نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 100

موضوع: ارسال مدارک هویتی به سایت و شرکت های شخصی در فضای مجازی درست یا غلط ؟!

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    5
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    19
    تشکر شده در
    14 پست

    پیش فرض پاسخ : ارسال مدارک هویتی به سایت و شرکت های شخصی در فضای مجازی درست یا غلط ؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط reza* نمایش پست ها
    مشتری میخواد تغییر سیستم عامل ، پسورد و ... بده هی باید بره دفترخونه ؟

    پس با گفته ی من که بهتره بیاد دفتر و گفته ی شما که بره دفترخونه تفاوتی نیست . بالاخره مشتری باید به دردسر بیوفته اما دفترخونه بازار تره بار بشه مشکلی نیست ولی دفتر باید همیشه آروم باشه خیلی هم عالی

    به هر حال موفق باشید ببینیم دیگر دوستان چه نظری دارند استفاده میکنیم.
    اگر یک شرکت قوی باشد مطمئنا از رفت و آمد بسیار استقبال می کند و مهم نیست تبدیل به تره بار بشود یا نه! اما اگر یک دفتر 20متری اجاره ای یا دفترکار مشترک باشد که چند نفر با هم اجاره کرده اند که فقط یک آدرس بدهند و یک منشی تلفن جواب بدهد...مطمئنا باید ساکت باشد!!!

    وقتی یک ساختمان سه طبقه داشته باشید که بخش انفورماتیک و پشتیبانی فضای آ***تیک و مجزا داشته باشد مطمئن هستم بسیار خوشحال می شوید که در طبقه همکف مشتریان و کاربران برای رفع مسائل یا عقد قرارداد یا تکمیل مدارک خود صف کشیده باشند و آنجا را بر روی سرشان بگذارند...

    به قول کینز استاد اقتصاد که می گفت "کشش منحنی تقاضا را باید از فریاد و هیاهوی مشتریان یک محصول دریافت"!!!

  2. #2
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : ارسال مدارک هویتی به سایت و شرکت های شخصی در فضای مجازی درست یا غلط ؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط dwr969 نمایش پست ها
    اگر یک شرکت قوی باشد مطمئنا از رفت و آمد بسیار استقبال می کند و مهم نیست تبدیل به تره بار بشود یا نه! اما اگر یک دفتر 20متری اجاره ای یا دفترکار مشترک باشد که چند نفر با هم اجاره کرده اند که فقط یک آدرس بدهند و یک منشی تلفن جواب بدهد...مطمئنا باید ساکت باشد!!!

    وقتی یک ساختمان سه طبقه داشته باشید که بخش انفورماتیک و پشتیبانی فضای آ***تیک و مجزا داشته باشد مطمئن هستم بسیار خوشحال می شوید که در طبقه همکف مشتریان و کاربران برای رفع مسائل یا عقد قرارداد یا تکمیل مدارک خود صف کشیده باشند و آنجا را بر روی سرشان بگذارند...

    به قول کینز استاد اقتصاد که می گفت "کشش منحنی تقاضا را باید از فریاد و هیاهوی مشتریان یک محصول دریافت"!!!
    دوست عزیز مثلا دیتاسنتر دولتی تبیان یا فن آوا یا افرانت مخصوصا مخصوصا مرکز داده علمی پژوهشی و ... که ما بودیم و هستیم وقتی برید آنجا میگویند که تیکت کنید نباید همش بیاید اینجا.

    حالا اینها دفتر 20 متری دارند ؟ حتی برای رفتن به مرکز داده باید دلیل درست داشته باشید و از قبل تلفنی یا تیکتی هماهنگ کنید نه که بلند شید برید آنجا و اگر سرشون شلوغ باشه میگویند مثلا امروز نه فردا بیاید برای قرارداد یا ...

    شرکت خدماتی اینترنتی مطمئن باشید باید خیلی دقیق تر از این حرف ها باشه و رفتن همه مشتریان به مرکز های داده سر دلیل های کوچک و بزرگ باعث سردرگمی میشه هرچند شرکت بزرگ باشه و ممکنه اشتباهاتی پیش بیاد ولی تیکت و ... در کمال آرامش انجام میشه از راه دور.

    اینجوری که شما میگید باید مثل بانک ها دستگاه نوبت دهی بگذارند :ی


    حتی برخی مدارک هم به صورت فکس دریافت میکنند


    یا حق
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  3. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    5
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    19
    تشکر شده در
    14 پست

    پیش فرض پاسخ : ارسال مدارک هویتی به سایت و شرکت های شخصی در فضای مجازی درست یا غلط ؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    دوست عزیز مثلا دیتاسنتر دولتی تبیان یا فن آوا یا افرانت مخصوصا مخصوصا مرکز داده علمی پژوهشی و ... که ما بودیم و هستیم وقتی برید آنجا میگویند که تیکت کنید نباید همش بیاید اینجا.

    حالا اینها دفتر 20 متری دارند ؟ حتی برای رفتن به مرکز داده باید دلیل درست داشته باشید و از قبل تلفنی یا تیکتی هماهنگ کنید نه که بلند شید برید آنجا و اگر سرشون شلوغ باشه میگویند مثلا امروز نه فردا بیاید برای قرارداد یا ...

    شرکت خدماتی اینترنتی مطمئن باشید باید خیلی دقیق تر از این حرف ها باشه و رفتن همه مشتریان به مرکز های داده سر دلیل های کوچک و بزرگ باعث سردرگمی میشه هرچند شرکت بزرگ باشه و ممکنه اشتباهاتی پیش بیاد ولی تیکت و ... در کمال آرامش انجام میشه از راه دور.

    اینجوری که شما میگید باید مثل بانک ها دستگاه نوبت دهی بگذارند :ی


    حتی برخی مدارک هم به صورت فکس دریافت میکنند


    یا حق
    بنده درباره شرکتهای هاستینگ و نمایندگان فروش اس ام اس گفتم (صورت مساله در نوشته استارتر) چه کسی درباره دیتاسنتر و یا ارائه خدمات اینترنت پرسرعت و... صحبت کرده است!
    آخر جایی مثل تبیان و پارس آنلاین چه از نظر سرمایه و چه از نظر اعتبار که تراکنشهای سالانه چندده میلیاردی دارند را شما با سخنان بنده ارزشیابی می کنید! این مثالهای شما مصداق "مثال مع الفارق" است.

    منظور از صحبتها درباره ریسلرهایی است که از شرکتهای مختلف نمایندگی هاست و پنل اس ام اس دارند مثلا 300هزارتومان 400هزارتومان از فرا...و... نمایندگی دارند، می آیند می گویند نماینده مستقیم همراه اول و cp مخابرات هستند و مدارک دوستان را میگیرند و اعتبارشان مشخص نیست!

    اگر کسی در بانک صادرات از شما مدرک بگیرد یا اگر تجربه گرفتن دسته چک 50برگی داشته باشید هرچه مدرک شخصی و تجاری و... را از شما می گیرد و آدرس منزل و شماره ثابت منزل و کلی مدرک دیگر... آیا کسی هست بگوید نمی دهم چون ممکن است از آن سوءاستفاده شود.

    بنابراین اصول فضای مجازی و نقل و انتقالات مجازی دیتا و اسناد حقوقی و دولت الکترونیک سرجایش و اعتبار کسب و کار نیز سرجایش!

    وقتی فردی با سرمایه 200هزارتومانی وارد صنعت نت می شود یا صنعت تبلیغات پیام کوتاه مصیبتها از راه می رسند. البته آسیب شناسی درستش مشکل رکود تورمی و عدم وجود کار مناسب برای افراد در سنین مختلف و با توانایی های مختلف است. امیدوارم نقض غرض نشده باشد و کلام بنده درست برداشت شود.
    ویرایش توسط dwr969 : January 26th, 2014 در ساعت 16:59

  4. #4
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : ارسال مدارک هویتی به سایت و شرکت های شخصی در فضای مجازی درست یا غلط ؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط dwr969 نمایش پست ها
    آخر جایی مثل تبیان و پارس آنلاین چه از نظر سرمایه و چه از نظر اعتبار که تراکنشهای سالانه چندده میلیاردی دارند را شما با سخنان بنده ارزشیابی می کنید! این مثالهای شما مصداق "مثال مع الفارق" است.

    منظور از صحبتها درباره ریسلرهایی است که از شرکتهای مختلف نمایندگی هاست و پنل اس ام اس دارند مثلا 300هزارتومان 400هزارتومان از فرا...و... نمایندگی دارند، می آیند می گویند نماینده مستقیم همراه اول و cp مخابرات هستند و مدارک دوستان را میگیرند و اعتبارشان مشخص نیست!

    نقل قول نوشته اصلی توسط dwr969 نمایش پست ها
    اگر یک شرکت قوی باشد مطمئنا از رفت و آمد بسیار استقبال می کند و مهم نیست تبدیل به تره بار بشود یا نه! اما اگر یک دفتر 20متری اجاره ای یا دفترکار مشترک باشد که چند نفر با هم اجاره کرده اند که فقط یک آدرس بدهند و یک منشی تلفن جواب بدهد...مطمئنا باید ساکت باشد!!!

    وقتی یک ساختمان سه طبقه داشته باشید که بخش انفورماتیک و پشتیبانی فضای آ***تیک و مجزا داشته باشد مطمئن هستم بسیار خوشحال می شوید که در طبقه همکف مشتریان و کاربران برای رفع مسائل یا عقد قرارداد یا تکمیل مدارک خود صف کشیده باشند

    والله صحبت شما کلی بوده و وقتی میگید شرکت قوی باشد یعنی مثلا پارس انلاین شرکت قوی نیست. کلی گفتید شرکت مخصوصا اون ساختمان سه طبقه را نگاه کنید یعنی هر شرکتی به مشتری بگه سر هر چیزی نیا شرکت و تیکت و ... بفرست میشه شرکت ضعیف.
    یعنی پارس آنلاین یا هر شرکتی که درامدش چند ده میلیاردی باشه جزو صحبت شما نیست ؟ چه فرقی داره ؟ به خدا شرکتی که ماهی 200 تومنم در بیاره آدمه و شرکته حالا در وسعت کوچکتر مهم درامد یا ساختمان یا ... نیست مهم اعتبار شرکته و هر شرکتی نظم بخواهد رعایت کند اجازه مراجعه تمام مشتریان برای هر کاری را به شرکت نمیدهد خیلی خیلی بخواهد در اپراتور قوی باشد کلا یک محل جداگانه برای مراجعه مشتری آماده میکند آن هم فروش نه فنی که 1 در هزار هست این کار.

    صحبت سر مراجعه مشتری سر مشکلات فنی یا ... برای دادن مدرک به مرکز خدمات دهی بود که به اینجا رسید در ارائه مدرک اول و آخر مهم اعتبار شرکته بهتره روی این مورد تمرکز داشته باشند دوستان حالا از هر طریقی مدارک دریافت کنند وقتی اعتبار باشد فرقی به حال مشتری ندارد اما باید تمام نکات امنیتی هم رعایت بشه به هر حال مثلا گفته دوستان که گفتند تصویر کوچکتر باشه با موبایل عکس گرفته بشه و ... در کنار بقیه نکات ، جزو نکات خوبی بود.


    یا حق
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  5. #5
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    5
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    19
    تشکر شده در
    14 پست

    پیش فرض پاسخ : ارسال مدارک هویتی به سایت و شرکت های شخصی در فضای مجازی درست یا غلط ؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    والله صحبت شما کلی بوده و وقتی میگید شرکت قوی باشد یعنی مثلا پارس انلاین شرکت قوی نیست. کلی گفتید شرکت مخصوصا اون ساختمان سه طبقه را نگاه کنید یعنی هر شرکتی به مشتری بگه سر هر چیزی نیا شرکت و تیکت و ... بفرست میشه شرکت ضعیف.
    یعنی پارس آنلاین یا هر شرکتی که درامدش چند ده میلیاردی باشه جزو صحبت شما نیست ؟ چه فرقی داره ؟ به خدا شرکتی که ماهی 200 تومنم در بیاره آدمه و شرکته حالا در وسعت کوچکتر مهم درامد یا ساختمان یا ... نیست مهم اعتبار شرکته و هر شرکتی نظم بخواهد رعایت کند اجازه مراجعه تمام مشتریان برای هر کاری را به شرکت نمیدهد خیلی خیلی بخواهد در اپراتور قوی باشد کلا یک محل جداگانه برای مراجعه مشتری آماده میکند آن هم فروش نه فنی که 1 در هزار هست این کار.

    صحبت سر مراجعه مشتری سر مشکلات فنی یا ... برای دادن مدرک به مرکز خدمات دهی بود که به اینجا رسید در ارائه مدرک اول و آخر مهم اعتبار شرکته بهتره روی این مورد تمرکز داشته باشند دوستان حالا از هر طریقی مدارک دریافت کنند وقتی اعتبار باشد فرقی به حال مشتری ندارد اما باید تمام نکات امنیتی هم رعایت بشه به هر حال مثلا گفته دوستان که گفتند تصویر کوچکتر باشه با موبایل عکس گرفته بشه و ... در کنار بقیه نکات ، جزو نکات خوبی بود.


    یا حق
    قبول دارم سخنان شما را ، به همین دلیل هم عرض کردم سوءبرداشت شده، و بی احترامی به شرکت های کوچک نشود. کاش و ای کاش همین نوع فرهنگ درک صحیح و احترام همیشه در صنعت نت جاری باشد.

    100درصد گفته شما تایید می شود که فقط بخش فروش و آن هم به صورت درست اگر ساختمان یا دفتر بزرگ باشد مراجعه حضوری خودش راهگشا است. سایر بخش ها باید از طریق تیکت یا تماس آنلاین یا مرکز تماس با مشتریان در ارتباط باشند.

    شما در ارسال مدارک به صورت مجازی همیشه باید نکات امنیتی را رعایت کنید و در بین نکاتی که دوستان بیان نمودند بهترین راه

    پس از اسکن مدارک، save for web در فوتوشاپ با رزولیشن72 است و حتما در قسمت انتخاب سایز ابعاد 50درصد تیک شود.

    همچنین دوستانی که نماینده همراه اول هستند و نامه های مخابرات را دریافت می کنند می دانند که اجبار در گرفتن مدارک بدون هیچ خدشه ای از وظایف نمایندگان همراه اول است خصوصا در واگذاری خطوط مجازی پیامک. متاسفانه برخی از واسطه های دسته چندم از این مساله سوء استفاده می کنند.

    همچنین جهت اطلاع دوستان و بزرگوارن، اپراتور021 برای فعال سازی خطوط مجازی ارسال پیامک کلیه مدارکی که مخابرات برای خرید یک خط دریافت می کند را از شما می خواهد.

    در انتها اگر کلام بنده درست بیان نشده است و مایه سوء برداشت، از تمامی سروران گرامی عذرخواهی می کنم.

  6. تعداد تشکر ها از dwr969 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خوشگل سازی گرویتی فرم
    توسط mastersky در انجمن Wordpress
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: August 20th, 2017, 17:48
  2. مشکل با تغییر مشخصات هویتی پنل !
    توسط OMIDTU5 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: July 24th, 2017, 16:39
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: July 27th, 2015, 02:03
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 28th, 2015, 08:31
  5. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: March 15th, 2014, 20:00

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •