نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
هیچ شرکتی مثلا بخواهد رمز سرور عوض کند یا سیستم عامل را اپدیت کند و ... نمیاد دو ساعت بره شرکت میزبان.

اینجوری باشه که شرکت میزبان کلا میشه بازار میوه تره بار پره آدم میشه.

پشتیبانی از طریق تیکتینگ و راه دور انجام میشه و اگر موردی مشکوک باشه کارت ملی و ... دریافت میشه وگرنه برای هر کاری هم لازم نیست فقط برای مواردی که احتمال خسارت به مشتری هست پرسیده میشه.

احتیاج اون شرکت هم به واسطه این هست که مدیر عامل به هیچ عنوان خودش را درگیر موارد فنی نمیکند و کارمندی برای موارد فنی استخدام کرده است و اون کارمند با اختیاراتی که قبلا داده شده است از طرف مدیر امکان درخواست پشتیبانی از میزبان را تا حدی دارد نه که کلا سرور حذف بشه و ... باز در این جور مواقع مدرک درخواست میشه.

کلا بودن یا نبودن وکیل و مدیر و مدیر عامل و 20 کارمند و ... دلیل بر ندادن کارت ملی یا عدم تایید هویت نیست مفهوم تایید هویت برای این شرکت ها به معنای نگهداری صحیح و ارائه خدمات درست هست مخصوصا در چنین شرکت هایی که ممکن هست حتی با اخراج یک کارمند که قبلا دسترسی داشته باشه مورد خظر قرار بگیرند و یادشون بره یا دیر عمل کنند در تعویض رمز ها و دسترسی ها.

-----------------

حالا کار به شرکت نداریم شخص عادی به نظرم با همان تایید دفتر ثبت استاد میتواند مدرک را ارائه کند وقتی این راه میسر هست چرا نده ؟

بدید خودتان را راحت کنید دیگر :ی (البته به شرکت ها و ... که قابل اعتماد هستند نه هر هاستینگ تابستانی که چنین مدرکی بخواهد طبیعتا ابتدا باید خود آن شرکت اعتبارش مشخص باشد و آدرس و ... شرکت کاملا صحیح و درست باشد)

کلا باید اعتماد اول از سمت مشتری باشد.


به نظر شما با تایید ثبت اسناد هم میشه مشکل ایجاد کرد ؟ تاحالا نه دیدم بنده نه شنیدم حقیقتش.


یا حق
من نمیدونم چرا گیر دادید به تایید هویت با کارت ملی !!! عزیز ما میگیم به صورت اجباری نباید همه رو به یک چشم نگاه کرد و از همه کارت ملی خواست .

شما یک وریفای ایمیل با شماره تلفن همراه قرار بدید . خب تا اینجای کار قسمت فروشنده حله . چون شماره تماس داره با ایمیل با آیپی . همینا برای اینکه در اختیار مراجع قضایی قرار بدید کفایت میکنه . حالا ممکنه بعضی از اطلاعات دیگری که ارسال شده هم صحیح باشه .

خب میمونه قسمت مشتری ! که درخواست تعویض پسورد و ... این چیزا رو میده . خب شرکت زنگ بزنه 5 دقیقه صحبت کنه . دلیل رو جویا بشه و ...

حالا شما میگی فلانی شرکته 20 نفر کارمند داره ممکنه کارمند سوء استفاده کنه ! این اصلا ربطش به شرکت ارائه دهنده چیه ! حالا فرض کنیم شرکت خیلی اهمیت میده . خب برای این موارد خاص تدابیری اندیشه کنه و باهاشون همانگ کنه . چرا میاین shortcut میزنید و بدون در نظر گرفتن مشتری به فکر راحتی خودتون هستید .

در مورد صحبت های قبلی شما

همیشه بدترین حالت را در نظر بگیرید تا بدترین مشکلات راحت ترین مشکلات باشند
این رو از دید مشتری نگاه کنید . یعنی مشتری بخواد هنگام ثبت نام بدترین حالت رو در نظر بگیره ، بدترین حالت این هست که طرف مقابل قراره سوء استفاده کنه پس من نباید مدارک بدم . من که همیشه اینجوری به قضیه نگاه میکنم

ارائه دهنده هم با نگاه شما میاد و همه رو خلاف کار میدونه و دونه دونه مدارک میخواد !

خب ارائه دهنده یکم کوتاه بیاد ( با روش هایی که گفتم تایید هویت کنه ) مسئله حل میشه .