نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
خواهش میکنم.

به نظر من مورد زیر هم میشه :

ما حتی به کاربر یک بار گفتیم که اگر اطمینان ندارید یک کپی از کارت ملی بگیرید و روی آن با دست خط بنویسید برای ارائه و تایید هویت به شرکت .... میباشد و تایید دفتر ثبت اسناد کنید که مهر اسناد هم روی آن زده باشند که خیالتون کامل راحت باشه


خیلی موارد هست که بشه تایید هویت کرد بدون این که بشه سوء استفاده کرد.


حتی بوده مواردی که شرکتی خدمات داشته و یکی از کارمندان همان شرکت چون پسورد پنل را نداشته و عوض شده بوده درخواست تعویض و دریافت رمز سرویس اصلی را کرده بوده که بعد از درخواست تایید هویت شخصی و شرکتی نتوانسته آن را انجام بده بعدا متوجه شدیم آن کارمند اخراج شده بوده از شرکت و قصد آسیب زدن را داشته.


باور کنید مدارک شناسایی اگر 1/10 به نفع میزبان باشد 9/10 به نفع خود مشتری هست پس بهتره هم از جایی خرید بشه که به آن اطمینان داشته باشید و هم برای اطمینان مثلا طبق راههای پیشنهادی مدارک ارائه شود.




هک اکانت منظور هاست و پنل کاربری مشتری هست + ایمیل.

یک مورد دیگر هم :

حتی یک بار دیدیم کاربر با نام خودش مجدد ثبت نام کرده بعد که گفتیم چرا دو اکانت گفتند ایمیل قبلی بنده هک شده لطفا سرویس ها را به اکانت فعلی منتقل کنید وقتی کارت ملی خواستیم که با نام و ... مطابق باشد از دادن آن معذور بودند و بعد که با تلفن داده شده تماس گرفته شد متوجه شدیم کسی قصد سوء استفاده داشته.

حتی در برخی موارد که خیلی حساس شویم آدرس کامل که زده شده است هم پرسیده میشود.


پس این موارد خیلی حساس و مهم هستند برای سرویس پایدار و حداقل مطمئن تر.

یا حق
تایید ایمیل + تایید شماره تماس با ارسال یک لینک و یک اس ام اس حاوی کد فعال سازی .

ایمیل هک بشه درست . امکانش هست . شماره هم هک میشه ؟

حالا فرض کنیم این هم اتفاق بیوفته و اصلا شما فروخته بشه یا ... . این دو عمل ( هک شدن ایمیل و از بین رفتن شماره ) چند درصد احتمال داره هم زمان صورت بگیره ؟!!!

حتی میشه سیستمی طراحی کرد تا هر یک ماه - یک فصل - یک سال یا ... مجدد این کد ها رو به شماره و ایمیل ارسال کنه تا اگر مشکلی بود زود تر رفع بشه .