نقل قول نوشته اصلی توسط hesam92 نمایش پست ها
سلام
دوست عزیز کل اطلاعات مهم سایت های بنده از بین رفته و هرچقدر هم تیکت و زنگ میزدم جوابگو نبودید اصلا براتون مهم نبود پاسخ بدید.
ولی ما همیشه آنلاین و در جواب مشتری هایمان عذر خواهی میکردیم.
بنده در عوض سایت های از دست رفته مشتریان ماهانه هزینه و سرویس رایگان بهشون ارائه میدم که رضایت اون ها جلب بشه با اینکه این ضرر را دریس وب به بنده زده است.
بنده درخواست بازگشت وجه از تاریخ 09/09/2014 زدم ولی الان 15/10/2014 هستش و هیچ گونه پاسخی هم ندادید و بازهم دیشب تیکت دادم گفتید که سرویس جایگزین تقدیم کنم ؟؟؟به نظر شما با سابقه درخشان و خراب کردن سابقه 4 ساله بنده باز هم توقع دارید از شما سرویس بگیرم ؟؟؟؟؟
شما سرور با رم 1 گیگ را 13000 تومان میدهید خب کسی شما را مجبور کرده که بیاید اینقدر ارزان بفروشید بعد وسط راه بمونید ؟؟؟
قول سه ماه ثابت ماندن هزینه سرورها را دادید ولی ماه اول که گذشت برای ماه بعدی فاکتور دو برابر ایجاد کردید....(جای بحث زیاد هستش که از مشکلاتتون بگم تا همین جاش هم کافیه)
لطفا پیگیری کنید اگر که پاسخ گو نیستید لطفا مدیر وب هاستینگ تالک تاپیک را ببندند تا رضایت تمامی افراد ضرر کرده جلب شود
با تشکر
دوست عزیز 2تا پست بالاتر در همین تاپیک اعلام کردم در مورد بازگشت هزینه
شما دارید به مشتریاتون سرویس رایگان میدید خوب ماهم به شما 3ماه سرویس رایگان میدیم
مشکل ما با هزینه نیست چون از هر سرور سود 50 درصد دارید حتی با فروش 13 هزارتومان
در مورد بکاپ هم گفتم ما هیچگونه مسئولیتی الز اول سرویس دهیمون درمورد بکاپ نداشتیم شما اگر اطلاعات خودتون و مشتریاتون مهم بوده برای سرور مجازی فکر بکاپ می بودید
این مشکلی نیست که ما عمدا ایجاد کرده باشیم مشکلی هست که برای ما ایجاد شده
شما جایی رو دارید که از این مشکلات گلایه کنید و خسارت بگیرید ولی متاسفانه ما حتی جایی رو نداریم که حتی گلایه کنیم ازش چه برسه شکایت چون به هیچ کجا دسترسی نداریم تنها باید خودمون ضرر کنیم و به مشتریامون خسارت بدیم
اگر میتونید این رو درک کنید 2تا راه هست
1- صبر کنید مشکل ریالی برطرف بشه هزینه شما برگشت داده بشه
2- 3ماه بهتون سرویس رایگان تقدیم کنیم