نقل قول نوشته اصلی توسط dwr969 نمایش پست ها
اگر یک شرکت قوی باشد مطمئنا از رفت و آمد بسیار استقبال می کند و مهم نیست تبدیل به تره بار بشود یا نه! اما اگر یک دفتر 20متری اجاره ای یا دفترکار مشترک باشد که چند نفر با هم اجاره کرده اند که فقط یک آدرس بدهند و یک منشی تلفن جواب بدهد...مطمئنا باید ساکت باشد!!!

وقتی یک ساختمان سه طبقه داشته باشید که بخش انفورماتیک و پشتیبانی فضای آ***تیک و مجزا داشته باشد مطمئن هستم بسیار خوشحال می شوید که در طبقه همکف مشتریان و کاربران برای رفع مسائل یا عقد قرارداد یا تکمیل مدارک خود صف کشیده باشند و آنجا را بر روی سرشان بگذارند...

به قول کینز استاد اقتصاد که می گفت "کشش منحنی تقاضا را باید از فریاد و هیاهوی مشتریان یک محصول دریافت"!!!
دوست عزیز مثلا دیتاسنتر دولتی تبیان یا فن آوا یا افرانت مخصوصا مخصوصا مرکز داده علمی پژوهشی و ... که ما بودیم و هستیم وقتی برید آنجا میگویند که تیکت کنید نباید همش بیاید اینجا.

حالا اینها دفتر 20 متری دارند ؟ حتی برای رفتن به مرکز داده باید دلیل درست داشته باشید و از قبل تلفنی یا تیکتی هماهنگ کنید نه که بلند شید برید آنجا و اگر سرشون شلوغ باشه میگویند مثلا امروز نه فردا بیاید برای قرارداد یا ...

شرکت خدماتی اینترنتی مطمئن باشید باید خیلی دقیق تر از این حرف ها باشه و رفتن همه مشتریان به مرکز های داده سر دلیل های کوچک و بزرگ باعث سردرگمی میشه هرچند شرکت بزرگ باشه و ممکنه اشتباهاتی پیش بیاد ولی تیکت و ... در کمال آرامش انجام میشه از راه دور.

اینجوری که شما میگید باید مثل بانک ها دستگاه نوبت دهی بگذارند :ی


حتی برخی مدارک هم به صورت فکس دریافت میکنند


یا حق