نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
با سلام خدمت شما،
هنوز به نتیجه نرسیده ایم.
1.بنا بر دلایل بانکی، خریدار باید اطلاعات فاکتور را داشته باشد و در هر لحظه از آخرین وضعیت آن با خبر باشد. همچنین اگر مشکلی پیش آمد، و خرید تکمیل نشد، خریدار باید از طریق لینک ثابت فاکتور، خرید را تکمیل نماید و یا منتظر بماند، پول به حساب او برگشت داده شود.
2.فروشنده باید در وب سایت فروشگاه خود، مراحل و فرآیند خرید را توضیح داده و خریدار را توجیح کند. معمولا" برای پشتیبانی با شماره پشتیبانی شرکت ما تماس میگیرند.
3.ایمیل تنها برای ارسال فاکتور جهت پیگیری می باشد؛ اختیاری بوده و اجباری نیست.
بنا بر مشکلات و محدودیت های بانکی، امکان ارائه درگاه مستقیم، به صورت قانونی وجود ندارد. تمامی آدرس های بازگشتی ثبت شده در بانک، باید یکی بوده و با آدرس اعلام شده برابری نماید.
هدف و وظیفه اصلی ما، مدیریت و کنترل فرآیند خرید و پرداخت برای فروشنده و خریدار می باشد. متاسفانه باید اعتماد از دست رفته، با زمینه سازی و آگاه سازی خریداران و فروشندگان، باز گردد.
پیروز باشید
1-اگر بتونید این مراحلی که نیاز هست را در فریر پیاده سازی کنید بهتره.یعنی تمامی این امکانات در صفحه تحویل محصول تعبیه بشود
منظورم از 100%مستقیم درگاه مستقیم بانک نیست منظورم اینه که کاربر به وسیله شما برود به گیت پرداخت و برگردد بدون این که این وسط کاری لازم باشه انجام بده