در هر دو صورت مدير سايت حق انتخاب داره.
ميتونه توی فاکتوری که به مشتری نمايش ميده قيمت رو بزنه و بعد کارمزد رو بهش اضافه کنه.
تو اکثر فروشگاه ساز ها و نرم افزار ها امکان اضافه کردن کارمزد و ماليات وجود داره. اون رو روی قيمت اضافه ميکنه. به مشتری (داخل سايت فروشنده) نشون ميده و اخر سر به درگاه ميفرسته.
(و اين 100 در 100 بهتر از حالتی هست که مشتری تو سايت شما 1000 تومان رو ببينه وقتی وارد درگاه بانک ميشه 1010 تومان ببينه کسر ميشه و دليلش رو هم ندونه. همين اختلاف باعث ميشه طرف درگاه رو ببنده و نسبت پرداخت موفق پايين بياد.)