هزینه به عهده مشترک به هیچ وجه نیست توی اسیاتک هستیم و معمولا حتی کارشناس اعزارم بشه اگر فقط چک کنه و کاری توی خطوط سیم انجام نده هزینه دریافت نمیکنه
طبیعتا بله وقتی هزینه داره که مثلا بره سیم کشی رو عوض کنه.
- - - Updated - - -
نوشته اصلی توسط HNet
باید کارشناس بفرستن، اگر مشکل از سمت شما بود، هزینه کاملا با شما هست، اگر از سمت شرکت بود خیر.
در صورت مقاومت نماینده، ابتدا با شرکت شاتل در تهران تماس بگیرید، اگر مشکل پا برجا بود با 195 تماس بگیرید.
تماسی که چند دقیقه پیش داشتم با تنظیم مقررات. اعلام کردن حتی هزینه رفت و برگشت هم نباید پرداخت باشه. کلا این جور سرویس ها هزینه ای نداره و باید مشکل حل بشه