ایشون باید اول خسارت تمام مشتری های قبلی رو پرداخت کنند بعد تاپیک جدید بزنند اینکه مشتری های قبلی نادیده گرفته بشن و مدیریت دوریس وب همینطور به کارشون ادامه بدن مورد تایید ما نیست من از مدیریت وب هاستینگ تالک خواهشمندم تا ایشون خسارت ما رو تقبل نکردن اجازه ی ایجاد تاپیک جدید واسه فروش ندن منم ضرر بزرگی کردم سه تا از سرور مجازی هایی که گرفته بودم یکی شون یک ماه کار کرد همین که ماه دومشو تمدید کردم به کل قطع شد، سرور مجازی دوم وسط ماه قطع شد اخه سرور مجازی رو کجا با قطعی میدن
یه نمایندگی هاستینگ 100 گیگ هم گرفته بودم 90 تومن سرش 6 تا مشتری داشتم بخاطر قطعی ناگهانی سرور من متحمل برگشت هزینه تمام مشتری ها شدم و سایت های خودم این وسط رو هاستینگ ها بود همه دیتابیس هاشون از بین رفته بود.
من توی سایت دوریس وب تیکت بار ها تیکت زدم و همچنان منتظر جوابم
از این ماجرای سرویس گرفتنم یه 2 ، 3 ماهی میگذره اما ایشون عین خیالشون نیست