نقل قول نوشته اصلی توسط kiavaco نمایش پست ها
هزینه به عهده مشترک به هیچ وجه نیست توی اسیاتک هستیم و معمولا حتی کارشناس اعزارم بشه اگر فقط چک کنه و کاری توی خطوط سیم انجام نده هزینه دریافت نمیکنه
طبیعتا بله وقتی هزینه داره که مثلا بره سیم کشی رو عوض کنه.

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط HNet نمایش پست ها
باید کارشناس بفرستن، اگر مشکل از سمت شما بود، هزینه کاملا با شما هست، اگر از سمت شرکت بود خیر.
در صورت مقاومت نماینده، ابتدا با شرکت شاتل در تهران تماس بگیرید، اگر مشکل پا برجا بود با 195 تماس بگیرید.
تماسی که چند دقیقه پیش داشتم با تنظیم مقررات. اعلام کردن حتی هزینه رفت و برگشت هم نباید پرداخت باشه. کلا این جور سرویس ها هزینه ای نداره و باید مشکل حل بشه