نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    60
    تشکر شده در
    49 پست

    پیش فرض Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    من از وقتی جی پال با پراخت امن به مشکل خورد از جی پال دیگه استفاده نکردم چون تک بانکست و سابقه نشون داده بانک های ایران بالاخره در ماه حداقل یه خرابی دارند. الان دیدم بیشتر دوستان با دکمه تکمیل پرداخت مشکل دارند مگه بعد از اتمام ثانیه شمار به صورت خودکار پرداخت تکمیل نمیشه ؟!

  2. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    145
    تشکر تشکر کرده 
    304
    تشکر تشکر شده 
    233
    تشکر شده در
    169 پست

    پیش فرض پاسخ : Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط noyfound نمایش پست ها
    من از وقتی جی پال با پراخت امن به مشکل خورد از جی پال دیگه استفاده نکردم چون تک بانکست و سابقه نشون داده بانک های ایران بالاخره در ماه حداقل یه خرابی دارند. الان دیدم بیشتر دوستان با دکمه تکمیل پرداخت مشکل دارند مگه بعد از اتمام ثانیه شمار به صورت خودکار پرداخت تکمیل نمیشه ؟!
    بله تکمیل نمیشه و این خیلی بده!
    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    اگر خریدار بر روی تکمیل خرید کلیک نکند، بین 10 تا 20 دقیقه، پول به حساب او برگشت داده شده و تراکنش به صورت برگشت خورده ثبت می شود.

  3. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط Download نمایش پست ها
    بله تکمیل نمیشه و این خیلی بده!
    سلام،
    دوست عزیز، تایمر و گزینه تکمیل خرید هیچ مشکلی نداشته و ندارد.
    همانطور که خودتان بارها گفتید، مشکل از کوتاهی و عدم اطلاع خریداران می باشد.
    پیروز باشید

  4. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  5. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط noyfound نمایش پست ها
    من از وقتی جی پال با پراخت امن به مشکل خورد از جی پال دیگه استفاده نکردم چون تک بانکست و سابقه نشون داده بانک های ایران بالاخره در ماه حداقل یه خرابی دارند. الان دیدم بیشتر دوستان با دکمه تکمیل پرداخت مشکل دارند مگه بعد از اتمام ثانیه شمار به صورت خودکار پرداخت تکمیل نمیشه ؟!
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    از روز 1 شهریور 92، درگاه های ما به 4 بانک افزایش پیدا می کنند.
    این امر به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
    در رابطه با تکمیل خرید، هیچ مشکلی وجود ندارد. همچنین ثانیه شمار آن به صورت دقیق و کاملا" حرفه ای برنامه نویسی شده و به هیچ وجه دچار مشکل نشده و یا بر روی عدد 0 گیر نمی کند. همچنین پس از کلیک بر روی آن، دیگر ادامه پیدا نمی کند.
    در نتیجه مشکلی در تکمیل خرید وجو ندارد.

    با توجه به اینکه، تراکنش در همان ابتدا تایید می شود، و همچنین امکان دارد تکمیل خرید در مدت زمان مشخص انجام نشود و یا کاربر بر روی آن کلیک نکند، و یا سایت فروشنده در آن زمان دچار مشکل شده باشد، در یک بازه 10 الی 20 دقیقه ای، تراکنش به حساب خریدار برگشت داده می شود.

    متاسفانه، هم اکنون در بانک شهر و بانک سرمایه، امکان برگشت پول به صورت شتابی وجود ندارد. در نتیجه تراکنش های این 2 بانک، در مدت زمان مشخص برگشت نمیخورند.
    به همین دلیل خریدار حتما باید لینک و یا خود فاکتور را داشته باشد تا در صورتی که دچار مشکل شد، تا هر زمان که توانست (هیچ محدودیتی وجود ندارد) به صفحه فاکتور مراجعه کرده و تکمیل خرید خود را انجام دهد.
    لازم به ذکر است، این مشکل در بانک پارسیان و بانک گردشگری وجود ندارد.

    موفق باشید

  6. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •