نقل قول نوشته اصلی توسط alfavps.com نمایش پست ها
تشکر از دوستان که کمی قادر به درک نیستند
تنها میتونم براتون ارزو کنم انشاالله فقط یکبار دچار مشکلی مانند مشکل ما بشید شاید اون موقع درک کردید که واقعا این مشکل نا خواسته بوده
فقط کمی به خودتون زحمت بدید فکر کنید ما چرا داریم این همه ضرر میدیم؟ نمیخواد فکر کنید خودم بهتون میگم. ما میتونستیم با یک برند جدید بیایم اگر قصدمون کلاه برداری بود مطمعن باشید هیچکدوم شما حتی نمی تونست بویی ببره
ما قصدمون بودن در این بازار هست به هر قیمتی که باشه حتی اگر ضرری 5 برابر این میدادیم
برید سرچ کنید یکم ببینید کی این مشکل پیش اومده براش تو بازار ایران و اینگونه جبران خسارت کرده
متاسفم برای هم نوع های خودم که اینگونه دارند برخورد میکنند.
جواب شما دو دوست عزیز هم در پس های قبلی هست کمی سرچ کنید
پوزش میخوام اگر غلط املایی داره چون با موبایل نوشتم بزودی اصلاح میکنم

- - - Updated - - -

دلیلی هم که مدیران مجدد این تاپیک رو باز کردند ارسال کردن مدارک بوده و تایید کردند این مشکل نا خواسته بوده و داریم جبران خسارت میکنیم
بله قابل درک نیست شما خودتون رو بذار جای ما اگر خودت بودی تا الان با مامور جلوی شرکت بودی داشتی دستبند میزدی ببری زندان!!!!(با این روحیه طلبکارانه و تهدید کننده ای که شما دارید میگما!)
در ضمن دوست عزیز طبق قانونی که خودتون گفتید (روی کلیه سرویس های ما 30روز بازگشت وجه داریم ( طبق قوانین ))ما قصد بازگشت وجه سرویس را داریم حالا گفتید مشکل مالی دارید و باید 30-45 روز صبر کنیم که صبر کردیم و هنوز هم خبری نیست از هزینه....
دیگه مشکل شما به ما مربوط نمیشه به حرف خودتون عمل کنید
در ضمن دوست عزیز شما میتونسنید اون زمانی که سرور میخواست قطع بشه تمامی سرور ها را به سرور دیگری منتقل کنید و هیچ گونه قطعی بوجود نیارید.پس خودتون هم پشتیبان خوبی نیستید فقط نشستید نگاه میکردید به تیکت ها و شماره تماس هایی که بر روی تلفن بود!!!