چرا از طریق ایمیل یا اطلاعیه تو سایت مشکل رو اطلاع نمیدید ؟حتما باید بیایم تو این تاپیک بپرسیم تا بفهمیم جریان چیه ؟؟؟این خیلی بد هست که واسه پشتیبانی و مطلع شدن از اخبار و بقیه موارد باید بیایم تو یه تاپیک تو wht ...
وب سرویس واریز وجه خودکار
ناحیه کاربری گسترده
وب سرویس اختصاصی
سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق
واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز
واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز
پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)
سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند
تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم
درگاه های پرداخت متنوع و پایدار
چرا از طریق ایمیل یا اطلاعیه تو سایت مشکل رو اطلاع نمیدید ؟حتما باید بیایم تو این تاپیک بپرسیم تا بفهمیم جریان چیه ؟؟؟این خیلی بد هست که واسه پشتیبانی و مطلع شدن از اخبار و بقیه موارد باید بیایم تو یه تاپیک تو wht ...
ویرایش توسط lvlehrad : August 29th, 2013 در ساعت 14:05
با سلام خدمت شما،
متاسفانه این مشکل، در بد ترین زمان ممکن پیش آمد.
همانطور که میدانید و قبلا" نیز مشاهده کردید، ما برای هر چیزی به کاربران خود ایمیل اطلاع رسانی ارسال میکردیم؛ اما بنا بر دلایلی، در این بازه زمانی دچار مشکل شدیم.
مشکل با قطعی ناگهانی درگاه پرداخت اینترنتی بانک پارسیان (که بر روی چندین درگاه پرداخت واسطه اعمال شد)، دقیقا" بین روزهای شنبه و 1شنبه برطرف خواهد شد.
همچنین، تا پایان امروز (5شنبه) پس از اضافه شدن درگاه پرداخت اینترنتی بانک سامان (با 1درصد کارمزد بیشتر) و قرار گرفتن پلاگین ها و ماژولها جدید (و بدون مشکل)، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
موفق باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)