نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    چرا از طریق ایمیل یا اطلاعیه تو سایت مشکل رو اطلاع نمیدید ؟حتما باید بیایم تو این تاپیک بپرسیم تا بفهمیم جریان چیه ؟؟؟این خیلی بد هست که واسه پشتیبانی و مطلع شدن از اخبار و بقیه موارد باید بیایم تو یه تاپیک تو wht ...
    ویرایش توسط lvlehrad : August 29th, 2013 در ساعت 14:05


  2. تعداد تشکر ها از lvlehrad به دلیل پست مفید


  3. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    چرا از طریق ایمیل یا اطلاعیه تو سایت مشکل رو اطلاع نمیدید ؟حتما باید بیایم تو این تاپیک بپرسیم تا بفهمیم جریان چیه ؟؟؟این خیلی بد هست که واسه پشتیبانی و مطلع شدن از اخبار و بقیه موارد باید بیایم تو یه تاپیک تو wht ...
    با سلام خدمت شما،
    متاسفانه این مشکل، در بد ترین زمان ممکن پیش آمد.
    همانطور که میدانید و قبلا" نیز مشاهده کردید، ما برای هر چیزی به کاربران خود ایمیل اطلاع رسانی ارسال میکردیم؛ اما بنا بر دلایلی، در این بازه زمانی دچار مشکل شدیم.
    مشکل با قطعی ناگهانی درگاه پرداخت اینترنتی بانک پارسیان (که بر روی چندین درگاه پرداخت واسطه اعمال شد)، دقیقا" بین روزهای شنبه و 1شنبه برطرف خواهد شد.
    همچنین، تا پایان امروز (5شنبه) پس از اضافه شدن درگاه پرداخت اینترنتی بانک سامان (با 1درصد کارمزد بیشتر) و قرار گرفتن پلاگین ها و ماژولها جدید (و بدون مشکل)، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
    موفق باشید

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •