نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
اگر نظر من رو بخواين بهتر هست مشتری همون رقمی که تو سايت فروشنده ميبينه رو پرداخت کنه.
برای مثال اگر تو سايت x مبلغ 1000 تومان رو ميبينه به عنوان هزينه فاکتور
در نهايت همون 1000 تومان رو پرداخت کنه.
نه با ورود به هر مرحله يک رقمی اضافه بشه به عنوان کارمزد يا ماليات يا موارد مشابه.
پس بهترين حالت اين هست که فروشنده ها اين درصد رو توی قيمت خودشون در نظر بگيرن و مثلا قيمت رو 1050 بزارن که شامل کارمزد و ماليات و موارد مشابه بشه.
فرض کنيد شما ميريد سوپر مارکت، روی پفک نوشته 1000 تومان. اين مبلغ شامل همه کارمزد ها و ماليات ها هست و ديگه تو صندوق فروشنده نميگه 1100 تومان بديد.
تو فرهنگ ما ايرانی ها جا افتاده که وقتی کارمزد و ماليات رو جدا ميبينيم بد بين ميشيم و خيلی وقتا پرداخت نميکنيم. اينطوری باعث ميشه نسبت فروش های موفق فروشنده پايين بياد.
يعنی تو ظاهر فکر ميکنه داره کارمزد رو جدا ميگيره و سودش بيشتر هست ولی در حقيقت سودش کمتر شده چون فروشش کمتر شده و خيلی ها از خريد منصرف شدن.
خوب فرض بفرمایید کارمزد با پذیرنده باشه
در اون صورت کارمزد همون لحظه کسر بشه یا زمانی که درخواست ارسال میشه؟