هیچ شرکتی مثلا بخواهد رمز سرور عوض کند یا سیستم عامل را اپدیت کند و ... نمیاد دو ساعت بره شرکت میزبان.
اینجوری باشه که شرکت میزبان کلا میشه بازار میوه تره بار پره آدم میشه.
پشتیبانی از طریق تیکتینگ و راه دور انجام میشه و اگر موردی مشکوک باشه کارت ملی و ... دریافت میشه وگرنه برای هر کاری هم لازم نیست فقط برای مواردی که احتمال خسارت به مشتری هست پرسیده میشه.
احتیاج اون شرکت هم به واسطه این هست که مدیر عامل به هیچ عنوان خودش را درگیر موارد فنی نمیکند و کارمندی برای موارد فنی استخدام کرده است و اون کارمند با اختیاراتی که قبلا داده شده است از طرف مدیر امکان درخواست پشتیبانی از میزبان را تا حدی دارد نه که کلا سرور حذف بشه و ... باز در این جور مواقع مدرک درخواست میشه.
کلا بودن یا نبودن وکیل و مدیر و مدیر عامل و 20 کارمند و ... دلیل بر ندادن کارت ملی یا عدم تایید هویت نیست مفهوم تایید هویت برای این شرکت ها به معنای نگهداری صحیح و ارائه خدمات درست هست مخصوصا در چنین شرکت هایی که ممکن هست حتی با اخراج یک کارمند که قبلا دسترسی داشته باشه مورد خظر قرار بگیرند و یادشون بره یا دیر عمل کنند در تعویض رمز ها و دسترسی ها.
-----------------
حالا کار به شرکت نداریم شخص عادی به نظرم با همان تایید دفتر ثبت استاد میتواند مدرک را ارائه کند وقتی این راه میسر هست چرا نده ؟
بدید خودتان را راحت کنید دیگر :ی (البته به شرکت ها و ... که قابل اعتماد هستند نه هر هاستینگ تابستانی که چنین مدرکی بخواهد طبیعتا ابتدا باید خود آن شرکت اعتبارش مشخص باشد و آدرس و ... شرکت کاملا صحیح و درست باشد)
کلا باید اعتماد اول از سمت مشتری باشد.
به نظر شما با تایید ثبت اسناد هم میشه مشکل ایجاد کرد ؟

تاحالا نه دیدم بنده نه شنیدم حقیقتش.
یا حق