بله از نظر منم این تکمیل فرایند خرید و بردارین بهتره
وب سرویس واریز وجه خودکار
ناحیه کاربری گسترده
وب سرویس اختصاصی
سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق
واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز
واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز
پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)
سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند
تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم
درگاه های پرداخت متنوع و پایدار
بله از نظر منم این تکمیل فرایند خرید و بردارین بهتره
ارائه هاست پربازدید | سامانه پیام کوتاه
Yahoo ID: masterphp_com | Email : meysam_ka@yahoo.co.uk | Phone : 09197243104
با سلام و با تشکر از انتقاد و پیشنهاد شما کاربران گرامی،
درخواست شما بررسی میشود.
هدف اصلی ما از این کار، سیساست های درگاه های پرداخت بانکهای دیگر می باشد که به زودی به سیستم اضافه خواهد شد. زیرا آدرس برگشتی باید به دامنه اصلی وصل باشد.
دلیل دیگر، برگشت همه خرداران، به سایت شرکت یگنه دانه پیشرو، می باشد.
هدف دیگر، ارسال فاکتور، به ایمیل خریدار حهت پیگیری های بعدی می باشد.
هم اکنون تنها نزدیک به 10 درصد از تراکنش های موفق روزانه، تراکنش برگشتی وجود دارد. اگر خریدار بر روی تکمیل خرید کلیک نکند، بین 10 تا 20 دقیقه، پول به حساب او برگشت داده شده و تراکنش به صورت برگشت خورده ثبت می شود.
به طور مثال، در تاریخ 2013/08/09، 35تراکنش از 467تراکنش، برگشت داده شده است.
پیروز باشید
ویرایش توسط sepadl71 : August 10th, 2013 در ساعت 05:24
بله تایید میشه خیلی بد هست!
درود
لطفا این تکمیل پرداخت را بردارید به دلایل زیر:
- کاربر دقت نمیکنه که باید تکمیل فرایند را بزنه!
- بعد از زدن تکمیل فرایند کاربر صبر نمیکنه تا به فریر برگرده و محصول تحویل بگیره و تب مرورگر را میبنده و با پشتیبانی تماس میگیره میگه من محصول خریدم و تحویل داده نشده بهم!
- در مورد ایمیل هم خود فریر ایمیل را از کاربر میگیره و لازم نیست دیگه کاربر را گیج کرد.
بهترین کار اینه که درگاه 100 درصد مستقیم باشه به دلایل بالا چون کاربر گیج میزنه.شما میتونید برای درگاهای بانکهای دیگرتون ماژول جدا بدید مثل بقیه سایتها
برای پیگیری مستقیم کاربر با خودتون بهتره به شیوه دیگه عمل کنید(ارسال ایمیل خودکار فاکتور و شماره پیگیری بوسیله ایمیلی که در فریر وارد شده)
با سلام خدمت شما،
هنوز به نتیجه نرسیده ایم.
1.بنا بر دلایل بانکی، خریدار باید اطلاعات فاکتور را داشته باشد و در هر لحظه از آخرین وضعیت آن با خبر باشد. همچنین اگر مشکلی پیش آمد، و خرید تکمیل نشد، خریدار باید از طریق لینک ثابت فاکتور، خرید را تکمیل نماید و یا منتظر بماند، پول به حساب او برگشت داده شود.
2.فروشنده باید در وب سایت فروشگاه خود، مراحل و فرآیند خرید را توضیح داده و خریدار را توجیح کند. معمولا" برای پشتیبانی با شماره پشتیبانی شرکت ما تماس میگیرند.
3.ایمیل تنها برای ارسال فاکتور جهت پیگیری می باشد؛ اختیاری بوده و اجباری نیست.
بنا بر مشکلات و محدودیت های بانکی، امکان ارائه درگاه مستقیم، به صورت قانونی وجود ندارد. تمامی آدرس های بازگشتی ثبت شده در بانک، باید یکی بوده و با آدرس اعلام شده برابری نماید.
هدف و وظیفه اصلی ما، مدیریت و کنترل فرآیند خرید و پرداخت برای فروشنده و خریدار می باشد. متاسفانه باید اعتماد از دست رفته، با زمینه سازی و آگاه سازی خریداران و فروشندگان، باز گردد.
پیروز باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)