فقط مقصر ما بودیم؟ شما هم مقصری که با اینکه میدونستید هیچ مسوولیتی در قبال بکاپ ها نداریم هیچگونه اقدامی نکردید برای فایل های مشتریاتون که بهشون تضمین بکاپ داده بودید. مثل این میمونه ماشین با تضمین ایربگ به مشتریاتون فروخته باشبد بعد مشتریتون تصادف کنه دریغ از ایربگ! حالا چون دیوار کوتاه نر از ما پیدا نکردید که خراب کنید اینطور گستاخانه دارید حرف میزنید! سواد که دارید یکم زحمت بدید به خودتون تاریخ ایمیل رو نگاه کنید هنوز 30 روز نشده چه برسه 45 روز! وقتی اکانت پیپال لیمیت شده از چه طریقی انتظار داشتید سرور دیگری خرید کنیم؟ وقتی فقط همون پیپال امکان خرید بوده و دیتاسنتر فقط همون پیپال رو قبول داشته و نمیشد با اکانت دیگری خرید کرد ما باید معجزه میکردیم؟
در ضمن از ۵ سرور. ما فقط ۲ عدد مشکل پیدا کرده بود ۳ سرور دیگر بدون مشکل دارند ادامه میدند
و خوشحال میشم یک مدرک هم قرار بدید چون دارم احساس میکنم یکی از همکاران باشید.
شما هم اگر مدرک مهمی دارید برید شکایت کنید خوشحال میشیم دادگاه میزان خسارت رو تایین کنه و مقصر تشخیص بده چون یکی از کاربران اینکارو کرد و دادگاه حکم داد فقط تعداد روز هایی که سرور قطع بوده هزینش به مشترک برگشت داده بشه یا معادلش سرویس بدیم