تشکر از دوستان که کمی قادر به درک نیستند
تنها میتونم براتون ارزو کنم انشاالله فقط یکبار دچار مشکلی مانند مشکل ما بشید شاید اون موقع درک کردید که واقعا این مشکل نا خواسته بوده
فقط کمی به خودتون زحمت بدید فکر کنید ما چرا داریم این همه ضرر میدیم؟ نمیخواد فکر کنید خودم بهتون میگم. ما میتونستیم با یک برند جدید بیایم اگر قصدمون کلاه برداری بود مطمعن باشید هیچکدوم شما حتی نمی تونست بویی ببره
ما قصدمون بودن در این بازار هست به هر قیمتی که باشه حتی اگر ضرری 5 برابر این میدادیم
برید سرچ کنید یکم ببینید کی این مشکل پیش اومده براش تو بازار ایران و اینگونه جبران خسارت کرده
متاسفم برای هم نوع های خودم که اینگونه دارند برخورد میکنند.
جواب شما دو دوست عزیز هم در پس های قبلی هست کمی سرچ کنید
پوزش میخوام اگر غلط املایی داره چون با موبایل نوشتم بزودی اصلاح میکنم
- - - Updated - - -
دلیلی هم که مدیران مجدد این تاپیک رو باز کردند ارسال کردن مدارک بوده و تایید کردند این مشکل نا خواسته بوده و داریم جبران خسارت میکنیم