نقل قول نوشته اصلی توسط zigma4000 نمایش پست ها
شما پست قبلی رو نگاه کنید تاریخ پست مربوط به دو ماه پیش هست و در اون تاریخ بیش از یک ماه بود که شما در جواب تیکت ها امروز فردا میکردید ( حداقل 90 روز از تاریخ درخواست بازگشت وجه گذشته ) !

اگر فرار میکردید حداقل میگفتیم فرار کردید و دیگه به شخص دیگه ای ضرر نمیزنین ، الان با این سابقه درخشان باز برگشتید و در حالی که هنوز پول کاربران قبلی رو پس ندادید دوبار تصمیم به جمع کردن پول ملت دارید!
نقل قول نوشته اصلی توسط hesam92 نمایش پست ها
بله قابل درک نیست شما خودتون رو بذار جای ما اگر خودت بودی تا الان با مامور جلوی شرکت بودی داشتی دستبند میزدی ببری زندان!!!!(با این روحیه طلبکارانه و تهدید کننده ای که شما دارید میگما!)
در ضمن دوست عزیز طبق قانونی که خودتون گفتید (روی کلیه سرویس های ما 30روز بازگشت وجه داریم ( طبق قوانین ))ما قصد بازگشت وجه سرویس را داریم حالا گفتید مشکل مالی دارید و باید 30-45 روز صبر کنیم که صبر کردیم و هنوز هم خبری نیست از هزینه....
دیگه مشکل شما به ما مربوط نمیشه به حرف خودتون عمل کنید
در ضمن دوست عزیز شما میتونسنید اون زمانی که سرور میخواست قطع بشه تمامی سرور ها را به سرور دیگری منتقل کنید و هیچ گونه قطعی بوجود نیارید.پس خودتون هم پشتیبان خوبی نیستید فقط نشستید نگاه میکردید به تیکت ها و شماره تماس هایی که بر روی تلفن بود!!!
فقط مقصر ما بودیم؟ شما هم مقصری که با اینکه میدونستید هیچ مسوولیتی در قبال بکاپ ها نداریم هیچگونه اقدامی نکردید برای فایل های مشتریاتون که بهشون تضمین بکاپ داده بودید. مثل این میمونه ماشین با تضمین ایربگ به مشتریاتون فروخته باشبد بعد مشتریتون تصادف کنه دریغ از ایربگ! حالا چون دیوار کوتاه نر از ما پیدا نکردید که خراب کنید اینطور گستاخانه دارید حرف میزنید! سواد که دارید یکم زحمت بدید به خودتون تاریخ ایمیل رو نگاه کنید هنوز 30 روز نشده چه برسه 45 روز! وقتی اکانت پیپال لیمیت شده از چه طریقی انتظار داشتید سرور دیگری خرید کنیم؟ وقتی فقط همون پیپال امکان خرید بوده و دیتاسنتر فقط همون پیپال رو قبول داشته و نمیشد با اکانت دیگری خرید کرد ما باید معجزه میکردیم؟
در ضمن از ۵ سرور. ما فقط ۲ عدد مشکل پیدا کرده بود ۳ سرور دیگر بدون مشکل دارند ادامه میدند
و خوشحال میشم یک مدرک هم قرار بدید چون دارم احساس میکنم یکی از همکاران باشید.
شما هم اگر مدرک مهمی دارید برید شکایت کنید خوشحال میشیم دادگاه میزان خسارت رو تایین کنه و مقصر تشخیص بده چون یکی از کاربران اینکارو کرد و دادگاه حکم داد فقط تعداد روز هایی که سرور قطع بوده هزینش به مشترک برگشت داده بشه یا معادلش سرویس بدیم