طریق دارم بهشون فشار میارم

    - - - Updated - - -

    بالاخره جواب گرفتم

    قرار شد یه خط بیکار بدم بهشون که تغییر خط بدن و خط من تخلیه بشه

    شاتل چکارست که اجازه تخلیه خط شما را نمی دهد ، شما با کارت شناسایی و سندی ک نشان دهد شما مالک خط هستید برید مخابرات و بگید خط رو تخلیه کنید ،احدی مانع شما نمیتونه بشه.
    این 360 تومان هم ک گفتند تهدیدی جهت انصراف از تخلیه می باشد.
    ویرایش توسط aminh03 : September 16th, 2017 در ساعت 15:32

  11. تعداد تشکر ها از aminh03 به دلیل پست مفید


  12. #19
    عضو دائم delta آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    مغازم
    نوشته ها
    1,270
    تشکر تشکر کرده 
    1,468
    تشکر تشکر شده 
    5,180
    تشکر شده در
    2,621 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

    با سلام..یه زنگ میزنید...میگید یا سرویسم رو درست میکنید یا جمع میکنید وگرنه همین الان به سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور شکایت میکنم.

    اینو از یه اخراجی بدبخت کارمند شنیده بودم که سرویس دهنده ها از این حرف وحشت دارند و خودشونو درگیر نمیکنن.. خودم برای خودم و چندین مشتری تست زدم کاملا جواب داده

    اینم سایتش

    https://www.cra.ir
    فروشگاه بازی , کنسول, لوازم دیجیتال دلتافوکس
    فروش و واردات محصولات در منطقه ازاد انزلی

  13. تعداد تشکر ها از delta به دلیل پست مفید


  14. #20
    عضو انجمن abbas141 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    284
    تشکر تشکر کرده 
    546
    تشکر تشکر شده 
    472
    تشکر شده در
    283 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست دستمزد پشتیبانی توسط شاتل

    سلام

    متاسفانه شاتل ، شاتل قدیم نیست . و شاتل فقط مشتریاش رو داره به چشم پول نگاه میکنه :

    البته طبعی هم هست ، وقتی یک شرکت میخواهد توی هزار تا حوزه فعالیت کنه کیفیت دهیش کمتر میشه

    من یه زمانی 4 - 5 سال پیش سرویس داشتم واقعا بی نظیر بود ، اون موقع شاتل فقط توی حوزه خدمات اینترنت پرسرعت کار میکرد .

    اگر یه زمانی مشکل از نظر افت سرعت بود اطلاع میداد ، اگر اتفاقی می خواست بی افته که اینترنت قطع بشه اطلاع میداد . سالی یک بار حداقل زنگ میزدن میگفتند که اقا که داری سالی چند میلیون خرج اینترنتت میکنی ، ایول که از خدمات ما استفاده میکنی و نظرت چیه ؟ ، راضی هستی ؟ نیستی ؟ ، طرح های تشویقی بهت میدادن

    اما همه این ها برای همون 4 - 5 سال پیش بود و سال به سال بدتر شد .

    تا یه جایی که دیگه 7 - 8 ماه پیش دیوانه کننده شده بود ، سرعت اختلال داشت ، یا قطع میشد ، والا زنگ میزدیم یه چیزی هم بدهکار میشدیم .

    الان 7- 8 ماه تمدید نکردیم ، هنوز دست بردار نیستن که اقا بیا تمدید کن ، ماهی 1 - 2 بار زنگ میزنن .

    ما اینترنت مون رو اخرا ماهیانه کرده بودیم . چون والا پول میدادیم 6 ماه ، 3 ماهش بهتره بگم کلا اصلا اینترنت غیر قابل استفاده بود . اما یکبار نشد که اقا بگن شما که 10 روز اینترنتون قطع بود بیا این 3 روز مجانی چون سه روز قطع بود ، ولی کافی شما 1 روز دیر پول بدید سر موقغ قطع میکنن

    من جای شما باشم ، قید شاتل رو میزنم . خدابیامرزه شاتل قبلی رو
    - سپیدار گیفت : فروش انواع فلش مموری تبلیغاتی و اختصاصی + فروش انواع پاور بانک تبلیغاتی و اختصاصی

  15. تعداد تشکر ها از abbas141 به دلیل پست مفید


صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فشار به هاست و استفاده پهنای باند توسط ربات تلگرام
    توسط T.G.B.Barsam در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: January 22nd, 2018, 10:51
  2. استفاده از سرور مجازی بجای هاست توسط آپاچی
    توسط mohdeh971 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 24th, 2017, 00:34
  3. درخواست آموزش بستن پورت توسط روتر
    توسط berbidvps در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 28th, 2015, 14:01
  4. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: October 11th, 2014, 00:35
  5. درخواست راهنمایی برای مستقیم کردن لینک توسط نویسندگان
    توسط milad.winner در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: July 9th, 2014, 15:02

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •